Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~
riffia_angel_h
15-09-2008, 16:18
Zo dames,
Ik had ff tijd dus d8 ik laat ik maar wat plaatsen veel lees plezier.
kusjes
We gingen met ze 3en naar boven. We zaten daar 5 min alleen totdat de andere 3 waren gekomen.
Safouan: heeyy.
Faris en maria: heeyy.
Safouan: zijn jullie lang aan het w8en off...
Maria: nee hoor, we zijn er ook pas.
Safouan: oke
Hij keek mij ff aan, maar ik kon het niet. Van die andere 2 hoorde je niks, haha dat leert haar, maar vond het tog wel erg. Der oog was dik geworden en der mond was ook opgezwollen. Fadoua keek mij met dodelijke blikken aan. Het leek net een strijd 3 tegen 3. faris zat met mij en maria aan de ene kant en die andere 3 zaten precies tegen over ons.
Fadoua tegenover faris, maria tegenover soraya en safouan tegenover mij.
Faris: ey saf weet jij waar the bos is.
Saf: nee man, ben pas binnen heb niks gehoord.
Maria: hij zal zo vast komen.
Op dat moment kwam die binnen.
Boss: zo jongens, srry dat ik wat laat ben, kreeg een belangrijk telefoontje.
Maar ik ben r dat is belangrijk. Maar goed.. soraya meisie tog wat zie je eruit.
Gaat het een beetje.
Soraya: ow ja hoor, haha het is niks, kan wel tegen een stootje.
Boss: jaa dat zie ik, ok jullie weten dit kan hier niet, romaisa jij hebt dit aangericht en ik dnk dat iedereen weet hoe het s gebeurd, behalve ik. Ik zou zggen steek van wal.
Romi: haha nou, uhmm, had het zelf natuurlijk ook niet verw8. ik was klaar met me werk en ging ff naar maria toe, ik wist dat iedereen daar was, dus ik d8 laat me ook maar gaan.
Boss: is het nog gelukt met de opdracht.
Romi: jaa jaa zkrr, haha heb het eindelijk af.
Boss: oke mooi zo. Srry ga verder.
Romi: en ik kwam aan en ik hoorde ze lachen en praten en toen ik net naar binnen wou hoorde ik mijn naam vallen in de groep, dus d8 he dit kan wel intersessant worden. Dus bleef ik ff een tijdje en na 5 min knapte er iets.
Boss: hoezo ze hebben tog niks verkeerds gezegd.
Romi: nou dat weer wel, ik werd zeg maar beledigd en uhm in een groffe zin en dus liep ik naar binnen en deed net of ik maria zocht.
Boss: oke, faris kan jij het ff afmaken. Wat was er binnen gebeurd.
Faris: nou kijk, ze waren idd over haar aan het praten en ik zat er gewoon bij en toen ze ontdekte dat maria er niet was, richte soraya zich op romaisa en na veel gebek vecht te hebben was het dnk ik de laatste druppel voor romaisa en sloeg ze erop los.
Boss: oke dat is niet zo best, en dit kan hier niet. Ik weet niet waar jullie over hebben gepraat en uhh kijk bij ons gaat het om teamwork, als er geen teamwork is dan moeten we het werk stopzetten en opnieuw beginnen, zo gaat dat bij ons in het bedrijf. En erop los slaan doen we zkr nietwant dan kan k nu zggen dat je hier niet hoort.
Fadoua: mooi zo, het wordt tijd dat ze weggaat.
Boss: fadoua als je niks zinnigs te melden hebt wil ik dat je gewoon je mond dicht houd. Oke?
Fadoua: ja hoor.
Boss: en ik maak hier uit wie er weggaat of niet, niet jij niet safouan en ook faris niet. Begrepen jonge dame.
Fadoua: jaa meneeer.
Boss: oke, kijk jullie zijn allebij leuke meiden, maar daar draait het hier bij ons nie om. Safouan. Jij was daar als prof. Wat deed j eraan. Want ik merk dat jij en romaisa geen leuke band met elkaar hebben maar ik zag wel de laatste keer dat het heel goed ging. wat is er nu weer misgegaan.
