Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~
ga gauw door..
hou het nog ff spannend...anders wete we ongeveer waarop het eindigt..]\
dus nog ff wachten...
kus kus naima
riffia_angel_h
05-08-2007, 22:11
heey dames,
hahah thx voor jullie reacties. nieuwe fan welkom. uhhm ja ik vind het wel goed, daar d8 ik ook aan, maar ik twijfelde. maar ik ga morgen inshallah verder, en als me zus me niet nodig heeft dan doe ik dat vandaag. oki
kusjes
lellalayla
05-08-2007, 22:26
Nieuwe fan!!!
Ga snel verder mop :kus:
Uppie
riffia_angel_h
06-08-2007, 22:43
hey dames,
ik ga nu verder oki.
kusjes
natura_hoceima
06-08-2007, 22:45
hey dames,
ik ga nu verder oki.
kusjes
Lekker meid :D
riffia_angel_h
06-08-2007, 23:17
het was pauze en iedereen zat aan een tafeltje. ik zat nu ook gewoon telkens bij de marokanen groep, maar ik kan alleen met faris opschieten. daar aangkomen groete ik faris met een hand en de dames met een knik. ik verrouwde die dames egt niet. safouan zat er ook.
romaisa: hey faris.
faris: hey romi.
romaisa: en hallo safouan...??
safoaun keek weg en richte zijn aandacht op die van soraya en die van fadoua. tot opeens fadoua begon te praten.
fadoua: ey jij hebt tog een opdr8 gekregen van de baas??
romaisa: zo weten jullie dat ookal?
soraya: uhhhh, ik wens je veel succes.
romaisa: hoezo, zo moeilijk kan die niet zijn, iedereen doet er zo bangerig over, terwijl die mij heel normaal lijkt.
fadoua: hahahahaha, ik wens je ook succes, al doe ik het niet graag. zelfs safouan en faris konden hem niet maken
faris: kifesh heb ik iets gemist??
soraya: neeee zeg me niet dat je dit niet wist?
faris: wat niet?
fadoua: romiaisa heeft die ene opdr8 gekregen die jij en safouan niet konden maken. en ja jij moet het weten, omdat jij het tog samen heb beslist met safouan??
faris: nee safouan, leg is uit?
safouan: kijk ik ging naar de baas en zei dat romaisa beter die ene opdracht kon maken, omdat ze nieuw is enzoo, dus ja d8 ik als haar dit niet lukt mag ze geen topper meer worden, alleen als ze het goed maakt.
romaisa en faris: waaatt!!!
faris: dit meen je niet man, damn wat ben jij erg zeg, kon je niet eeerst met mij overleggen, dat doen we tog allebij. niet alleen jij. dit gaat niet door, ik beslis er ook over.
romaisa: dus jij hebt me in deze put gelegd. damn he, pffff of weetje wat zak dat je bent en ik stond recht voor hem. waardoor ik naar benedn kijk naar zijn gezicht.
romaisa: haha weetje wat , ik ben juist blij dat je dat voor me heb geregeld. nu kan ik hem wel maken en bwijzen dat ik beter ben dan jou, omdat ie mij wel is gelukt.
safouan stond nu ook rechtvoor me waardoor hij nu naar benden kijkt en ik naar boven.
safouan: luister eens rat, als jij die opdr8 maakt en hij wordt goed gekeurd, mag je zelf smijn plek innemen. dan werk ik voor jou, inplaats van als je een topper zou zijn, dat jij voor mij zou moeten werken.
romaisa: ik keek heb diep aan en zei: oke deal.
we schudden dit keer elkaars handen en ik zat weer op me plek. en hiij liep weg. faris wenste me succes en als ik wat nodgi had dat ik altijfd naar hem kon gaan. ik zei ok en liep naar me werkplek.
niemand zei wat tegen elkaar, en ik had ook niet zoveel tijd om iets anders te doen. iemand klopte op ons duer, en dat betekende dat we weg mochten gaan. we liepen we ieder zijn eigen weg.
ik stopte bij de bus halte, en zag safouan langsrijden, faris zat er ook in en ik hoorde net nog faris zeggen: stop ff bij rominals je wil.
safouan: nee wil ik niet heb geen zin.
faris: oke dan stap ik eruit en ga ik wel alleen.
safouan: ufff safi a sahbi klaar ik rij wel achteruit.
