Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens en meisjes, nu gaan we het even andersom doen.

Pagina's : [1] 2

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 17:00

De Nederlandsers gaan zich nu even inburgeren in toekomstig "Marokkostan"(voorheen ook wel Nederland genoemd) Voordat we beginnen, gaan jullie allemaal netjes zitten en doen jullie je kauwgom uit je mond, en pakken jullie een schriftje en een potlood en gummetje voor jullie neus. De volgende 5 vragen moeten jullie gaan maken en het antwoord wil ik straks van jullie (dmv replay) hier zien. 1) Hoevaak eet een Marokkaan warm per dag? 2) Hoe zeg je in het Marokkaans doeii? 3) Noem 2 bekende gerrechten van Marokko? 4) Uit hoeveel personen bestaat een gemiddeld Marokkaans gezin? 5)Wat ik de taal van een Marokkaan?(heel belangrijk voor de toekomst) ok jongens en meisjes de tijd gaat nu in! Niet spieken anders krijg je klappen van de juf.

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 17:42
Origineel gepost door swatch 1.... 2 maal dagelijks 2....Beslama 3....Couscous en kweetni 4....4 5....Berbers En...en :p ok swatch, jij hebt je best gedaan :goedzo: , het is niet helemaal goed, maar het gaat om je inzet en de wil om in te burgeren. Ga zo door zou ik zeggen, dan red je het wel. Vanavond zal ik het corriceren voor je, ik ga nu ff wat eten, en mijn familieleden vervelen. :zwaai:

still
04-10-2003, 19:49
Antw 1: 2x Antw 2: Beslamma Antw 3: t3am of merka/marmita/tagine Antw 4: 6 Antw 5: Arabisch

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 21:28
Ik zie dat er niet veel mensen hebben gereageerd, en dit is geen goed teken. We moeten het wel met zijn allen doen jongens en meisjes. Anders raken jullie nooit ingeburgerd. Jullie mogen blij zijn dat jullie straks te gast mogen zijn in Marokkostan, een beetje inzet daarbij is niet verkeerd. ;) Verder zie ik dat er tussendoor veel gekletst wordt, dat wil ik niet hebben in mijn klas :kwaad: . Punjabi http://******************/neutebeut/smilies/nee/nee006.gif je bent bij dezen gewaarschuwd anders roep ik je ouders op het matje. Voor de rest hoeven de Marokkanen niet te reageren, het is jullie land. De Nederlanders zijn nu aan de beurt.

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 21:34

Origineel gepost door swatch 1.... 2 maal dagelijks 2....Beslama 3....Couscous en kweetni 4....4 5....Berbers En...en :p antw 1 is goed! antw 2 is goed! antw 3 heb je voor de helft goed. het moet zijn: couscous en marmita/tagine antw 4 is fout! Het gem. is namelijk 7 antw 5 is fout! Het moet namelijk zijn Arabisch en Berbers Ga zo door jongen!

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 21:41
Origineel gepost door Defender Antw 1: 2x Antw 2: Beslama Antw 3: Tajin en schapiesvlees Antw 4: 6 Antw 5: Berbers of arabisch, die strijd wordt nog uitgevochten. antw 1 = goed antw 2 =goed antw 3 = voor de helft goed, het is namelijk Tagjin en couscous antw 4= bijna goed, het is namelijk 7 antw 5= zou ik maar goed rekenen, ik heb geen zin in een afrekening van het berbercircuit ;) Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt, en ook voor jou geldt: jij komt er wel:goedzo: groetjes juf Sou:zwaai:

ChOcOtOfFfF
04-10-2003, 21:47
Origineel gepost door still Antw 1: 2x Antw 2: Beslamma Antw 3: t3am of merka/marmita/tagine Antw 4: 6 Antw 5: Arabisch still lieverdje, deze test was alleen voor de nederlanders ;) Maar ik zou wel even controleren als het goed is. antw 1= goed antw 2= goed antw 3=half goed. Je bent de cous cous vergeten te vermelden :kwaad: antw 4= niet goed ookal zat je er dichtbij. Het moet 7 zijn. antw 5= HEEL GOED :goedzo: Jij bent aan beide kanten goed ingeburgerd en we hebben meer mensen nodig zoals jij.

ChOcOtOfFfF
05-10-2003, 21:52
Origineel gepost door swatch 4:7.....jesus.......hebben de Marokkanen geen televisie. :D 1 juist = 1 punt 2 juist = 2 punten 3 half goed = 2 1/2 punten 4 verkeerd = 2 1/2 punten 5 half goed = 3 punten = 60% juist...ok toegegeven, kan beter, maar ben toch met de hakken over de sloot. ;) Dus.......http://******************/neutebeut/smilies/applaus/applaus004.gif voor mij.. http://******************/neutebeut/smilies/applaus/1appl.gif idd ben je met de hakken over de sloot, voor volgende week wil ik dat je marokkaanse cultuurboeken leest. Want je bent er nog niet! Asimilatie, intergratie, bureacratie en coucousinterpretatie, alles komt nog aan bod. :zwaai:

FBtje
06-10-2003, 00:40
1) Hoevaak eet een Marokkaan warm per dag? 1x 2) Hoe zeg je in het Marokkaans doeii? beslama 3) Noem 2 bekende gerrechten van Marokko? baklava en uhm.. sja.. :) 4) Uit hoeveel personen bestaat een gemiddeld Marokkaans gezin? 5? 5)Wat ik de taal van een Marokkaan?(heel belangrijk voor de toekomst) Arabisch?

arabchrstn
06-10-2003, 08:56
Kijkend naar Marokkovrienden van mij kom ik niet verder dan dit: 1: Vreten wat los en vast zit... 2: xieje 3: Alle ramsj van de MacDonalds en soms als culinaire afwisseling pizza... Domino's of Pizza Hut 4: 12 Degene die ik ken ....... als ......... 5 Cityslang Ee brouwsel van rotterdams, marokkaans, surinaams, amerikaans en ga zo door... Of is de Nederlandse Marokkaan niet zo'n goed voorbeeld ;) Geef mij maar khoresjte karafs

gaviel
06-10-2003, 09:55
hoezo 1x-----2x en als het ef kan 3x masallama ene ook wel nsoef fik okee couscous he niet te vergeten de herera en tarsjin le hout met sittoen kan zijn nu nog 7 maar de verstandige moderne vrouw denk echt nog maar :Iluvu: 5 anders wordt de eettafel te klein als alle toekomstige marokkaanstaanse schoonfamilie kom meeeten!!! :D tja maak mij niet so uit heur als het maar fonetisch geschreven kan worden dus arabisch of berbers we leren het wel :confused: of niet dan? Zo als hollandse ben ik dan ook geslaagd :o

ChOcOtOfFfF
06-10-2003, 15:55
Origineel gepost door FBtje 1) Hoevaak eet een Marokkaan warm per dag? 1x 2) Hoe zeg je in het Marokkaans doeii? beslama 3) Noem 2 bekende gerrechten van Marokko? baklava en uhm.. sja.. :) 4) Uit hoeveel personen bestaat een gemiddeld Marokkaans gezin? 5? 5)Wat ik de taal van een Marokkaan?(heel belangrijk voor de toekomst) Arabisch? vraag 1) is fout het moet namelijk 2 keer zijn. vraag 2) is goed:goedzo: vraag 3) je bent met de turken in de war:maf2: wij eten couscous en tagjine/marmita vraag 4) Bijna goed het moeten er zeven zijn. vraag 5) is goed, maar er wordt ook berbers gesproken. Je hebt het grootste gedeelte fout, maar dat geeft niet. Het gaat erom dat je de wil hebt om in te burgeren, ik merk dat die wel bij jou aanwezig is. Gewoon nog even doorgaan met oefenen dan kom ook jij er wel! :zwaai:

ChOcOtOfFfF
06-10-2003, 16:06
Origineel gepost door arabchrstn Kijkend naar Marokkovrienden van mij kom ik niet verder dan dit: 1: Vreten wat los en vast zit... 2: xieje 3: Alle ramsj van de MacDonalds en soms als culinaire afwisseling pizza... Domino's of Pizza Hut 4: 12 Degene die ik ken ....... als ......... 5 Cityslang Ee brouwsel van rotterdams, marokkaans, surinaams, amerikaans en ga zo door... Of is de Nederlandse Marokkaan niet zo'n goed voorbeeld ;) Geef mij maar khoresjte karafs vraag 1) kan ik niet fout rekenen:lol: (vlees moet halal geslacht zijn) vraag 2) dat is fout, het moet zijn Beslama vraag 3) misschien zou jij eens andere vrienden moeten nemen? ;) Want het is Couscous en tagjine. vraag 4) is niet 12(misschien in de toekomst) maar 7 vraag 5) ik denk dat jouw vrienden niet echt ideaal voor jou zijn, om iets van te leren :kwaad: Het is namelijks arabisch en berbers. Als je wil inburgeren arabchrstn dan is het wel belangrijk dat je je verdiept in de cultuur van een Marokkaan, en niet een voorbeeld neemt aan de wannabe surinamers of rotterdammers :D oefen nog even door, wellicht lukt het jou ook om in te burgeren! :zwaai: groetjes van de juf.

SABREENTJE
06-10-2003, 16:10
1) Hoevaak eet een Marokkaan warm per dag? antwoord: TWEE KEER TENZIJ JE EEN GEINTEGREERDE MAROKKAN BENT!!! 2) Hoe zeg je in het Marokkaans doeii? antwoord: MA3A SALAMA/BESLAMA 3) Noem 2 bekende gerrechten van Marokko? antwoord: bastilla en couscous 4) Uit hoeveel personen bestaat een gemiddeld Marokkaans gezin? antwoord: gemiddeld 6 personen 5)Wat ik de taal van een Marokkaan?(heel belangrijk voor de toekomst) antwoord: arabisch. 1 land , 1 taal!!! thalla

Willemien
06-10-2003, 16:12

1 land, 1 taal !!!!!!! :D :D :D

Pagina's : [1] 2