Saf: nou, het ligt aan ons allebij, we zijn allebij koppig.
Romi: jij bent koppig.
Saf: nee allebij.
Romi: hoezo ben ik koppig, jij zoekt mij op.
Boss: oke oke, time-out jongens. Ff weer terug naar het incident.
Saf: ik wil dat mijn collega’s goed met elkaar om gaan en niet om iets ruzie maken of wat dan ook. Ik heb wel degelijk wat gedaan, ik heb romaisa van der afgehaald en heb er appart genomen. Omdat ze weer zo koppig was liep ze weg. En dus ben ik met soraya naar de 1e hulp vertrokken en fadoua liep achter ons aan omdat ze soraya wou steunen.
Boss: oke,, maria faris en fadoua mogen gaan. Ik dnk dat het probleem meer bij deze 3 ligt. Uhm jullie kunnen gewoon weer aan het werk en jullie 3 blijven ff zitten. Ik ga ff wat te drinken halen, kom zo terug. Willen jullie ook wat?
Romi: nee danku.
Saf: nee bedankt.
Soraya: ijs thee graag.
Boss: oke, dat kan je ff uit de kantine halen, lopen kan je zelf tog?
Soraya: jaa hoor..
Boss: mooi ben zo terug.
Riffia_Kebdania
15-09-2008, 16:39
thnks meid ga gauw verder
Riffia_Kebdania
15-09-2008, 16:44
oewpp
xxLamiaxx
15-09-2008, 22:52
ga snel verder
x x x
oegtymeriem
16-09-2008, 00:31
UpUpUpUpUpUp....!!!
nordin 2
16-09-2008, 06:04
Tbarkelah, egtt een moooii verhaal.
heb het in 1 nacht helemaal uitgelezen, kon gewoon niet op staan van me stoel.
ga gauww verder.
Up
Riffia_Kebdania
16-09-2008, 15:31
oewpp
moslimaatjee
17-09-2008, 21:37
ga snel verder
je verhaal is the BOMMMMM!
Niksgunner_diva
21-09-2008, 15:18
wow what a story
Ik hoop dat je snel door gaat met je verhaal
dus
up
Xx d.
riffia_angel_h
24-09-2008, 13:42
Heey,
Hier is ie dan, ik had hem al klaar staan maar was hem gister vergeten te plaatsen. Veel lees plezier.
Kusjes
Ik keek op me horloge het duurde allemaal te lang. Soraya kon der ogen niet van me afhalen, safouan die zat gewoon chill, net of er niks aan de hand was.
Totdat...
Soraya: dnk maar niet dat je van me af bent. Je komt er niet makkelijk vanaf.
Romi: meid ik begin nu al bang van je te worden.
Soraya: beter want als je niet ontslagen wordt of je stapt zelf niet op, laat ik je weghalen.
Safouan: soraya hou je mond.
Romi: je dreigementen doen me niks, wil je de politie op me af sturen, mij best meid, maar ontslag nemen doe ik tog niet.
Soraya: je praat wel kalm maar van binnen voel ik je angst,
Ze leunde een beetje over de tafel, reken maar dat je egt niet makkelijk van mij afkomt.
Safouan: soraya safi baraka, jullie moeten allebij normaal doen er kan van alles gebeuren.
Romi: wollah jij bent gestoord in jou hoofd. Ik zie dat alleen in films, en weetje jou personages belanden later aan het eind van het verhaal in een inrichting.
Soraya: hahahahahah jij hebt egt een rijke fantasie, ik en een inrichting je weet egt niet wie je voor je hebt.
Romi: laten we dat zo houden ik hoef je geschiedenis niet te weten en een rijke fanatsie heb ik zkr.
Saf: jullie zijn egt ongeloofelijk. Stelletje kleuters.
Romi: en jij moet al helemaal je mond dicht houden, want jij bent hier de kleine kleutertje. Je bent egt misselijkmakend. Je bemoeit je me alles en iedereen.
