Bekijk originele versie : Mijn vader is 62 en gaat trouwen
Help ik zit echt in dik shit ....
We zijn nu op vakantie ik en me pa en me moeder en broers zijn in nederland ik ben er gisteren achter gekomen dat me vader met een (andere vrouw dan me moeder dus) jonge vrouw van rond de 32 getrouwd is tenminste jouzijah heeft gedaan ik wordt helemaal gek.... hij wilt haar over 2 dagen in ons huis laten komen ik wordt echt gek ik zit echt de hele dag te janken me moeder wordt helemaal gek en ik weet geen houding te geven wat moet ik doen als die andere vrouw in het zelfde huis als ik onder 1 dak ik maak haar af ik draai echt door.
Trouwens me vader was hier voor nog eens met een andere vrouw getrouwd dan me moeder daar had hij 5 kinderen mee daar van was hij gescheiden en toen was hij met me moeder getrouwd van mijn moeder heeft hij ook al 5 kinderen en nu zegt hij ik wil er nog twee bij van die andere vrouw dus ik wordt echt helemaal misselijk en ziek hier van het is niet dat mijn moeder een slechte vrouw is geweest of zo nee dat is het nou juist me moeder houdt echt ziels veel van hem en heeft altijd al alles voor hem over gehad kan je dit zomaar pikken en accepteren kan ik niet iets doen dat het gedoe niet meer door gaat help me pls
Missrapster
10-08-2002, 12:49
oooh meid..ik vind het heel erg voor je..heb je je vader verteld wat jij er van vind...want uiteindelijk zullen jullie onder een dak wonen..vertel hoe je je voelt bij die gedachte...vraag hem waarom hij nog een andere vrouw heeft..vraag aan hem of hij van jullie houd...zo ja..waarom doet hij dit...kweet het is moeilijk....ik wens je veel sterkte meid..en als er iets is dan kun je me altijd pmen...liefs een engel....who loves you;)
Missrapster
10-08-2002, 13:04
zij heeft ook het recht om iets te zeggen en haar pa moet ook ff luisteren..want bij mij thuis was het ook bijna gebeurd..ik heb me vader verteld..dat ik van hem hield..en dat als hij met iemand anders zou trouwen dat dat het bewijs is dat hij niet van me houd...
_crazy2000
10-08-2002, 13:04
zodra ze bij jullie komt wonen moet je haar een bruutte lowkick geven en daarna een stoot vol op der gezicht dan gaat ze weg (neeh hoor)
Je kan die vrouw niks kwalijks nemen, ze is al blij dat ze op haar 32e een man heeft gevonden. Je pa is de enige die hier wat aan kan veranderen.
Salaam Alikom
hij wilt in ons geboorte land met die vrouw gaan wonnen dus niet in de zelfde woning maar op dit moment ben ik dus daar.... mijn moeder en broers zijn in nederland en hij witl volgens mij gewoon met die bitsch verder ik wordt echt niet goed tot dat ik weer terug ben in nederland zit ik dus met haar onder 1 dak en by the way Ja me vader heeft echt shijt aan me hij zegt nou en dat ik je pijn doe dit is mijn leven en ik doe wat ik zin heb hij heeft totaal geen verantwoordelijkheids gevoel ik heb nog 2 kleine broertjes niet echt klein maar toch 1 van 12 en 1 van 15 en mijn moeder kan ze echt heel moeilijk alleen op voeden niet om iets omdat mijn broertje van 15 echt onhandelbaar is hij is echt heel moelijk en maakt je echt helemaal ziek en het ergste van alles is dat mijn moeder echt van hem houdt en hem niet kwijt wilt
Missrapster
10-08-2002, 13:09
juist em ik heb gedreigd tot zelfmoord en was er helemaal klaar voor..als je vader echt van je houdt dan stopt hij ook met deze idioten gedachtes..je vader zit in een mid-life crisis...
roosje22
10-08-2002, 13:10
Ik heb je zojuist een pm gestuurd, check je box effe.
groetjes
_crazy2000
10-08-2002, 13:18
Origineel gepost door Larachiya
Jouw vader is dus niet hertrouwd omdat hij bang was dat jij zelfmoord ging plegen... dat is heel wat anders dan dat ie niet hertrouwd is omdat ie van je houdt...
