Bekijk originele versie : Wie kent er een leuk marokkaans sprookje of verhaal?
Ik moet volgende week donderdag een Marokkaans sprookje of verhaal aan vier kleutergroepen vertellen n.a.v. de Kinderboekenweek.
Het probleem is dat ik er geen één ken, die geschikt is voor kinderen van vier-vijf jaar.
Wie kent er een leuk verhaal??
Wie kan me helpen!
Hij mag heeel simpel zijn, sokran alvast :)
LQwaad4life
04-10-2003, 19:35
maroc verhalen zijn niet geschikt voor jong hollandse kinderen.
al onze verhalen zijn van horror aard, en zijn bestemd om kinderen bang te maken zodat ze naar ouderen luisteren en ze zijn er dus niet voor om kinderen te vermaken.
Life_sucks
04-10-2003, 19:37
Origineel gepost door LQwaad4life
maroc verhalen zijn niet geschikt voor jong hollandse kinderen.
al onze verhalen zijn van horror aard, en zijn bestemd om kinderen bang te maken zodat ze naar ouderen luisteren en ze zijn er dus niet voor om kinderen te vermaken.
:D
LQwaad4life
04-10-2003, 19:41
Origineel gepost door Life_sucks
:D
ken jij een maroc verhaal die vermakend van aard is?
zo gaan ze ongeveer
bla bla bla .... toemak qta3 loe lidien oe 7atoe f wa7d shkara.
Origineel gepost door **Ilham**
Ik moet volgende week donderdag een Marokkaans sprookje of verhaal aan vier kleutergroepen vertellen n.a.v. de Kinderboekenweek.
Het probleem is dat ik er geen één ken, die geschikt is voor kinderen van vier-vijf jaar.
Wie kent er een leuk verhaal??
Wie kan me helpen!
Hij mag heeel simpel zijn, sokran alvast :) Er was ooit een schapen herder en hij mocht niet naar school terwijl hij wil graag leren maar er was geen geld thuis maar ieder keer als hij met zijn kudde was gaat hij stiekem bij de buurt van de school en hij gaat zitten bij raam en zo heeft hij alles kennen leren
( Ik heb het maar kort gehouden en jij mag zelf wat aan spijkeren)
Ik heb geen HOLLANDSE kinderen in de klas, de meeste Antiliaans, rest turken en marokkaanse die kunnen wel tegen een stootje!
Life_sucks
04-10-2003, 19:45
Origineel gepost door **Ilham**
Ik heb geen HOLLANDSE kinderen in de klas, de meeste Antiliaans, rest turken en marokkaanse die kunnen wel tegen een stootje!
hahaha
bezotg die kinderen geen trauma
Ikram_4ever
04-10-2003, 20:22
ga naar www.***********. Daar staan sprookjes en verhalen in over Marokkanen!!
Thalla, Ikram
Ikram_4ever
04-10-2003, 20:23
www. a ma z igh .nl Maar dan aan elkaar vast natuurlijk!!
Doegie
Magrebijntje
05-10-2003, 01:11
laat ze een spiegel meebrengen en vraag of ze in het spiegel willen kijken geloof mij je zul ze horen lachen ;-)
ChOcOtOfFfF
05-10-2003, 01:15
Marokkaanse sprookjes bestaan niet, wij hebben alleen rwuina :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.