Saf: je hebt jezelf vast niet gezien, misselijkmakend!? Jou soort hoort hier niet, je stijl alsof je van de straat komt, je bent het type dat in de keuken hoort je kent vast alle tips en trucjes.
Romi: zoals ik al zei :kots!!
De deur ging open, daar verscheen hij vrolijk met een kop koffie in zijn hand. nadat ik hem zag kreeg ik ook een lach.
Boss: zo jongens, het duurde ietsje langer, zijn jullie ook ff jullie benen gaan strekken?
Saf: nee niemand is opgestaan van z’n plek.
Boss: dat is erg ongezond jongens, jullie van tegenwoordig bewegen weinig jullie bloedsomloop zit vast als jullie niet bewegen.
Romi: nou ik beweeg dagelijks dus bij mij zit het goed.
Boss: ja dat is bij jou wel te merken en bij safouan zie ik het ook die hoe noemen jullie dat..sixpack. mischien hebben jullie het gemerkt maar als ie zijn jasje uitdoet zie je al onze vrouwlijke collega’s kijken.
Saf: haha uhm kunnen we verder.
Boss: goeie instelling safouan, we gaan meteen verder. Ik benvandaag heel vrolijk tenmminste dat was, totdat ik dit heb meegemaakt. Jullie zijn het niet van me gewend maar ik ben teleurgesteld in jullie en dan heb ik het ovr safouan en soraya.
Soraya: hoezo wij, wij hebben niks gedaan zij sloeg als een gek.
Safouan keek naar beneden, hij wist dnk ik wat er aan de hand was.
Romi: heb ik wat gemist.
Boss: ik zal jullie een geheimpje verklappen, e dat is dnk ik als jullie straks mogen gaan geen geheimpje meer.
Saf: uhmm u hoeft dit niet te doen meneer.
Boss: safouan laat maar, het moet. Jullie weten dit is mijn bedrijf, ik voel me hier thuis en iedereen weet thuis weet je alles, of je komt erachter. Dat is hier precies hetzelfde.
Er viel een stilte en hij keek ons aan.
Soraya en safouan ik weet precies wat jullie hebben gezegd. Het ging over mij en romaisa. Weer stilte.
Iedereen keek naar beneden, ik ook, ik schaamde me voor de woorden die ze hebben gebruikt.
Boss: romi jij hoeft je niet te schamen dat moeten zij doen, ik heb wel gemerkt dat sinds jij hier bent het werk een beetje sneller gaat, het voelt als een strijd aan. Dat zie ik wel zitten, maar niet altijd jullie zijn hier hopelijk voor jullie plezier, het is leuker geld verdienen op een leuke manier dan heeeel veeel geld verdienen op een stomme manier. En drm zijn jullie hier ook, jullie zijn hier voor jullie plezier. Je kan zo weg hoor, egt, maar je blijft wel omdat het zo leuk is. wat er over mij is gezegd of eigenlijk over ons vind ik heel laag. En hoe romaisa heeft gereageerd ook, j hebt zoveel geduld dat zie ik gewoon op de manier hoe je met safouan omgaat, ik wed dat als ie zo tegen soraya zou doen, zij de benen had genomen of juist heeft gehuild. Niet beledigend beedoel hoor, jullie zijn allemaal ff sterk, maar geduld is een zeldzame kracht tegenwoordig. En dat heb ik nu ook, ik vergeef het jullie allemaal dit keer, doe net of er niks aan de hand is, wat jullie hebben gedaan kan niet en als ik de volgende keer het weer tegenkom kunnen jullie alle 3 weg.
Saf: je bedoelt ontslagen.
Boss: nee natuurlijk niet, weg op vakantie natuurlijk, duuhh wegg, want je respecteert de werkvloer niet. Ik wil jullie allebij bedanken voor jullie tijd, wees aardig voor elkaar help elkaar wees een. Ik ga verder wens jullie nog een fijne dag, die is wel bijna afgelopen maar zeg ff srry tegen elkaar, schud elkaar de hand en lach:D.
