Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet t niet meer....:(

Pagina's : [1] 2

riffia85
05-10-2003, 12:13

Ik heb advies nodig over iets......... Ik zit net op de MBO heb daar un meisje leren kennen egt tof meisje wij zijn goeie vriendinnen geworden Maar ze heeft un hele leuke en lieve broer en daar gaat t eigenlijk un beetje om Ik heb m leren kennen hij is lief, leuk en is egt de ideale jongen waar ik naar op zoek ben maar er is 1 problem Hij heeft al 10 maanden un nl'se vriendin En zelfs voor dat ik m heb leren kennen wou hij ygenlijk niet egt meet met haar verder Zo hebben we elkaar beter leren kennen en beginnen wat voor elkaar te voelen Hij was ygenlijk van plan het aankomende week uit te maken mnaar daar wist zij zowieso nix van maar nu komt zij met de informatie dat ze al bijna 3 maanden zwanger is :schrik2: Hij wil t natuurlijk niet houden omdat hij 18 is en zij is 17 maar zij wil t wel houden, blijkbaar om cker te weten dat zhij niet bij haar wegkan Hij baalt enorm want hij wil geen kind en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd Het staat nog niet vast dat ze egt zwanger is ze gaan morgen naar het ziekenhuis Maar we beginnen al un beetje van elkaar te houden en hij wil heel graag met mij verder maar nu staat t kind mayB in de weg wat nu??????????? plssssssssssssssssss help

noortje2003
05-10-2003, 12:23
Origineel gepost door riffia85 Ik heb advies nodig over iets......... Ik zit net op de MBO heb daar un meisje leren kennen egt tof meisje wij zijn goeie vriendinnen geworden Maar ze heeft un hele leuke en lieve broer en daar gaat t eigenlijk un beetje om Ik heb m leren kennen hij is lief, leuk en is egt de ideale jongen waar ik naar op zoek ben maar er is 1 problem Hij heeft al 10 maanden un nl'se vriendin En zelfs voor dat ik m heb leren kennen wou hij ygenlijk niet egt meet met haar verder Zo hebben we elkaar beter leren kennen en beginnen wat voor elkaar te voelen Hij was ygenlijk van plan het aankomende week uit te maken mnaar daar wist zij zowieso nix van maar nu komt zij met de informatie dat ze al bijna 3 maanden zwanger is :schrik2: Hij wil t natuurlijk niet houden omdat hij 18 is en zij is 17 maar zij wil t wel houden, blijkbaar om cker te weten dat zhij niet bij haar wegkan Hij baalt enorm want hij wil geen kind en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd Het staat nog niet vast dat ze egt zwanger is ze gaan morgen naar het ziekenhuis Maar we beginnen al un beetje van elkaar te houden en hij wil heel graag met mij verder maar nu staat t kind mayB in de weg wat nu??????????? plssssssssssssssssss help Salaam Lieverd, Meid ik ga van de eerste plaats uit dat je moslima bent, Lieverd het klinkt zo ouwe weds wat ik ga zeggen, maar een relatie is haram, en allah swt als hij weet dat achter iets slecht is kan hij daar van weer houden. Misschien was die jongen niet goed voor jou en beschermt allah swt je op deze manier. En lieverd el makteb is elmekteb, jongens(moslim) en vooral marokaanse van achter grond trouwen in de meeste gevallen niet met hun vriendin, je bent een schatje alles jij gaat weg hij gaat naar ze vrienden en noemt je vervolgens h o e r het is echt zo verwacht niet dat je dan nog recpect van hem kan krijgen. Neem a.u.b geen haram relatie en laat Allah denken kijk mijn mensen hebben recpect voor mij laat hem trots op je zijn, want de satan zegt nee maar ik hou van hem etc etc, want de satan heeft geen recpect voor Allah swt dus kies voor Allah swt en neem geen haram relatie. Als hij je echt leuk vind, dan moet je zeggen kom maar naar me ouders met je ouders niet gelijk voor een trouw acte maar gewoon een verloving. En dan houdt die jongen van jou, en zegt hij maar nee ik wil je eerst leren kennen dan weet je hoe laat het is want leren kennen kan ook in een verloving tenslote ben je dan nog niet getrouwd maar je ouders en zijn ouders weten er van. lieverd denk goed na Allah swt is bij je en vooral als je zijn kant kiest en niet van de satan. ps el mektab komt of je het went of keert het komt naar je toe als Allah swt het wil. Allah swt ie hounek innsallah

