Bekijk originele versie : hoofddoekje
assalama
05-10-2003, 11:10
:zwaai: hiiiiiiiiiiiiiiiii
mensen ben hier nog nieuw .
ik ben het er mee eens dat er meiden zijn die die hoofddoek dragen
maar wel ....................zijn !!!!
duzzzzzz je moet niet denken hoofddoek dus goeie mens !!
ik ken meiden trouwens die hoofddoekjes voor de ""sier""dragen.
wat ik schandalig vind is dat sommige meiden een minirokje dragen +hoofddoek!!!!!!!!!!!!!
slaat toch nergen op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
of ze trekken de strakste broek die er bestaat met een mini truitje!!!!!!!!1
das echt een beledeging voor de meiden die een echte hoofddoek dragen en die zich ook aan de regels houden dus gewoon nette kleren!!!
nou zelf vind ik iemand met een minirokje niet echt netjes!!!!
of een topje yalatieeeeeeeeeeeeeeef
iwa baaaaaaaaaaaaaaz
Ieder zijn eigen ding...................Toch!?!?....:zwaai:
assalama
05-10-2003, 11:19
jah das wel zooo!!!
maar als iemand zin heeft om een mini rokki e te dragen .
dan moet die ene ook geen hoordoekkiee dragen !!!
das mijn mening!!!!!
of mischien heb je wel gelijk aan de ene kante mischien dragen ze hoofdoekje zodat hun haar niet vies wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emmmmmmmmmm zou kunnen
maar dan moet je ni zeggen van ik draag een hoefdoek .omadat ik een
moslima ben!!!
marochabibi
05-10-2003, 12:35
hee assalama welkom
mischien hebben ze geen zin om hun haar tekammen
dus denken ze laten we een hoofddoek dragen
maar ja ze doen maar
niet dat ik het mee eens ben hoor
beslema
assalama
05-10-2003, 12:39
jah dat zou mischien ook kunnen !!!!!!!!!!!
iwa baaaaaaaaaaaz
ja je hebt echt gelijk het interesseerd me niet wat sommige meisjes doen het zijn hun zaken maar bij mij op school zitten er ook zo'n meisjes strakke topjes en broeken en dan nog een hoofdoek dan denk ik ook zo van trek dan toch die hoofdoek uit en maak ons niet ten schande maar ja ieder zijn eigen zin ik begrijp het in ieder geval niet
Origineel gepost door assalama
wat ik schandalig vind is dat sommige meiden een minirokje dragen +hoofddoek!!!!!!!!!!!!!
das echt een beledeging voor de meiden die een echte hoofddoek dragen en die zich ook aan de regels houden dus gewoon nette kleren!!!
iwa baaaaaaaaaaaaaaz
En wat is jouw punt? Dat sommige meiden met een hoofddoekje zich niet goed gedragen, is geen excuus om een islamitische plicht na te komen. En dan wel een hijab en geen hoofddoekje.
Origineel gepost door Najib26
En wat is jouw punt? Dat sommige meiden met een hoofddoekje zich niet goed gedragen, is geen excuus om een islamitische plicht na te komen. En dan wel een hijab en geen hoofddoekje.
ja dat is wel waar maar geef toe sommige meisjes maken het toch wel erg als jij een meisje ziet met een hoofdoek en strakke kleren denk jij dan niet dat ze beter haar hijaab kan uit doen of tenminste serieuze kleren draagt. de plicht van de islam is dat ze haar eigen helemaal bedekt en niet alleen haar haar.
noortje2003
05-10-2003, 13:20
iwa baaaaaaaaaaaaaaz
hoezo een belediging voor meiden die een echte hoofddoek dragen, ik draag el hamdoulilah ook een hoofddoek en wijde kleren, maar waarom moet ik beledigdt zijn door die meiden ten slote wordt ieder voor zijn eigen daden aangesproken. En we leven hier niet voor mekaar maar voor allah swt.
let op jezelf mensen als jij het maar goed doet he...........