'faris: hey romi
romi: ow hey:)
faris: ik ga voor je kijken wat ik voor je kan doen ja net die opdr8.
safouan: het gaat je niet lukken.
romi: stil jij hij praat tegen mij tog. ja faris ga verder.
faris: ja dan praat ik er wel over met de baas morgebn bij de vergadering. oke?
romi: ja is goed.
faris: oke, ey meid, zullen we je brengen.
safouan: ooww 3ajek a sahbi wiens auto is dit. de jouwne of de mijne.
faris: saf doe normaal, damn he als het soraya of fadoua was , zou je meteen opstaan en de deur open doen. bent e ness niet.
safouan: wil jij nog mee rijden , of ga je te voet naar rotterdam?
faris: ik ga we te voet als je o gaat doen. als zij niet mee mag als je zo gaat doen, ga ik ook niet.
romi: faris doe normaal, ik red me wel. ik ga wel alleen, heb geen zin om met hem in 1 auto te zitten.
faris: oke dan ga ik ook niet, loop ik met jou mee.
safouan: ufff stap in faris, ze laat je tog gaan. wejooo ik moet nog naar me zusje we hebben afgesproken man.
faris: ja ga dan, ik red me wel.
romi: faris als jij niet in die auto gaat zitten, dan praat ik nooit meer met je.
faris: ja ja , ik geloof je niet.
romi: hahah oke dan ken je me nog niet, je weet wat ik heb gedaan bij sommige die me voor schut zetten tog?
faris: hahah gaan we chanteren wela??
romi: ja
safouan: jallah zied tortelduivjes neem afschied en satp in de auto faris.
faris: safouan romi is een goeie vriendin van mij en dat blijft ze ook tog romi?
romi: helemaal gelijk. ey faris ik ga me bus is er oke doe rustig aan he.
faris: haha ja is goed, jij ook hea, geen gekke dingen doen. en niet tegen jongens praten ofzo??
romi: hahaha ja grote broer. en ik stapte in. ik kwan thuis aan, en ik groete iedereen.
romi: salaaam iedereen.
mimi: heey
romi: ben kapot man, waar is mama en papa??
miim: oww uhhm die zijn ff weg. ze komen denk ik zo terug.
romi: ze gaan de laatste tijd wel heel vaak weg hea?
mimi: uhh ja dat ja weet ik veel pfffff ikga naar boven .
huh hier zit wat achter, maarik kom er wel ahcter. nu ff wat eten en dan me bed in. na het eten wou mim nog een film kijken, ik stemde toe en viel snel in slaap. ja komt ervan bollywood films kijken om 8:00.
ik sleip op de bank. het was 12 uur en me ma maakte me wakker.
mama: bentie nodi, ga in je iegen bed slapen.
romi: huh oww ja sharukhan en naina gaan starks trouwen.
mama: shkoen sharukhan?? jek hedek li key l3eb fe eflem djel hind( is tog die ene die speelt in hindoestaase films?)
romi: ja ze gaan trouwen, maar hij gaat dood.
mama: jallah baraka men bsella, sta op, naar bed ewa mezian tbarkellah mijn dochter droomt over sharukhan.
en ze lepl mopernd weg.
ik liep naar me bedje toe en sliep meteen, maar ik deed wel de wekker aan anders zou ik te laat komen.
ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz.
oke dames, ik ga nu ook me bedje in, leesse en ik ga morgen verder inshallah.
kusjes
natura_hoceima
06-08-2007, 23:25
Je bent een schat bedankt...maar ik wil nog meer :hihi:
neee doe maar rustig aan meid.
vette vervolg meid!!!
ga gauw door
kus kus naima
o0-ZwieNa-0o
07-08-2007, 15:16
ga gauw weer verder :love:
meryam_girl
07-08-2007, 16:30
Nieuwee Lezerrr!! Echt een leukk verhaaal Meid ga snel verderr kan niet wachten op een ander vervolg!
riffia_angel_h
07-08-2007, 22:03
hey meiden,
aller eerst heet ik allenieuwe fans welkom. ten tweede wou ik ff melden dat ik zo een vervolg ga plaatsen:D
kusjes
riffia_angel_h
07-08-2007, 23:57
hey meiden , had net een vervolg, ik was er nog niet klaar mee, maar ik schrijf het opnieuw, maar dan wel een kleinere stuk dan normaal oke. ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
bzzzzzz.... bzzzzzzzzz. ik gooide die wekker op de grond en sliep nog 5 min toen ik weer de wekker hoorde op de grond bzz bzzzzz bzb zbz zb . hihih net muziek, ik pakte het op enlegde het terug op mijn nachtkasje. liep naar de douche, deed me ding en ging bidden en kleed me op. ik leip me kamer uit, en zag de kamer van me zusje op een kiertje staan. ik sloop rustig aar binnen en leip naar haar bed. daarna schreeuwde ik hard: MIMI WORDT WAKKER JE MOET NAAR SGOOL, JE KOMT TE LAAT!!!!!. mimi stond nog dronken op van de slaap histierisch te lopen.
mimi: shit ik ben te laat, nee man tfoe anders mag ik mischien niet meer naar binnen shit shit man, wat vor datg is het vandaag?
romi: hahah doe is rustig, ik denk dat het woensdag is.
mimi:WAAAAT!!! woensdag, dat meen je tog niet hea, dan heb ik 1e 2e en 3e vrij trut. damn dat wist je. wrm heb je me wkkr gemaakt?
romi: wou je terug pakken net als voorig keer toen je dat bij mij deed.
mimi: vieze heks me kamer uit NU!!! en ze gooide met kussen en der wekker. ik liep snel der kamer uit en ging lachend naar beneden.
mama: jek labas, malha mimi?
romi: hahah weloe, ik moet gaan anders kom ik ter laat.
mimi kwam naar benden en vertelde alles aan me moeder.
mama; romi azji a bent lahram.
romi: ow oewps moet gaan, anders kom ik te laat doeiiii.
ik liep de deur lachend uit, maar toen ik me bus zag staan sprinte ik ernaar toe. gelukkig reed ie niet weg en liet me kaartje zien. ging zitten en an 10 min was ik eindelijk op mijn werk aangekomen.
ik liep naar de lift die bomvol was, ik propte mezelf erin, iedereen plajte aanekaar. gelukkig ruikte iedereen wel fris.
de deuren wouden net dicht, tot iemand het tegen hield.
safouan: kan ik ernog bij
collega: nou ik denk het niet , maar mischien kunnen we allemaal schuiven?
romi: nee dat kan niet, want we plakken el bij me kaar en nog iemand erbij oast egt niet, en hier staat maar dat er 15 mensen in mogen, dus geen plek meer voor jou:D. tog mensen?
mensen: ja dat klopt.
romi:D wil je de deur loslaten we willen niet te laat komen:D
hij liet het los en de deuren gingen dicht. toen we boven aan kwamen, liep iedereen naar zijn werkplaats, en ging werken. bij mij op kantoor was het precies hetzelfde. niemand zei wat tegen elkaar en we werkten hard door. soms zei sander of monick, mag ik de schaar of plakband of wat dan ook, ik zat gewoon achter de pc, wat info te zoekn en wat in elkaar aan het fiksen. tot de bel ging van de pauze leip iedereen weer naar beneden. ik zat aan ons tafeltje en safouan zat er ook.
zo dat was het, wou meer typen, maar ben egt moe, als me pc niet uit viel dan was dit vervolg nog groter en ik had het beloofd, dus hier is ie. ik hoop dat jullie het wat vinden. ik ga me bed in duiken en wens jullie een fijne nachtrust.
kusjes
MarociiaGiirl_S
08-08-2007, 08:16
thnx.. :) UP..
bouchra3
08-08-2007, 09:30
Uup:bril:
okee dan top vervolg...
ga gauw verder...
kus naima
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.