En hij liep weg. Deed de deur open en zei: owja uhm romaisa en safouan willen jullie je morgen melden bij mij op kantoor ben niet zo tevreden over jullie. En weg was ie.
Soraya: als safouan een waarschuwing krijgt door jou, of als zijn baan omlaag gaat, dan krijg je met mij te maken,
Romi: w8 zijn jullie stiekem getrouwd, want ik merk als jullie 2 bij elkaar zijn safouan opeens niet meer kan praten.
Saf: laat haar, en dat gebeurt tog niet, dus je kan je klauwen bij je houden.
Soraya: ik zeg het ff voor de duidelijkheid, en weetje ze kroop tegen safouan aan en deed haar armen om zijn lichaam. Mischien trouwen we wel en dan ben jij niet uitgenodigd. Kom sgat we gaan.
Romi: :rolleyes: alsof ik wil komen. En liep weg. Gatver, ik dnk niet meer aan hun, ga me spulle pakken lkkr naar huis. Ik groete faris.
Romi: ik ga ervandoor, ben moe en heb tog alles af.
Faris: is goed meid, is het nog goed verlopen.
Romi: hmdllh jawel. Vertel je morge of je hoort het vast wel zo van safouan.
Faris: haha s goed meid, doe je rustig aan.
Romi: haha zkkr jij ook hea.
Faris: ik altijd. Doei doeii
Romi: doeii.
Liep naar me auto en vertrok, wou lkkr naar huis was gewoon te moe. Hoop dat er niemand thuis is, hoop het zooo erg.
xxLamiaxx
27-09-2008, 00:54
up ga snel verder
deze keer met een extra lange vervolg als je tijd hebt aub
x x x
oegtymeriem
27-09-2008, 22:45
UpUpUp....!!!
riffia_angel_h
28-09-2008, 14:03
Wat haate ik files. Je zit uren achter het stuur te niksen en daar kon ik zo niet tegen.
Na een half uur konden we door rijden. Ik reed me straat in en zag dat er licht brande bij ons thuis. Ik hoopte zoo erg dat er niemand is, heb egt geen zin in bezoek of wat dan ook. Ik deed me sleutels in het slot en deed de deur open, en liep naar binnen. Ik hoorde niks.
Romi: gelukkig rust, thank god.
Ik voelde iets raars aan, ik zag mimi voor me staan.
Mimi: oow haha het is romii:D
Mama: het is romaisa geen romi.
Romi: wrm zo blij engerd?
Mimi: oow dat zie je zo grote zus.
Romi: zeg me aub dat we geen bezoek hebben aub.
Mimi: hahah jep woonkamer zit voll.
Romi: ooowwneeee
Mimi: hahah lkkr voor je. Maaar je gaat het wel leuk vinden believe me;)
Romi: stomme heks, w8 maar.
En ze liep naar de woonkamer, ik liep als een slaaf achter der aan.
Mimi: romi w8, ga meteen naar je kamer kleed je om, je kan niet zo naar binnen, kleed je snel om nu.
Romi: wrm daar is tog alleen papa en mama.
Mimi: geloof me kleed je beter om.
Romi: pff oke oke.
Ik liep richting me kamer, ik kan straks niet lachen naar iedereen, heb een zware dag gehad. Moperend liep ik naar beneden, wie zou er nu weer zijn, geen een dag rust in dit huis. Toen ik in de woonkamer aankwam zag ik me moeder naast haar een vrouw die ik een keer heb gezien, en mimi samen met een meisje net zo oud als zij is. en me vader naast hem een wat oudere man en naast die man, woow een lkkrding:S, oh nee ik dnk als mimi, ik stapte de woonkamer in.
Romi: salam.
Ma: ahlan mijn dochter.
Ik groete iedereen.
Romi: salam khalti labass. En gaf haar de 4 kussen.
Deed hetzelfde met haar dochter. Toen kwam ik bij me vader aan.
Romi: salam pa en gaf hem een kus op zijn hoofd.
Pa: haha salam benti.
Groete de man met een hand en toen kwam ik bij die mooie jongen aan.
Romi: halloo en gaf hem een hand.
