Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~

sihamriffia
04-11-2008, 20:44

Hahaha Upp sgat!!

anoniempje9790
10-11-2008, 17:24
aub verderrr wanneer kun je weerrr:D

Widadjee
12-11-2008, 20:16
gaaaaaaaaaaaaaaa doooooooooooooooor

dragonfly
12-11-2008, 23:11
ik raak nooit uitgekeken als het om deze verhaal gaat.. kop op meid ik amuseer me wel met jou verhaal..

nordin 2
13-11-2008, 11:52

wejemaaa, begin die vingers te shakennn.

riffia_angel_h
14-11-2008, 21:52
heeeeyyy,, hoe is iee, met mij gaat het goed heb eindelijk die pf weken achter de rug en ik ga zoals nordin het zegt die vingers eens laten shaken, maar wel morgen ben pas thuis van werk, dus ik ben egt moe. inshallah morgen laat ik wat van me horen. nog ff geduld dan staat er morgen weer een vervolg. heel veel kusjes p.s: bedankt voor het uppen jullie zijn geweldig:kus:

Yassz
14-11-2008, 22:09
UP!! meid:love: neem je tijd!

-Asima-
15-11-2008, 21:38
wjaaaw :love: je verhaal is gwn prachtigggg :love: ga snel verder kan niet wachen uppp upp nieuwe fan erbij ;)