Als ie echt van je hield, dan was dat dreigen niet eens nodig geweest!
wooowwww hoe bedoel je hard!!! Bicha effe roestig man, die kwam denk ik echt super hard aan!!!!
Zij doet alsof het de makkelijkste zaak van de wereld is om even tegen je vader te zeggen:
Niet trouwen, omdat ik van je hou!
Blijkbaar heeft dat zelfs in haar situatie nie geholpen, want zij moest eerst dreigen met zelfmoord...
Wil dus alleen maar duidelijk maken dat dat niet helpt!
Miss. R... no hard feelings.
Jij zit ook overal he...:D
Kun je niet op 1 plek blijven ofsjo
Oh ja...mijn opa ging vorig jaar nog hertrouwen ...wel lachuuu:D
_crazy2000
10-08-2002, 13:36
Ahlane Asri...
Ik denk dat ik voortaan hier vaker zal zijn... :)
Maroc.Nl is dood!
*muah* op je rechterwang!
Niet dood maar SUPER DOOD!!!! niemand die er zowat komt dammmm, maar als iedereen weer terug is uit marokko dan wordt het wel weer droek
mijn vader doet zich super gelovig voor en alles maar in de islam is het verplicht om je andere vrouw intelichten voor dat je met die andere gaat trouwen en wij allemaal dragen een hoofdoek en alles en die nieuwe vrouw draagt korte mouwen geen hoofdoek dat maakt me het meest in de war waar is hij mee bezig okay in de islam mag je met meerdere vrouwen trouwen maar niet zomaar met hele belangrijke redenen niet omdat je daar even zin in hebt of zo en die heeft hij niet want mijn moeder is echt een schat en voor haar leeftijd echt een knape vrouw het doet gewoon pijn als hij goede redenen had okay maar die heeft hij niet en dat is het hem nou juist snapen jullie het hij heeft altijd zo zuinig mogelijk geleeft en gierig gedaan zodat als we ooit terug zouden gaan naar land van herkomst en nu gaat hij lekker met iemand anders er van genieten en laat z'n vrouw en kinderen lekker barsten............... ik haat hem echt door wat hij heeft gedaan
_crazy2000
10-08-2002, 13:47
yach :
Het enige wat jij kunt is douah (smeekgebede) maken dat alles goed komt met de juiste intentie. Inshalah zal allah je douah accepteren.
Meer kun je niet doen, het ligt allemaal in de handen van allah.
Succes meisie
Salaam Alikom
Missrapster
10-08-2002, 17:02
He larachiya kweet niet wat je denkt dat je bent...kheb je de laaste tijd in de gaten gehouden en het enige wat ik zie is dat je denkt mensen te helpen door 'hard' te zijn....w8 tot je vader hetzelfde doet...dan nog kijken of je makkelijk kan praten...
Wat no hard feelings..wie hard tegen mij doet krijgt het 2 keer zo hard terug...dusse ik w8 nog ff als je het niet erg vind...
Mijn vader is niet meer gaan trouwen met die b*tch...omdat hij in zag dat ik alles voor hem over had..ik legde mn leven op het spel omdat ik van hem hou...misschien moet je de volgende keer wat doordenken als je iets leest van een ander..:kwaad:
He elmarocani en asri you know i luve U both...:love:
Missrapster
10-08-2002, 17:19
He girl talk to the hand...:wat?1:ik heb geen zin in deze sh*t..hoor je en basisschool daar zit ik allang niet op kga naar de universiteit....en weet je..klaat volgende keer mn familie hier buiten..je kent mij noch mn pa...trek geen conclusies totdat je het hele verhaal hoort...
En sorry dat ik je heb geconfronteerd met een ander...kzal volgende keer beter kijken...;)
Missrapster
10-08-2002, 17:29
He thnx girl...;)
Ik zal die onthouden..!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.