Bekijk originele versie : Diegene die problemen hebben met afvallen
AbaHoeCh
22-07-2007, 14:20
You guys are so gonna love me! :cool:
Check deze links...eentje voor shab holland en tweede is voor shab belgica:
http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=&mode=produktinfo&artnr=TRIMGEL&partnercode=246
http://www.trimgel.be/afvallen/?gclid=CMyb5_6SrI0CFRiuQAod6XwqwA
Op de tweede site staat de uitleg duidelijker vind ik.
You're all welcome is allemaal graag gedaan. :engel: :D :hihi:
Waar kan je het halen?? :o
Ideaal product man!
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:02
Waar kan je het halen?? :o
Ideaal product man!
Bij de drogisterij hé. :D
Is dat zeker te vertrouwen?
De laatste tijd vrees ik een beetje om bepaalde producten te kopen/gebruiken omdat ze (naar horen zeggen) kankerverwekkende bestanddelen bevatten. :kweetnie:
Kijk op die tweede link. Het enigste wat je ervoor moet zorgen is dat je niet teveel afvalt, niet meer dan 5 kilo in een week. ;)
Kijk op die tweede link. Het enigste wat je ervoor moet zorgen is dat je niet teveel afvalt, niet meer dan 5 kilo in een week. ;)
Logisch, maar welke? Sommige hebben 'm zeker en andere weer niet..
wie heeft dit wel eens geprobeerd?
k bedoel zelfs oprah winfrey .. enzoo
en oprah never lies :hihi:
Ik wil gewoon mijn buikje wegkrijgen :o
Het lijkt allemaal zo betrouwbaar, maar Allah 3alm.
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:09
Logisch, maar welke? Sommige hebben 'm zeker en andere weer niet..
In België hebben ze het al zeker dus mss. moet je eens langs gaan en in dat land bij een apotheker binnen stappen. :kweetnie:
In België hebben ze het al zeker dus mss. moet je eens langs gaan en in dat land bij een apotheker binnen stappen. :kweetnie:
Je kan het toch ook gewoon via de sites bestellen.:p
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:11
heb jij dit al gebruikt en werkt het?
klinkt mij toch veel te mooi om waar te zijn
Nee heb het nog niet gebruikt.
K ga het de vrijdag halen insha'Allah. :o
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:12
wie heeft dit wel eens geprobeerd?
k bedoel zelfs oprah winfrey .. enzoo
en oprah never lies :hihi:
Ey als het van Oprah komt dan geloof ik a l l e s wat zij zegt! :banana:
bilal968
22-07-2007, 15:13
Hallo damess,
Weet eigenlijk niet of ik hier mag komen want het is voornamelijk voor dames maar wil toch effe wat kwijt over producten en over afvallen waar velen van jullie naar toe streven.
Allereerst raad ik alle producten af waarvoor je kan afvallen. De meeste producten zitten vol met een bepaalde chemie dat op latere leeftijd voor kanker kan zorgen en afwijkingen in het lichaam en vooral vruchtbaarheid komt in gevaar! Elk lichaam is anders het ene lichaam reageert positief het andere negatief het andere weer beiden etc etc etc..
Nou heb effe een zegje gedaan mochten jullie meer informatie willen dan hoor ik dat graag en dan plaats ik het..
Gr
Ey als het van Oprah komt dan geloof ik a l l e s wat zij zegt! :banana:
hah precies:goedzo:
mohiem dan word jij de proefkonijn bij marokko.nl
want jij gaat het halen tog
wil je dan de details hiero neer zette
ben egt benieuwd meid:goedzo:
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:14
Je kan het toch ook gewoon via de sites bestellen.:p
Ja maar ik ga niet zomaar men gegevens enzo geven. Waga ze zeggen verzendingskosten is gratis maar toch stap ik er liever zelf naartoe.
Hallo damess,
Weet eigenlijk niet of ik hier mag komen want het is voornamelijk voor dames maar wil toch effe wat kwijt over producten en over afvallen waar velen van jullie naar toe streven.
Allereerst raad ik alle producten af waarvoor je kan afvallen. De meeste producten zitten vol met een bepaalde chemie dat op latere leeftijd voor kanker kan zorgen en afwijkingen in het lichaam en vooral vruchtbaarheid komt in gevaar! Elk lichaam is anders het ene lichaam reageert positief het andere negatief het andere weer beiden etc etc etc..
Nou heb effe een zegje gedaan mochten jullie meer informatie willen dan hoor ik dat graag en dan plaats ik het..
Gr
hoi,.. bedankt voor de advies/tip
poent for yooee:goedzo:
AbaHoeCh
22-07-2007, 15:16
Hallo damess,
Gr
Ik denk dat zo'n soort informatie of waarschuwingen wel zelf op de bijsluiter zal staan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.