Bekijk originele versie : Pause In Een Realie !!!
Nouina19
05-10-2003, 01:33
salam lieve broers en zussen,
ik heb een probleem :( . Ik heb een relatie met een jongen die het altijd maar druk heeft. Hij heeft nooit tijd voor me :kwaad: . En afspreken doen we een keer in de twee weken en heel snel en dat is niet eens leuk of zo. Terwijl hij zo een kwartiertje verder woont van waar ik woon. Ik heb het een keer uitkgemaakt maar dezelfde avond heb ik hem gebeld om te zeggen dat ik er spijt van heb, en nu wil ik er een einde aan zetten. Maar hij wilt liever onze relatie te pauseren. Hij zei dat hij me niet kwijt wil en dat hij bij me terug wou komen ! En hij zei : ik mag je nog wel zoenen he! Ik zei no way alles of niets, we blijven nu vrienden. WAT MOET IK DOEN !!! :confused: uil: ik heb nog gevoelens voor hem... :Iluvu: ik mis hem... :( Jou mening kan me echt helpen woullah!!!
alfast shokran!
Nouina. :zwaai:
Nouina19
05-10-2003, 01:35
reali = relatie SORRY MENSEN ... ik kan niet eens meer typen !!
Wael_Beni_Saidi
05-10-2003, 01:36
:rolleyes: 1 keer in de twee weken te weinig......
je moet elke dag in de ochtend een kwartiertje pauze nemen, en in de avond een halfuurtje pauze nemen van je relatie. :rolleyes:
pauze in een relatie :hihi:
Nouina19
05-10-2003, 01:42
hahhahahaha
Nouina19
05-10-2003, 01:44
DAt bedoel ik, dat slaat nergen op! dan moet ik wachten, niets doen, geen andere jongen hebben of zo en toch geen relatie.. kifesh ! en als hij vreemd gaat dan zegt ie zeker, eywa het was toch uit! en als ik dat doe, dan ben ik een **** ! Kifeshhh...
Nouina.
Origineel gepost door Nouina19
hahhahahaha .
als eerst zeg ik relatie is haram, dus je kan er beter mee kappen.
maar als je dat niet van plan bent, dan zeg ik het volgende.
praat met hem, en dan zeg je tegen hem
kifesch wat wil jij, dat wij nog verder samen gaan of niet.
als je ermee wilt kappen dan kappen we, als je door wilt gaan met onze relatie dan moet je me meer tijd geven. :)
:zwaai:
Nouina19
05-10-2003, 01:52
jah daar heb je grlijk in , maar hij is niet zo een praat persoon... en tjah deze relatie die we hebben slaat nergens op woullah, ik ben al 19 en ik moet niet meer aan alleen dit of dat denken maar meern aan mijn toekomst... ik hoop wel dat ik gertouwd ben als ik 25 ben !!
Mouna.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.