Najib26
05-10-2003, 13:02
Ik denk dat dit verhaal gelogen is. Je wilt toch niet bij iemand zijn die een meisje zwanger maakt en daarna dumpt? Of je moet heeeeel dom zijn.

marochabibi
05-10-2003, 13:08
precies wat najib26 zegt . ik denk niet dat het gelogen is . maar dat je verliefd bent en niet goed nadenkt maar kan het mis hebben?

riffia85
05-10-2003, 13:15

Origineel gepost door noortje2003 Salaam Lieverd, Meid ik ga van de eerste plaats uit dat je moslima bent, Lieverd het klinkt zo ouwe weds wat ik ga zeggen, maar een relatie is haram, en allah swt als hij weet dat achter iets slecht is kan hij daar van weer houden. Misschien was die jongen niet goed voor jou en beschermt allah swt je op deze manier. En lieverd el makteb is elmekteb, jongens(moslim) en vooral marokaanse van achter grond trouwen in de meeste gevallen niet met hun vriendin, je bent een schatje alles jij gaat weg hij gaat naar ze vrienden en noemt je vervolgens h o e r het is echt zo verwacht niet dat je dan nog recpect van hem kan krijgen. Neem a.u.b geen haram relatie en laat Allah denken kijk mijn mensen hebben recpect voor mij laat hem trots op je zijn, want de satan zegt nee maar ik hou van hem etc etc, want de satan heeft geen recpect voor Allah swt dus kies voor Allah swt en neem geen haram relatie. Als hij je echt leuk vind, dan moet je zeggen kom maar naar me ouders met je ouders niet gelijk voor een trouw acte maar gewoon een verloving. En dan houdt die jongen van jou, en zegt hij maar nee ik wil je eerst leren kennen dan weet je hoe laat het is want leren kennen kan ook in een verloving tenslote ben je dan nog niet getrouwd maar je ouders en zijn ouders weten er van. lieverd denk goed na Allah swt is bij je en vooral als je zijn kant kiest en niet van de satan. ps el mektab komt of je het went of keert het komt naar je toe als Allah swt het wil. Allah swt ie hounek innsallah Dank je wel lieverd daar zal ik cker over nadenken en nee ik ben niet dom pas als jullie zoiets meemaken piepen jullie anders

Najib26
05-10-2003, 13:18
Origineel gepost door riffia85 Dank je wel lieverd daar zal ik cker over nadenken en nee ik ben niet dom pas als jullie zoiets meemaken piepen jullie anders Dan heeft sjataan je in zijn greep. Dan zul je ook met een moordenaar of met een drugsdealer trouwen. Blijkbaar kun je niet simpel nadenken. Maar ach, misschien verdien jij wel een loser zoals die gast. Wie gaat er nou een meisje zwanger maken voor het huwelijk? En dan als een loser haar verlaten. Als hij een man was dan had hij de consequenties gedragen en was hij bij haar gebleven.

riffia85
05-10-2003, 13:29
als je wat beter had gelezen staat er het is nog niet cker ze gaan morgen naar het ziekenhuis ]maar laat maar ok najib26 jij hebt gelijk ik ben dom en hij is un loser en ik ga met un moordenaar of drugsdealer trouwen en jij bent nuchter

noortje2003
05-10-2003, 13:32
Origineel gepost door riffia85 Dank je wel lieverd daar zal ik cker over nadenken en nee ik ben niet dom pas als jullie zoiets meemaken piepen jullie anders Je bent ook niet dom lieverd, mensen maken fouten en ik ben trots op je dat jij hier advies vraagt aan je broeder en zusters en dat is alles behalve dom. en najib heeft wel een punt hij maakt een meisje zwanger en wil eigenlijk van haar af dat verklaart al dat hij geen recpect heeft voor een vrouw, hij loopt weg voor zijn fouten. En lieverd nog iets, hij heeft dus sex gehad met die nederlandse meid stel je kiest voor de satan, en neemt hem als jou vriend, die jongen is nu gewend om met een meisje naar bed te gaan, op een gegeven moment gaat hij jou dat ook vragen, nou weet ik dat jij dan neee gaat zeggen, dan zegt hij oke geen probleem,en zoekt een ander meisje om het wel meet te doen. snapje. doe het niet ik weet dat je voor Allah swt gaat kiezen wa salaam

