Bekijk originele versie : Aboutaleb op vakantie koninklijk onderscheiden
http://www.nu.nl/news/1166115/11/Aboutaleb_op_vakantie_koninklijk_onderscheiden.htm l
AL HOCEIMA - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) heeft tijdens zijn vakantie in de Marokkaanse kustplaats al-Hoceima een onderscheiding gekregen uit handen van koning Mohammed VI.
De bewindsman ontving de onderscheiding die vergelijkbaar is met een lintje in Nederland, voor zijn bijdrage aan een positieve beeldvorming van Marokkanen in ons land.
Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van Sociale Zaken zondag bekendgemaakt. Volgens de zegsman werd Aboutaleb door de koning zaterdag totaal verrast tijdens zijn vakantie in de kustplaats aan de Middellandse Zee en voelt de bewindsman zich zeer vereerd.
ik gun het hem!
Miss_Magrebia
23-07-2007, 09:43
Damn de mensen in de buurt zullen hem nu op handen en voeten dragen :haha:
Leuk voor hem! :goedzo:
echt wel! ik heb hem ooit zijn levensverhaal horen vertellen. nou, als hij zover is gekomen dan moet iedereen dat kunnen.
ipv de slachtoffertjeshouding aan te nemen.
Miss_Magrebia
23-07-2007, 10:06
echt wel! ik heb hem ooit zijn levensverhaal horen vertellen. nou, als hij zover is gekomen dan moet iedereen dat kunnen.
ipv de slachtoffertjeshouding aan te nemen.
Klopt, het is iemand die iets wil bereiken, meende voorheen ook een x zijn levensverhaal te hebben gezien. Alhoewel hij niet altijd een juiste antwoord geeft op vragen, blijft het een topper :goedzo:
Goed voorbeeld voor velen die denken dat ze het niet "ver genoeg kunnen schoppen ".
Alle complimenten op zijn plaats:goedzo:
Een marokkaan om trots op te zijn.
Ik vind dat hij het verdiend heeft!!!
Amel
Klopt, het is iemand die iets wil bereiken, meende voorheen ook een x zijn levensverhaal te hebben gezien. Alhoewel hij niet altijd een juiste antwoord geeft op vragen, blijft het een topper :goedzo:
Goed voorbeeld voor velen die denken dat ze het niet "ver genoeg kunnen schoppen ".
met de nadruk op 'denken' inderdaad. wil niet altijd even doordringen dat het voor een groot deel in je hoofd afspeelt
Mozhima1
23-07-2007, 10:54
Had het artikel vanochtend op telegraaf.nl gelezen. jammer dat er geen fotos zijn van onderscheiding. Noon, heb zijn levensverhaal ook een x gezien op ned. 1 er kwamen ook politici aan het woord (waaronder die gast ben zijn naam kwijt die toen in opspraak raakt ivm bezoek aan prostituees) en die was best negatief over hem (afgunst).
Hij is een goede voorbeeld voor velen!
Had het artikel vanochtend op telegraaf.nl gelezen. jammer dat er geen fotos zijn van onderscheiding. Noon, heb zijn levensverhaal ook een x gezien op ned. 1 er kwamen ook politici aan het woord (waaronder die gast ben zijn naam kwijt die toen in opspraak raakt ivm bezoek aan prostituees) en die was best negatief over hem (afgunst).
Die docu heb ik ook een keer gezien.
Het merendeel was wel postief over hem.
Het is altijd fijn om te lezen, horen en zien dat er ook goede appels tussen zitten;)
Mozhima1
23-07-2007, 11:01
Die docu heb ik ook een keer gezien.
Het merendeel was wel postief over hem.
Het is altijd fijn om te lezen, horen en zien dat er ook goede appels tussen zitten;)
Klopt, behalve dan die ex-wethouder, hoe heet hij nou? Iets met een O. :kwaad:
Zeker, zeker. Ik werk bij een klein bedrijf en alleen nl's en krijg vaak te horen dat ze blij zijn mij te leren kennen. Vooral omdat ze altijd negatieve dingen horen over marokkanen en ook andere marokkannen zien die wél werken voor hun centen etc.
pfff, maak ene marokkaan zwart en Nederland houdt weer van je:moe:
ik heb hem zelf horen praten en ik meot zeggen: hij is net als een ieder van ons begonnen of zelfs minder.
Klopt, behalve dan die ex-wethouder, hoe heet hij nou? Iets met een O. :kwaad:
Zeker, zeker. Ik werk bij een klein bedrijf en alleen nl's en krijg vaak te horen dat ze blij zijn mij te leren kennen. Vooral omdat ze altijd negatieve dingen horen over marokkanen en ook andere marokkannen zien die wél werken voor hun centen etc.
Precies!
Ik heb dat ook op mijn werk. Ik werk bij een dagbladbedrijf en die gasten hier kunnen niets anders dan onzin verkondigen.
Soms stellen ze van die vragen en dan denk ik "we zijn echt geen gemene buitenaardse wezend hoor":hihi:. Of wat dacht je van "waarom ben jij nou anders dan de rest":maf2:
By the way Die hoerenloper heet Rob Oudkerk--> solly voor taalgebruik maar het is wel een feit:ego:
Mozhima1
23-07-2007, 11:37
Of de eeuwige zin: Nee, jij bent anders :maf:
Tuurlijk zeggen ze dat in je gezicht. Ze kijken met een vergrootglas naar de buitenlanders die negatief in het nieuws komen en de buitenlanders die wel succesvol zijn??? daar hoor je zelden wat over. Jammer.
XCindarellaX
23-07-2007, 14:13
Ik had het op schotel gezien. Alleen begreep ik er toen niks van.
b_karima
23-07-2007, 14:45
ik mag hem totaal niet, hij heeft het wel ver weten te schoppen in deze dounya, met die kafeersysteem!
moge Allah hen leiden en vergeven ins Allah!
Atlas_Gebergte
23-07-2007, 14:53
ik mag hem niet, en ik vind dat hij het ook niet verdient heeft.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.