Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "De" Pil>>>>>>>>Ladies only!

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
10-08-2002, 16:53

Wie van jullie is aan de pil? En welke pil gebruike je of heb je gebruikt? En wat vond / vind je van die pil? Heb je veel last gehad van bijwerkingen of juist niet? En wat is/ was jouw reden om aan de pil te gaan? Groetjes Sabrin :zwaai:

DePaRaBier
10-08-2002, 16:54
Als je getrouwd bent doe je dat toch, om geen kiddos te krijgen......:maf2:

Safira75
10-08-2002, 16:58
of acne tegen te gaan!

Angel_fatima
10-08-2002, 17:01
Origineel gepost door DePaRaBier Als je getrouwd bent doe je dat toch, om geen kiddos te krijgen......:maf2: dat is ook een reden maar er zijn ook meiden die het gebruiken tegen menstruatie pij, ik zelf gebruik geen pil, tenminste heb het niet nodig. maar wat ik trouwens ook heb gemerkt bij meiden die de pil gebruiken is dat ze een hele schone gezicht hebben ik bedoel geen puisten of wat dan ook, ik kende een meisje die echt helemaal onder zat van de puisten en een paar maanden voordat ze ging trouwen was ze begonnen met de pil, wajow toen ik haar zag had ze echt een super schoon gezicht. welke meiden hebben dat ook

SaraZena
10-08-2002, 17:01

Origineel gepost door Timoucha Ik heb hem een jaartje geslikt alles ging perfect........... geen bijwerking niks. Maar toen ik er mee stopte was het echt hel........... Ik ben aan de pil begonnen om in eerste instantie mijn menstuatie regelmatig te krijgen en hij was heel en dan ook heel erg sterk, ik lag gewoon 3 dagen plat op bed! Door de pil zeiden de artsen dat het wat rustiger zou worden als ik hem een tijd zou slikken.................. NIET DUS!! Regelrecht een RAMP! ben heel erg ziek geworden enzo! Dus voor mij geen pil meer! welke pil slikte je dan?

Missrapster
10-08-2002, 17:03
de huisarts wilde me de pil geven tegen me maandelijkse 'bevalling'..maar kheb gezegd dat ik dat liever niet wilde...

Safira75
10-08-2002, 17:04
Ik slikte het ook tegen acne en tegen menstruatiepijn. Ik had een HELE zware menstruatie. Dat werd minder van de pil. En ook miner last van down zijn en pijn enzo. Nu ben ik gestopt. Ik viel meteen af hey! Ik gebruikte Marvallon ofzo, geen idee hoe je dat schrijft.

DePaRaBier
10-08-2002, 17:06
Origineel gepost door Larachiya Je doet het ook om je menstruatie te regelen. :) /me krabt aan zn hooft, hee dan heb ik ut niet nodig:)

respectvol
10-08-2002, 17:10
Origineel gepost door DePaRaBier * DePaRaBier krabt aan zn hooft, hee dan heb ik ut niet nodig:) Je bent weer eens verdwaald...daarom ladies only. :D Maare ik slik geen pil, maar ik hen ook een vaargje..is het zo dat je er dikker van wordt als je aan de pil bent?

SaraZena
10-08-2002, 17:10
Ik ben al heel jong begonnen met de pil, ik was 18 of zo. Ik ging echt dooooooooood van de pijn elke maand, he was zelfs zo erg dat ik gewoon flauw viel van de pijn. Niks hielp meer geen enkele pijnstiller, hoeveel ook in nam, het maakte niks uit. Een keer was het zo erg, ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd en toen heeft me vader me naar de dokter gebracht en toen zei de dokter dat er maar een ding op zat, dat ik aan de pil moest! .....gelukkig dat mijn vader er niks van verstond :D Ik schrok me rot toen ze dat zei, halloooooo de pil is toch alleen voor getrouwde vrouwen :D Maar dat was mijn enige redmiddel. Heb het toen 2 jaar geslikt Marvelon...maar daar kreeg ik juist puisten van...ben toen overgestapt op diane 35........pffff daar werd ik zo naar van, ik voelde me gewoon k ut in me vel zitten door die pil en toen heb ik besloten om maar met die shit pillen te kappen.

SaraZena
10-08-2002, 17:13
Origineel gepost door respectvol Je bent weer eens verdwaald...daarom ladies only. :D Maare ik slik geen pil, maar ik hen ook een vaargje..is het zo dat je er dikker van wordt als je aan de pil bent? Ik heb een paar maanden geleden weer een pil geprobeerd, omdat ik gewoon niet meer tegen de pijn kon, toen heeft mijn huisarts mij een nieuwe pil gegeven, genaamd LOVETTE Deze pil moet je noooooooit gebruiken!!!!! Ik ben in 1 week 7 kilo aangekomen!!!!!!

Safira75
10-08-2002, 17:17
WAUW dat meen je niet?????!!!!!!!!

SaraZena
10-08-2002, 17:18
Origineel gepost door Safira75 WAUW dat meen je niet?????!!!!!!!! ????

Norah
10-08-2002, 17:20
Origineel gepost door sabrinat Ik ben al heel jong begonnen met de pil, ik was 18 of zo. Ik ging echt dooooooooood van de pijn elke maand, he was zelfs zo erg dat ik gewoon flauw viel van de pijn. Niks hielp meer geen enkele pijnstiller, hoeveel ook in nam, het maakte niks uit. Een keer was het zo erg, ik heb de hele buurt bij elkaar geschreeuwd en toen heeft me vader me naar de dokter gebracht en toen zei de dokter dat er maar een ding op zat, dat ik aan de pil moest! .....gelukkig dat mijn vader er niks van verstond :D Ik schrok me rot toen ze dat zei, halloooooo de pil is toch alleen voor getrouwde vrouwen :D Maar dat was mijn enige redmiddel. Heb het toen 2 jaar geslikt Marvelon...maar daar kreeg ik juist puisten van...ben toen overgestapt op diane 35........pffff daar werd ik zo naar van, ik voelde me gewoon k ut in me vel zitten door die pil en toen heb ik besloten om maar met die shit pillen te kappen. Jij hebt niet echt de lichtste pillen gehad. Ik heb ook een jaartje of twee marvelon geslikt en ik had heel veel hoofdpijn. Ik slik zelf al vanaf mijn dertiende de pil. Dit omdat ik heel erg veel last van mijn menstruatie had. Heel veel pijn in mijn onderrug en ik werd helemaal gek van de krampen. Eigenlijk moest ik er toen van de dokter aan beginnen en ik heb er nog geen spijt van gehad. Je kan het beste om een licht hormonale pil vragen, dan heb je de minste bijwerkingen zoals aankomen, overbeharing, en veel hoofdpijn. Ik heb nu femodeen en dat is op zich ook een niet al te zware pil!! Norah

SaraZena
10-08-2002, 17:24

Ik ga binnenkort weer met de pil beginnen en dit keer heb ik Microgynon 30 gekregen. Is er iemand die bekend is met deze pil?????

Pagina's : [1] 2 3 4