Bekijk originele versie : De leukste week uit mijn leven
akboezke
10-08-2002, 15:17
hallo
Dit moet er gewoon even uit, heb net de mooiste week uit mijn leven gehad.
Ik ben nu in marokko, tanger en had een rotvakantie tot vorige week.
nou was hier al van 3juli en alles viel tegen , mijn ouders , mijn familie zelfs mijn vriend deed raar toen hij naar me was gekomen.
Dus vorige week trouwde mijn neef in al-hoceima, en mijn vriend woont daar ook , Maar wou niet gaan , hij deed toch zo raar, maar hij zei nee kom maar , het gaat heel leuk zijn . Dus we waren vertrokken met het hele gezin.
Daar aangekomen naar mijn vriend gegaan en hij deed zo bangelijk lief.
Dus heb mijn koffer gepakt en gezegd dat ik bij mijn beste vriendin ging slapen. Hij is me toen komen halen en we zijn naar hun appartement gegaan , ben er een week gebleven, maar het was het toppunt van vakantie, we zijn al 3 jaar samen dit is de eerste keer dat ik met zijn moeder praatte , mocht van hem en van zijn moeder zelfs mee naar een trouwfeest in de bergen, vond ik echt zo lief van hem.
zeker die dag van die trouw ,voelde me niet op mijn gemak bij die mensen toen zei hij , je bent ook welkom , want je hoort bij mij
Ik ben gewoon terug verliefd geworden op hem,
sorry heb geen tijd meer moet weg doei
Hahahaha ik snap er niet veel van, maar het straalt wel enige verwardheid van de verliefdheid uit!
Good Luck Together! :zwaai:
SaraZena
10-08-2002, 16:38
heel veel geluk samen!!!! :)
akboezke
13-08-2002, 22:45
hallo
dank je dat jullie me geluk wensen zal ik zeker nodig hebben als ik terug ga naar belgie..
saidaaatje
13-08-2002, 22:50
ik volg t niet helemaal maar veel geluk samen.ik woon ook in alhoceima trouwens
akboezke
13-08-2002, 23:04
nou kijk mijn vriend deed echt dom de laatste tijd en wou onze relatie echt opgeven, ik deed echt moeite , maar hij had van die zielige vrienden waar hij steeds naar luisterde, en toen ik in al-hoceima , ij deed echt anders , hij verzorgde me , als ik opstond , vroeg hij of ik eerst wou naar de badkamer , dan ging hij thee maken en vroeg tegen zijn neef of die lekkers van buiten wou gaan halen.
En nog van die kleine dingen , ik was beetje afgevallen van al die problemen en hij was steeds aan het zeggen " kom , eet ", en moest mijn bord helemaal opeten.
dit zijn maar kleine dingen,er zijn nog heel veel,
's avonds dektte hij me altijd goed toe, zodat ik geen kou ging vatten.
IK hoop dat je het nu beetje begijpt
Wel sneu voor je dat je dus zo gelukkig bent maar het op de een of andere manier nergens kwijt kunt en het daarom maar op yasmina gaat posten....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.