noortje2003
05-10-2003, 13:34
Origineel gepost door Najib26 Dan heeft sjataan je in zijn greep. Dan zul je ook met een moordenaar of met een drugsdealer trouwen. Blijkbaar kun je niet simpel nadenken. Maar ach, misschien verdien jij wel een loser zoals die gast. Wie gaat er nou een meisje zwanger maken voor het huwelijk? En dan als een loser haar verlaten. Als hij een man was dan had hij de consequenties gedragen en was hij bij haar gebleven. als onze profeet saws zo mensen over haalde om op het rechte pad te blijven waren wij nu waarscheinlijk ook geen moslims geweest. je moet je broeders en zusters stimuleren en niet de grond in stampen.

riffia85
05-10-2003, 13:48
Noortje2003 Me laf U TnQ voor je begrip je bent hier de enige die nog normaal reageert Big bousa zoooooooooooooooooooooooooooooo groot dat je omvalt ;)

noortje2003
05-10-2003, 14:01
Origineel gepost door riffia85 Noortje2003 Me laf U TnQ voor je begrip je bent hier de enige die nog normaal reageert Big bousa zoooooooooooooooooooooooooooooo groot dat je omvalt ;) http://******************/neutebeut/smilies/liefde/knuffie.gif

assalama
05-10-2003, 14:03
heyyyy ik vind dat die noortje gelijk heeft!!! nou zo te zien is die jongen geen moslim met meiden naar betd gaan voor trouwen !!!!! Slaat toch nergens op behelve al je nederlands bent dan is het een van de normaalste zaken op de wereld natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar als je een echte moslima bent dan moet je er echt niet aan denken om van die jongen te houden!!!!!!!!!!!!!!! duzzzzzzzzzz dat was mijn advies . nou ik hoop dat die verhaal gewoon verzonnen is !!!!!!!!!!!!!

Kadisha
24-10-2003, 15:42
Origineel gepost door riffia85 Ik heb advies nodig over iets......... Ik zit net op de MBO heb daar un meisje leren kennen egt tof meisje wij zijn goeie vriendinnen geworden Maar ze heeft un hele leuke en lieve broer en daar gaat t eigenlijk un beetje om Ik heb m leren kennen hij is lief, leuk en is egt de ideale jongen waar ik naar op zoek ben maar er is 1 problem Hij heeft al 10 maanden un nl'se vriendin En zelfs voor dat ik m heb leren kennen wou hij ygenlijk niet egt meet met haar verder Zo hebben we elkaar beter leren kennen en beginnen wat voor elkaar te voelen Hij was ygenlijk van plan het aankomende week uit te maken mnaar daar wist zij zowieso nix van maar nu komt zij met de informatie dat ze al bijna 3 maanden zwanger is :schrik2: Hij wil t natuurlijk niet houden omdat hij 18 is en zij is 17 maar zij wil t wel houden, blijkbaar om cker te weten dat zhij niet bij haar wegkan Hij baalt enorm want hij wil geen kind en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd Het staat nog niet vast dat ze egt zwanger is ze gaan morgen naar het ziekenhuis Maar we beginnen al un beetje van elkaar te houden en hij wil heel graag met mij verder maar nu staat t kind mayB in de weg wat nu??????????? plssssssssssssssssss help Wat dacht je van een trio te beginnen :D

Twarkellah
24-10-2003, 17:30
ya kadisha ya kadisha shem ziegentani tamschoent!die naam past je wel moet ik zeggen :belgie: :zwaai:

alhoceima
24-10-2003, 17:32

he kadisha wat is er met jouw, sorry dat ik het zeg hoor, maar je geeft wel hele rare antwoorden moet ik zeggen, hoe oud ben je eigenlijk wel niet?

Pagina's : [1] 2