Bekijk originele versie : marokkaanse meisjes zijn gewoon dik
papzakken julie moeten minder op die grote k0nt van julie zitten en meer bewegeng in t leven je kan zegge van jah je hebt dan lekker hou vast maar nee aan n tank je je nie vast houden dus gewoon meer sporten of minder eten.
Life_sucks
04-10-2003, 18:59
niet alle marokkaanse meiden zijn dik
Life_sucks
04-10-2003, 19:02
marokkaanse eetgewoontes
grote hompen vlees waar al t vet nog aan zit (dat zie ik tenminste op elke feest)
jeweettogAnissa
04-10-2003, 19:02
:lol:
hij heeft wel gelijk hahahaha
:ego: ik niet uiteraard :bril:
Origineel gepost door TONYMONTANA
papzakken julie moeten minder op die grote k0nt van julie zitten en meer bewegeng in t leven je kan zegge van jah je hebt dan lekker hou vast maar nee aan n tank je je nie vast houden dus gewoon meer sporten of minder eten ik vind ze mooi zo :Iluvu:
met veel complimentjes word je hier snel hip maar ik vertel wa ik denk ze zijn te dik hahaha tony toch
Lady_moi
04-10-2003, 19:19
te dik hahaha ben ik blij da ik geen marokaanse ben
zinalady
04-10-2003, 19:22
Tssssss te dik? ZEgma zegma!
Every lady is a beauty.......en ik weet wel waarom je dit zegt Omdat jij gewoon geen marokkaans meisje kan krijgen.
MARokkaanse meiden zijn toppertjes.....we zijn niet dik jaaaa we hebben idd een ass but he....JLO HAS an ass.....and allah has made our asses sooooooooo south your MOUTH!!!!!
I'm DAmm proud of my mocro sisters.....YOU go girls :D
( ik zit nu trouwens een swirl ijsje te eten......HMmmmmmmmmm :p )
Wael_Beni_Saidi
04-10-2003, 19:24
mijn prinsesje is niet dik hoor :goedzo:
er is nix mis mee marokkaans zijn maar ze zijn te dik :confused: zij is half dik :D
missalhoceima16
04-10-2003, 19:35
WAAROM HEB IK DAN MAATJE 34 EN WAAROM BEN IK DAN DUN??duss niet alle marokaanse meisjes zijn dik :D 80 % jah ben ik het wel mee eens maar bij sommige meisjes vind ik dik wel mooi staan maar niet bij alle meisjes :zwaai: :p
Lady_moi
04-10-2003, 19:44
Origineel gepost door farkous
zij is half dik :D
:ego:
diesel49
04-10-2003, 19:53
papzakken julie moeten minder op die grote k0nt van julie zitten en meer bewegeng in t leven je kan zegge van jah je hebt dan lekker hou vast maar nee aan n tank je je nie vast houden dus gewoon meer sporten of minder eten
Marokkaanse meisjes zijn niet dik, maar hebben alleen grote borsten en grote billen!!! Houden zo dames anders zien jullie er straks zo uit http://images.google.nl/images?q=tbn:eEx8aiTdrVsC:gfx.dagbladet.no/magasinet/2002/07/30/giselesak.jpg :p :D
Bachelorette
04-10-2003, 19:58
ik ben absoluut niet dik
papzakken julie moeten minder op die grote k0nt van julie zitten en meer bewegeng in t leven je kan zegge van jah je hebt dan lekker hou vast maar nee aan n tank je je nie vast houden dus gewoon meer sporten of minder eten
Was het maar waar :( ik weeg 50 kilo en ik ben 1.63 ik probeer bij te komen maar het lukt niet :huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.