Bekijk originele versie : The Nanny Topic
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
bollebuik
22-07-2007, 22:09
drop hier al je ervaren opvoedtips. mijn kleine groeit dus ik moet beginnen met strafhoek :moe: , etc.
yallah
Hoe oud is je kleine? Heb er een van bijna 3 jaar en ben bezig met zindelijkheidstraining...echt een ramp :jammer:
Iemand tips?
Tazzz ik dacht Fran Fine hoek:moe:
bollebuik
22-07-2007, 22:22
Hoe oud is je kleine? Heb er een van bijna 3 jaar en ben bezig met zindelijkheidstraining...echt een ramp :jammer:
Iemand tips?
waarom ben je zo laat begonnen als ik vragen mag? ik dacht te beginnen met twee jaar
kleine is anderhalf bijna
tips?
hoe pak je het nu aan?
waarom ben je zo laat begonnen als ik vragen mag? ik dacht te beginnen met twee jaar
kleine is anderhalf bijna
tips?
hoe pak je het nu aan?
Ja, ik ben er ook al veel eerder mee begonnen hoor... maar door bepaalde omstandigheden moest ik dat helaas stopzetten. Maar nu wordt het dus echt tijd!
bollebuik
22-07-2007, 22:27
Ja, ik ben er ook al veel eerder mee begonnen hoor... maar door bepaalde omstandigheden moest ik dat helaas stopzetten. Maar nu wordt het dus echt tijd!
ja nu met het warme weer is het makkelijker
zet je hem op de kleine pot of op de grote pot
achermijnpc
22-07-2007, 22:27
Ik ga jouw topic gebruiken geen zin om een nieuwe te openen en die newly shit niemand leest die :moe: vertel me eens dames wat voor pil jullie gebruiken, lees net dat de pil die ik al jaren gebruik voor ik zwanger probeerde te worden uit de handel is Meliane. Hij was zo licht he :huil: heb alleen maar pech de laatste tijd :moe:
ontopic:de mijne is nog te jong alleen moet ik hem handen afleren hij wil alleen opgepakt worden
Ik waarschuw Samia 3 keer.. en als ze dan nog niet luisterd dan moet ze op de stoel gaan zitten.. ze weet het heel erg goed.. Als ik haar roep mag ze terugkomen. dan komt ze mij automatisch een kusje geven en gaat ze verder spelen.. Ze HERHAALT het niet meer!!
Ik ben hier al op tijd mee begonnen en heb nu een kleine meid die ik overal mee kan nemen.. die blijft zitten als ik dat zeg.. ze is heeeel lief en opgevoed.. maar ze is nog klein:hihi:
tangia19
22-07-2007, 22:28
hoe zorg ik ervoor dat die monstertjes van mij niet constant met elkaar vechten en ruzie maken.Ik ben echt een politieagent geworden,mis alleen die blauwe pak van hun. :moe:
ooh trouwens.. de eerste paar keren dat ik haar op de stoel zetten was een rampp.. ze luisterde niet en bleef niet zitten.. Ik heb heb het haar goed duidelijk gemaakt en constant terug laten zitten..
laatst ging ze in de snoepenkast (wat ze absoluut niet mag) en ze zat op de bank netjes mijn bonbonblock te eten. We vonden het al verdacht stil.. toen ik in de woonkamer ging kijken zat alles onder chocolade.. keek ze me aan en liep ze zelf al naar de stoel..:hihi: zoo schattig maar tegenlijk ook goed.. want ze weet nu wat haar grenzen zijn
achermijnpc
22-07-2007, 22:33
Ik ga jouw topic gebruiken geen zin om een nieuwe te openen en die newly shit niemand leest die :moe: vertel me eens dames wat voor pil jullie gebruiken, lees net dat de pil die ik al jaren gebruik voor ik zwanger probeerde te worden uit de handel is Meliane. Hij was zo licht he :huil: heb alleen maar pech de laatste tijd :moe:
ontopic:de mijne is nog te jong alleen moet ik hem handen afleren hij wil alleen opgepakt worden
:huil:
mimi_tangaouia
22-07-2007, 22:34
De mijne begint ook aardig in een klein heksje te veranderen.
Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze gewoon keihard gillen maakt niet uit waar we zijn en dan gooit ze zich zelf op de grond.
Ik probeer het af te leren maar het werkt niet
iemand tips
Voor een andere soortgelijke pil moet je gewoon de huisarts bellen om een recept door te sturen naar je apotheek... er zijn zat pillen die net zo licht zijn als Meliane (bijv. Lovette).
En over het handen afleren zit er niets anders op als hem laten huilen en NIET oppakken als hij verder niets nodig heeft :D De enige oplossing :hadj:
tangia19
22-07-2007, 22:37
De mijne begint ook aardig in een klein heksje te veranderen.
Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze gewoon keihard gillen maakt niet uit waar we zijn en dan gooit ze zich zelf op de grond.
Ik probeer het af te leren maar het werkt niet
iemand tips
op wie zou ze lijken:rolleyes:
:hihi:
je moet het negeren,deden de mijne ook.
Ik waarschuw Samia 3 keer.. en als ze dan nog niet luisterd dan moet ze op de stoel gaan zitten.. ze weet het heel erg goed.. Als ik haar roep mag ze terugkomen. dan komt ze mij automatisch een kusje geven en gaat ze verder spelen.. Ze HERHAALT het niet meer!!
Ik ben hier al op tijd mee begonnen en heb nu een kleine meid die ik overal mee kan nemen.. die blijft zitten als ik dat zeg.. ze is heeeel lief en opgevoed.. maar ze is nog klein:hihi:
Zo doe ik het ook, maar ik waarschuw ze een keer en als ze dan weer hetzelfde doen gaan ze op de trap zitten. Die smurfjes hebben al heel gauw door hoe het moet hoor zelfs die van 2. Dan zegt ie nee nee trap.
Tangia, ik kan erover mee praten ruziende kinderen :maf: . Wallah je voelt je af en toe net een politieagent, ik waarschuw ze blijven ze ruzien dan hebben ze straf en als ze ruzie maken om speelgoed, (meestal zeg ik wie met wat gaat spelen) dan pak ik het af.
De oudste van mij begint nu ook te schelden, als hij scheldt waarschuw ik een keer en als hij het daarna weer doet, mag hij de hele dag niet met speelgoed spelen en niet naar de tuin, dat helpt wel heel goed moet ik zeggen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.