ChOcOtOfFfF
05-10-2003, 20:56
iwa baaaaaaaaaaaaaaz
Ik wordt zo moe van dit gezeur(30 000 topic) steeds over de hoofddoek en als een meisje goed of slecht is. Let lekker op jezelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf. Als je het echt zo erg vindt spreek dat meisje aan op straat ipv een topic hier over te openen(roddelen)
groetjes Sou
Bidawi_Mazlot
05-10-2003, 21:43
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ik wordt zo moe van dit gezeur(30 000 topic) steeds over de hoofddoek en als een meisje goed of slecht is. Let lekker op jezelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf. Als je het echt zo erg vindt spreek dat meisje aan op straat ipv een topic hier over te openen(roddelen)
groetjes Sou
Waarom moe?....ik word er als manzijnde niet moe van hoor....zo kan ik erachter komen wat de gemiddelde Marokkaanse meid bezig houdt....er word van alles afgevraagd tegenwoordig, waarom wil een man een hijabdragende vrouw en geen onhijabig vrouwtje?....hoevaak wordt er wel niet afgevraagt hoe het is om een huwelijksnacht door te brengen, ''bloed het extreem of helemaal niet?'' met een vervolgvraag ''wat heeft een man liever een maagd of een doorboorde?''....wat wil een man?, ja wat wil de man van tegenwoordig?...dat houd bepaalde zwakzinnige vrouwen tegenwoordig heel erg bezig.....ze denken door dit soort vragen hier op het FORUM beter voorbereid te zijn in de toekomst terwijl men vergeet dat het leven maktab Allah(swt) is....men moet zich realiseren dat de wereld niet om een MAN draait hoe graag ze dat ook niet willen maar door cultuur, traditie etc wordt de MAN bijna aanbeden.... en vindt het uiter mate irritant dat bepaalde vrouwen geen eigen mening kunnen vormen en blijven hangen bij onzinnige vraagstukken en uit eindelijk de Islam buitenboort gooien en op de culturele toer gaan.
Ik word er zo moe van :D
ChOcOtOfFfF
05-10-2003, 22:34
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Waarom moe?....ik word er als manzijnde niet moe van hoor....zo kan ik erachter komen wat de gemiddelde Marokkaanse meid bezig houdt....er word van alles afgevraagd tegenwoordig, waarom wil een man een hijabdragende vrouw en geen onhijabig vrouwtje?....hoevaak wordt er wel niet afgevraagt hoe het is om een huwelijksnacht door te brengen, ''bloed het extreem of helemaal niet?'' met een vervolgvraag ''wat heeft een man liever een maagd of een doorboorde?''....wat wil een man?, ja wat wil de man van tegenwoordig?...dat houd bepaalde zwakzinnige vrouwen tegenwoordig heel erg bezig.....ze denken door dit soort vragen hier op het FORUM beter voorbereid te zijn in de toekomst terwijl men vergeet dat het leven maktab Allah(swt) is....men moet zich realiseren dat de wereld niet om een MAN draait hoe graag ze dat ook niet willen maar door cultuur, traditie etc wordt de MAN bijna aanbeden.... en vindt het uiter mate irritant dat bepaalde vrouwen geen eigen mening kunnen vormen en blijven hangen bij onzinnige vraagstukken en uit eindelijk de Islam buitenboort gooien en op de culturele toer gaan.
Ik word er zo moe van :D
Als je via Marokko.nl er achter moet komen hoe de gemiddelde Marokkaanse meid eruit ziet en hoe haar gedachtenpatroon is vind ik dat wel sneu. Het klopt inderdaad wat je zegt dat veel meiden, het belangrijkste schijnen te vinden wat hun man denkt of hun omgeving etc. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is: dat iedereen voor zichzelf keuzes dient te maken. We weten allemaal wel wat de Islamitische regels zijn, maar het is geen strijd onderling. Straks staan we niet met een groep te bekvechten(die deed dit, die zus die zo) voor Allah maar ieder voor zich. Als je iets verafschuwt doe dat dan eerst met je hand, dan met je mond en als dat ook niet kan verafschuw het dan in je hart. De zwakste vorm van geloof!
meiden met een hoofddoek zijn heel erg .
hoofddoek en pakje MARLBORO
En ze hebben over haram
gr maro.
noortje2003
28-10-2003, 14:24
Origineel gepost door maro
meiden met een hoofddoek zijn heel erg .
hoofddoek en pakje MARLBORO
En ze hebben over haram
gr maro.
wat mij de laatste tijd op valt als een marokaans meisje hoofddoek draagt op de goeiemanier en houdt zich aan de dingen die de islam van haar verwacht is ze een soort bedreiging voor de moslim meiden die geen hoofddoek dragen en dingendoet die Allah swt voor haar verbiedt.
Kijk meid als zo'n meisje een hoofddoek draagt en toch rookt, dan wordt ze op de dag des oordeels over het roken aangesproken en niet voor geen hoofddoek en roken snapje.
en waarom maken jullie je druk ieder wordt toch voor zijn eigen daden aangesproken.
of kan je er niet tegen dat je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.