Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turkse wax In een groene pot.

MisZ_Indepent
25-07-2007, 20:54

ik heb het pas gekocht en vraag me af hoe dat nou werkt? moet je het nou gelijk op je huid zetten , of eerst opwarmen en dan weer op je huid zetten ..?? ik weet het egt niet. en wil graag eerst aan jullie vragen , hoe dat nou werkt?? GROET_MISZ_

MisZ_Indepent
25-07-2007, 21:56
???? Niemand

CasaWitchie
25-07-2007, 23:09
Je moet een grote kom(of iets anders) vullen met heet water. daar stop je dan dat potje in tot dat spul een beetje is gesmolten(net honing wordt het dan). dan pak je een beetje en speel je er als het ware mee en als het wat harder wordt kan je het zo op je benen of oksels smeren en dan effe goed aandrukken en trekken! Je kan ook de wax op je benen doen en dan een stukje stof erboven doen en dan trek je samen met de stof de wax( en de ongewenste haartjes) eraf! succes!

Diamonds82
25-07-2007, 23:53
waar kan je die shit kopen da??

CasaWitchie
25-07-2007, 23:54

In van die turkse groentenwinkeltjes

MisZ_Indepent
26-07-2007, 00:10
Je moet een grote kom(of iets anders) vullen met heet water. daar stop je dan dat potje in tot dat spul een beetje is gesmolten(net honing wordt het dan). dan pak je een beetje en speel je er als het ware mee en als het wat harder wordt kan je het zo op je benen of oksels smeren en dan effe goed aandrukken en trekken! Je kan ook de wax op je benen doen en dan een stukje stof erboven doen en dan trek je samen met de stof de wax( en de ongewenste haartjes) eraf! succes! Thanx meid.:goedzo:

CasaWitchie
26-07-2007, 00:11
Geen dank!;)

BLABLAA_
02-08-2007, 02:17
5 tot 10 sec. in de magnetron.. en dan wel uitkijken want je verbrand je echt..

MargaD
02-08-2007, 11:29
Hoi MarocLadies, Denk eraan dat als je hars (van welk merk dan ook) verwarmt (au bain Marie = in een kom met heet water langzaam een bakje zetten met hars zodat dat ook langzaam warm wordt) verwarmt je een druppel aan de binnenkant van je pols moet doen om zo te voelen of het te heet is. Doe je dit niet kan je heel lelijk verbranden. Dan nog beter te veel haren. Lees het stuk over ontharen maar op www.beautydiscover.nl Veel succes, Mar7aban

Alhoceimayugo
01-03-2010, 00:53
Noti.