Bekijk volle/desktop versie : Is naakt douchen met andere mannen haram?



Pagina's : 1 [2]

28-07-2007, 18:41
Als jij naakt doucht & mannen kunnen je zien, ja. Dan is het wel. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je zo dom zijn om dat te doen? Als je nadenkt.. Vraag eens aan je ouders? Ik denk dat je dat niet doet?

16-07-2009, 23:50


Een speedo zwemslip "dekt" gewoon alle "lading". Is ook hygienischer. En naakt douchen is hygiënischer. Bovendien voelt het veel vrijer. Ik ben echt niet bang in de doucheruimte door andere jongens/mannen in m'n blote leuter te worden gezien. Als ze het spannend vinden, dan kijken ze maar en als ze er niet tegen kunnen, dan kijken ze maar niet.

17-07-2009, 00:10
Maak een topic aan op Islam & ik: http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=39

17-07-2009, 00:12
Btw. die speedo ofso, is die van je knie tot je navel ?

17-07-2009, 00:13



Citaat door MMVIII:
Een speedo zwemslip "dekt" gewoon alle "lading". Is ook hygienischer. En naakt douchen is hygiënischer. Bovendien voelt het veel vrijer. Ik ben echt niet bang in de doucheruimte door andere jongens/mannen in m'n blote leuter te worden gezien. Als ze het spannend vinden, dan kijken ze maar en als ze er niet tegen kunnen, dan kijken ze maar niet.


2 jaar oude topic, 'k zie het nu pas.

17-07-2009, 03:29
Ik denk van wel ik weet niet hoe dat is maar kijk maar naar islamitische landen als je naar Hamam(sauna) gaat wat ik heb gehoord van een tante van me is dat vrouwen daar ook niks aan hebben voglens mij mag dat wel bij de selfde geslacht maar ik weet niet zeker ik heb het ook maar gehoord het beste is gewoon aparte hokjes

17-07-2009, 03:31
en naakt douche dat mag niet omdat Almalika(engeltjes) dan wegaan vraag maar na als je doucht dan meot je dat doen met bokser ofzo naakt mag niet atlhans is niet goed maar ik zou het gewoon navragen als ik jou was

17-07-2009, 03:41

Citaat door buffon01:
en naakt douche dat mag niet omdat Almalika(engeltjes) dan wegaan vraag maar na als je doucht dan meot je dat doen met bokser ofzo naakt mag niet atlhans is niet goed maar ik zou het gewoon navragen als ik jou was


Ik had gehoord dat als je je beide armen uitstrekt en je kan beide muren raken, dat dat dan niet geldt ofso. Ik weet niet of het waar is.

17-07-2009, 08:36
Laat de zeep niet vallen, dan zit je goed volgens mij.

18-07-2009, 00:32

Citaat:
Hallo,

ik heb een klein vraagje. Ik ga bij een sportclub en ik moet daar 2 dingen doen waarvan ik mij afvraag of ze wel halal zijn....

1. Ik moet zwemmen met andere jongens in een strakke zwembroek (speedo), en je kunt mijn hele zaakje zien zitten, om het zo maar even uit te drukken.
2. Ik moet met andere jongens naakt douchen.

Zijn deze twee dingen wel halal? Graag wil ik weten wat jullie mening hier over is.

Salaam aleikum,

Poelpoe.
wat ik weet is dat de man de aura bedekt moet zijn
dus van je knie tot je navel.




punt






HERE WAS I












SSSSSSSSSSSSSSssssssssssuuuupppeeerrrrrrrrRRRRRRMM MMMOOOO

18-07-2009, 01:28
Alleen naakt douchen is ook prettiger. Het enige nut van naakt douchen ten opzichte van niet-naakt douchen is dat je je geslacht kan schoonmaken. Maar als je daadwerkelijk dat lekker gaat doen, word je zo raar aangekeken.

Mensen zijn gewoon raar.

Maar zwemmen in een lange zwembroek, nou, mij niet gezien, ik wil lekker snel zwemmen!

18-07-2009, 01:50

Citaat door ZOmaarr..:
Alsjeblieft zwem met een broek tot je knie. Van nafel tot knie is 3orah en 2 is gewoon niet prettig om te zien echt niet
Niet voor een jonge god als ik.

18-07-2009, 02:01



Citaat door ZOmaarr..:
hahahaha toch staat bij een jonge gozer een zwembroek beter en daar kun je jouw SkillZz beter laten zien Jouw Swimming SkillZz Pliess een zwembroek tot de knie
Ja, op het strand een lange zwembroek maar als ik het water in ga gaat die uit en komt mijn hippe mooi snelle speedo tevoorschijn!

18-07-2009, 11:27

Citaat door ZOmaarr..:
In het water mag je zelfs Free Bird zwemmen Als ik het maar niet zie :knipoog:
Ja, maar als ik snel zwem kun je nog wel mijn veel te witte billetjes zien.



Vandaar een speedo.


Pagina's : 1 [2]