Bekijk originele versie : Wie heeft allemaal een partner geimorteerd??
wie van jullie heeft dit jaar een partner geimpoteerd??
en wie is van plan om het te doen???.
saidaaatje
09-08-2002, 23:57
nobody i guess>>en wat klinkt dat grof,import.......t zijn geen dieren...
soussiasaida
10-08-2002, 00:01
Ik zou never nooit echt niet een partner vanuit marokko halen! ewa safi al die trammelant er om heen no thnx!
maar aan de andere kant klagen de marokkaanse dames hier in nl dat er weinig marokkaanse jongens zijn die een nederlandse marokkaan wil huwen.... de meeste jongens importeren....
JONGENS?? HOE DENKEN JULLIE HIEROVER?
soussiasaida
10-08-2002, 00:04
Origineel gepost door elmarocani
hee achmad!!
liefde kent geen grenzen!!! of geldt dat niet voor marokkaanen????
oh nee hoor bij mij geld die regel dus echt wel besieff!
soussiasaida
10-08-2002, 00:12
Origineel gepost door elmarocani
hee sousia!!
waarom zou je dan geen partner uit marokko halen??
stel je gaat op vakantie en je ontmoet daar een leuke jongen, en je komt erachter dat hij bij jou heel goed past?
wat is daar dan mis mee??? :D
Wat er mis mee is? nou ik heb er geen geduld voor om tig keer een hantekening te gaan plaatsen onder werktijd bij de vreemdelingenpolitie, om iemand te begeleiden bijhet integreren om iemand pffffffff teveel om op te noemen, nee ik neem insaallah gewoon iemand die tenminste over de taal beheerst en weet in wat voor soort land we leven en wat hier dagelijks om draait.
En trouwens hoe weet ik dat een partner iut marokko hier komt voor mij of alleen om de papieren............
Origineel gepost door soussiasaida
Wat er mis mee is? nou ik heb er geen geduld voor om tig keer een hantekening te gaan plaatsen onder werktijd bij de vreemdelingenpolitie, om iemand te begeleiden bijhet integreren om iemand pffffffff teveel om op te noemen, nee ik neem insaallah gewoon iemand die tenminste over de taal beheerst en weet in wat voor soort land we leven en wat hier dagelijks om draait.
En trouwens hoe weet ik dat een partner iut marokko hier komt voor mij of alleen om de papieren............
tja de kans ik ook dat hij na het verkrijgen van zn defintieve status ..misschien ook gaat uitkijken naar een vrouw die meer bij zijn niveau past ...maar het hoeft niet altijd uiteraard
soussiasaida
10-08-2002, 00:41
Origineel gepost door remii
tja de kans ik ook dat hij na het verkrijgen van zn defintieve status ..misschien ook gaat uitkijken naar een vrouw die meer bij zijn niveau past ...maar het hoeft niet altijd uiteraard
Jij hebt het begrepen remi ;) Ik denk dat het voor een man toch anders is als hij een vrouw uit marokko haalt dan andersom. of zie ik het verkeerd?
als het maar draaid om liefde en respecht. en niet om visa en euro,s de conculaat heeft het er maar druk me .met die scheiddings papieren we blijfen toch ander,s. noem het maar aangetast .of ziek in ieder geval we zijn wie we zijn .zonder er doekjes om te winden zijn ze op zoek wat ze niet zijn komen ze er bedrogen uit.want we zijn wat we zijn
oumkaltoum
10-08-2002, 00:52
Mijn man is dus import, hij is 11 jaar geleden hier naar Nederland gekomen, ik kreeg ook van kennissen en vrienden te horen dat hij alleen maar voor papieren wilde trouwen, nou mensen, koelsie mektab, ken tmena koelsie ie tlakouw e razen bhel djalie, kan niet zonder hem en hij kan niet zonder mij, wij hebben 2 kinderen en kan gerust zeggen dat ik een heel gelukkig leven leid met mijn gezin, dus koelsie hla mektab, je hebt het niet voor het zeggen, wanneer je denkt ik neem iemand uit Nederland of Marokko, God heeft toch zijn eigen bedoelingen met je. Wees daar tevreden over.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.