Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help ik weet het niet meer zwanger of niet?

Pagina's : [1] 2 3 4

hafsa2004
24-07-2007, 21:44

Salam, Ik wil graag mijn verhaal effe vertellen het zit zo ik heb onregelmatig cyclus. En ik was 7 dagen overtijden daarna had ik een beetje bloeding en de 2de dag best hevig maar daarna beetje bloeding en daarna bruin verlies en soms rozig verlies. En ik hoor soms van mensen dat het ook een innestellingbloeding kan zijn. Kan dat? Maar ik had ook last van duizeligheid en lage bloeddruk en zelfs de huisarts is langsgeweest en die zei dat het een vroegtijdige miskraam kan zijn??? Ik ben nu nog niet echt helemaal goed best duizelig en hele gevoelige benen.Dus heb ik een test gedaan maar helaas negatief. Maar ik voel me echt anders dan normaal of mn lichaam speelt met mij. Ik weet het niet meer? Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Dreaming_lady
24-07-2007, 21:49
ik zou nog een paar dagen afwachten en dan opnieuw testen..het kan beide kanten op nog..inshallah ben je zwanger..

hafsa2004
24-07-2007, 21:58
ooh dank je lieverd

chahidaatje
24-07-2007, 22:17
zoals dreaming lady zegt, wacht het nog effe af, misschien heb je toch te vroeg getest en heb je nog geen genoeg hormoon in je urine... Inshallah ben je zwanger en mag je er 9maanden van genieten... Overigens mooie Nickname heb je, zo heet mijn dochtertje namelijk...

hafsa2004
24-07-2007, 22:27

Dank je, mij nichtje heet zo vandaar. Ik hoop het ook zo dat ik zwanger ben!!

chahidaatje
24-07-2007, 22:31
Dank je, mij nichtje heet zo vandaar. Ik hoop het ook zo dat ik zwanger ben!! Inshallah;) ben je al lang bezig met zwanger raken!

hafsa2004
24-07-2007, 22:39
Soukran, ong 18 maanden na mijn miskraam bezig. Heb ook toen clomid gebruikt maar dat vond ik teveel stress geven, heb het zo gelaten koelsi fjedden Allah.

dioui
24-07-2007, 22:43
hee meid w8 het even af ik ben vorige maand 11 dagen overtijd geweest :moe: en heb zoveel geld uitgegeven aan zwangerschapstesten :jammer: de 12e dag werd ik ongesteld volgens de dokter had ik door stress een verlate ovulatie :confused: misschien kan dit ook bij jou het geval zijn want tegenwoordig zijn de zwangerschaps testen zo goed dat je al na 1 dag overtijd ziet of je wel of niet zwanger bent in ieder geval heel veel sterkte

chahidaatje
24-07-2007, 22:54
Soukran, ong 18 maanden na mijn miskraam bezig. Heb ook toen clomid gebruikt maar dat vond ik teveel stress geven, heb het zo gelaten koelsi fjedden Allah. oh oke nou Inshallah is het raak... Ik ben ook zwanger geraakt doormiddel van Clomid en een IUIbehandeling en natuurlijk door Allah (swt) Alhamdoullilah. Ik was zelf 3jaar bezig... Ik weet dat als je een jaar bezig bent en nog niks kan je doorverwezen worden he door je dokter naar het ziekenhuis, heb ik ook gedaan, en zodoende kwam ik erachter waardoor ik niet spontaan zwanger kon worden.

hafsa2004
24-07-2007, 23:05
En was zeker zware periode met het clomid gebruik. Ik had het na 1 maand opgegeven want het was echt teveel voor mij. En mijn moeder zei tegen mij je moet het niet opgeven. Dus ik ga insahalah goed nadenken wat ik wil. 1 ding weet ik zeker insahalah la mektab wil ik kinderen!

marocloubna
24-07-2007, 23:07
Ik wens je heel veel succes meid!! Insha'Allah zal het niks ernstigs zijn!!!

hafsa2004
24-07-2007, 23:18
Soukran marocloubna!

chahidaatje
24-07-2007, 23:21
En was zeker zware periode met het clomid gebruik. Ik had het na 1 maand opgegeven want het was echt teveel voor mij. En mijn moeder zei tegen mij je moet het niet opgeven. Dus ik ga insahalah goed nadenken wat ik wil. 1 ding weet ik zeker insahalah la mektab wil ik kinderen! Meid het is ook allemaal elmektab hoor, het is allemaal Allah (swt) wil.. Ja het is wel zwaar vooral als je in die medische molen komt , maar ben gewoon door gaan zetten, ik heb het eerste paar maanden zonder clomid gewoon geprobeerd en de dokter zei dan wanneer ik zemma moest gaan klussen.. Daarna Clomid 3maanden geslikt en 4de keer met IUIbehandeling, en toen was het alhamdoullilah raak... Geloof me meid ik was altijd bezig met zwanger toen in die laaste maanden was ik erg nuchter erover geworden "ik dacht als het komt komt het wel en als niet ja dan zal Allah zijn redenen er wel voor hebben.. En toen ik er niet zo meer bezig was werd ik zwanger, dus probeer het ook een beetje van je af te zette, ik weet het is moeilijk en makkelijk gezegd dan gedaan, maar probeer het eens.... Ga gewoon lekker met je mannetje leuke dingen doen enz zoda je er niet zoveel over denkt.. ik wens je in ieder geval veel succes, en moge allah jouw wens laten uitkomen Inshallah.. en mocht je steun willen zoek dan de topic op voor vrouwen die zwanger willen worden op deze forum... wa salaam 3aleikom.. liefs Cha :kus:

hafsa2004
24-07-2007, 23:32
Insahalah en bedant voor je lieve woorden. Ik probeer het van af te zetten maar het is niet makkelijk. Maar het komt wel goed! Ik heb vanaf morgen vakantie dus ga ik heerlijk genieten. Liefs

chahidaatje
24-07-2007, 23:56

Insahalah en bedant voor je lieve woorden. Ik probeer het van af te zetten maar het is niet makkelijk. Maar het komt wel goed! Ik heb vanaf morgen vakantie dus ga ik heerlijk genieten.Liefs Graag gedaan meid, ik weet hoe je je voelt dus!! Ja genieten dat moet je ook zekers doen in je vakantie meid, en mocht je een keer willen praten ofzo, je kan me altijd pm... liefs cHa:kus:

Pagina's : [1] 2 3 4