xxLamiaxx
15-11-2008, 23:58
UP UP

riffia_angel_h
16-11-2008, 16:43
heey, srry dat ik gister niks kon plaatsen, de plannen waren geweizigd maar ik plaats hem nu en hoop dat jullie het wat vinden. kusjes Ik keek naar haar gezicht en zag dat haar oog paars was geworden, dat blauwe is in iedergeval weg. Ik pakte een broodje voor faris en een voor maria, ik keek of er wat lkkrs lag en zag nog een pizzabroodje, ik wou het net pakken toen ik een hand van achter zag en het pakte. Soraya: ownee de laatste, jammer voor je En ze liep voor me.. ik pakte een flesje rode vruchten van appelsientje en een croissant. Ik gaf haar geen aand8, was al zielig genoeg hoe ze erbij liep. Ik rekende af en liep terug. Maria: he he eindelijk, ging je de broodjes zelf maken. Romi: hahah nee o uwe hoogheid een van de sneewheksen drong voor. Het spijt me Maria: :ego: vind het on acceptabel, je laat ons tog niet w8en. Romi: ow nee dat zou ik niet durven. Nou dan zal ik maar dit broodje terug brengen ik wed dat iemand anders het wel waardeerd als ik het laat zou geven. Maria: hahah grapje hea, ik heb honger kom hier met dat broodje. Faris: jullie zijn egt gek, kijk met wie ik zit, niet ik ga met die hollanders daar zitten, niet normaal lunch ik met 2e gestoorde collega’s Maria en ik keken elkaar aan en we wisten allebij wat we moesten doen, we stonden op en liepen naar hem toe. Faris: wat, wat gaan jullie doen, hij wou opstaan en ik duwde hem terug in zijn stoel. Romi: maria jou buurt, Maria knikte en ging met haar vingers door faris zijn haar ze schudde alles door elkaar. Faris: aaaa neeee, stoopp srry srry, jullie zijn vet. We keken naar zijn haar, het leek net of hij een electrische schok heeft gehad, Maria: ahahhahhahh je ziet er niet uit man, romi kijk met wie we lunchen, we kunnen ons tog niet vertonen met hem aan ons tafeltje. Iedereen lachte mee, Romi: eens kijken of ie nu nog praatjes heeft. Faris: als ik jullie pak. Maria: SH! heb je nog commentaar, ownee romi wat moeten we nu hem doen zeg het maar. Romi: hmm is eens kijken, zou hij tegen kietelen kunnen. Faris: haha nee safi klaar genade, wollah jullie zijn top, de meest stijlvolste dames hier in deze hele gebouw. Alsjeblieft alleen dat niet Maria: romi ik dnk dat we zjn zwakke plek hebben ontdekt. Romi; we willen het anders horen. Maria: ja nu safouan er niet is, kunnen we alles bij je doen. Romi: wahahah jaa hee daar heb ik niet eens aan gedacht het is nu egt veel leuker. Maria: ja hea. Romi: ja ik bedoel, hij is zo saai elke keer aten we in stilte of was hij weer droog bezig of wat dan ook egt een loser is het tog maria? Maria: uhm romi uuhh, en ze keek wat ongemakkelijk ze krabte aan haar hoofd en wees achter me. Romi: hij staat zeker achter me:S:S Faris: uhu Romi: oh god, verborg me gezicht in me handen en draaide me om, keek omhoog en zag niemand, ik draaide me om en keek hun aan. Romi: huh waar is ie dan. Maria en Faris: wahahahha grapjuuhhh, wahahahha Faris: wahahah je moest je gezicht eens zien man hahahah. Maria: hahahh jaa die is egt onbetaalbaar. Romi; oww dus nu werken jullie samen, ik pak jullie nog wel, reken er maar op. Faris: kijk door al dat gespeel is onze pauze bijna afgelopen. Maria: romi heb je al een gesprek gehad samen met safouan. Romi: huh hoe weet jij dat Maria: hahah ik heb me bronnen;) Romi: oooww, oke oke, i get it. Faris: wat? Romi: niks:D Faris: nee vertel wat. Romi: nikss. Maria: hahah als romi zegt: niks, of weet niet, krijg je het nooit te weten. Saf: is dat zo We schrokken allemaal. Faris: woow jij bent snel terug, zo’n date heb ik nog nooit meegemaakt. Saf: hahah dat komt omdat jij nooit een date hebt gehad, en ik zei eerder al dat het een zakelijke date was. Romi: maria zullen we gaan? Saf: als je weg wilt kan je tog alleen gaan, mischien wil maria nog ff blijven. Maria: uhm nee maakt niet uit, ik ga wel ff mee. Faris: ewa blijf we hebben nog 10 min, Romi: heb geen honger meer. Maria: ja laten we nog ff blijven. Romi: oki . Saf: laat haar. Heb ik nog iets gemist. Faris: hahah nee niet egt, Saf: faris wat is er met je haar gebeurt man? Maria en romi: whuhahahahha. Faris: lang verhaal. Saf: deze 2 zeker. Faris: ja man, Saf: wat ben je tog zonder mij. Romi: heel wat Saf: srry zei je wat. Romi: nee hoor, Saf: oke dan houden zo, was zeker weer saai zonder mij, ik weet het geef het toe. Romi: het was nog nooit zo gezellig geweest. Saf: moest je niet weg Romi: nope. Ik blijf lkkr. Saf: jammer, d8 dat ik nog ff kon genieten van me pauze deze laatste 10 min maar nee dat zit er weer niet in voor mij. Romi: anders ga jij tog lkkr weg. Wij vermaakte ons prima todat jij weer kwam. saf: ik zit hier goed, heerlijk zelfs, alleen sommige verpesten mijn humeur en mijn pauze en het belangrijkste mijn zicht, maar ja wat kan je eraan doen. Maria: ahum, uhm romi wil je ff meekomen naar de wc. Romi: maar al te graag, Maria: en faris, hoop voor je dat je een kammetje bij je hebt. Faris: HA ha lach maar jou moeten we nog terug pakken right romi Romi: helemaal waar, zie je zo doei Faris: doeg Maria: ciao

amira2007
16-11-2008, 18:27
Up prachtig/grappig verhaal ga zo door!!

BikkemBerg
17-11-2008, 16:43
upupupupup wauw :banana:

-Asima-
18-11-2008, 21:44

prachtigggg :love: upppppsss

xxLamiaxx
18-11-2008, 21:48
up up up

marghreb_zina
20-11-2008, 17:18
mooi meid ga snel verder

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53