Onbekende jonge: hey ik ben samir.
Romi: en ik ben romaisa.
Onbekende jonge: haha ja dat wist ik al.
Romi: haha oke, en ik liet los. Ik liep richting de keuken. Keek op de klok, het was half 7, ze zijn er vast pas. Ik nam plaats aan de eettafel en zocht wat te eten, me moeder had eten op het voornuis staan, het is nog niet klaar. Me buik gromde, ik liep naar de koelkast en pakte wat te drinken. Ik moest wat eten anders wordt ik chagerijnig. Ik liep naar de kast en pakte een pak koek.
Romi: ik moet het maar met dit doen. Ik maakte het open en ownee de duivel komt binnen. Wat moet je duiveltje.
Mimi: hhaaha niks, ga je dat nu eten,
Romi: nee ben je gek, ik maak het alleen open om er naar te kijken.
Mimi: mama heeft iets heel lkkrs gemaakt, je gaat je eetlust tog niet verpesten met zo’n pak koekjes.
Romi: watch me! En ik pakte ereen en hapte erin.
Mimi: freak!
Romi: wie zijn die mensen eigenlijk je schoonouders?
Mimi: hahahah hahah nee niet de mijne maar wel de jouwne:D
Ik verslikte in me koekje: WAT!!
Mimi: jep ze zijn er om je hand te vragen.
Romi: oow ik herkende die vrouw al maar wist niet vanwaar is dat haar zoon
Mimi: haha jaa hij is knap hea,
Romi: ja man zkr.
Mimi: oeew zijn we verliefd?
Romi: verliefd op je reet ja, dat is weer een of ander straatjochie die geen meisje kan regelen. Ennu hier zit met zijn ouders opzoek naar een leven.
Mimi: mischien,, maar mischien ook niet.
Romi: en ik d8 dat ik vandaag na het eten meteen me bed in kan.
Mimi: nope, maar goed je moet weer naar binnen.
Romi: moet dat egt
Mimi: jaa ik moest je van mama halen.
En op dat moment kwam me moeder binnen.
Mama: dames wat doen jullie hier stelletje gekken, kom mee naar de woonkamer en ga met dat meisje zitten, en jij romi awili wat heb je in je hand.
Romi: koek
Mama: leg neer nu, we gaan zo eten, je eet nu koek zodat je straks kan zggen nee heb geen honger en dan ga je slapen. Zid leg neer.
Romi: hey dat is een goed idee. Daar had ik niet eens aan ged8
Mama: voor me nu allebij.
Romi: ik ga al, maar mama ben egt moe heb medelijden met je lieve oudere dochter.
Mama: straks krijg je medelijden met die rode plek op je gezicht ewa zid.
Zo snel als ik kon liep ik naar de woonkamer.
Ik verveelde me dood, het was 7 uur en iedereen was in gesprek, het leek net of niemand met mij wou praten, ach ja beter, ik ga nu tv kijken want friends begint nu.
Ik verplaatste mezelf wat dichterbij de tv, pakte de afstand bediening en zapte naar vironica. Shit man het was al begonnen.
Iedereen lachte ik had niet door dat het opeens heel stil was, iedereen keek mee, joe zei weer iets doms en ik moest lachen.
Romi: hahahhaha
Ross reageerde erop en die was al helemaal een kluns.
Ik merkte niet dat samir sinds het begin bij mij was komen zitten.
Samir en romi: hahahah
Romi: die ross is egt hilarisch. Meskien
Samir: hahaha zeg dat wel, vooral als het om vrouwen gaat.
Romi: hahaha maar hij si wel lief.
Samir: hij is wel gevoelig ja, en we keken verder. Toen het afgelopen was moest ik de tv uitdoen, moest helpen in de keuken.
Mama: ik heb egt een gekke kind, wat was dat van net schaamde je niet ofzo.
Romi: haha wat ik kijk altijd friends.
Mama: ja maar we hebben bezoek, is onbeleefd.
Siham: hey moet ik jullie helpen met iets.
Mama: nee dankjwel wel kind we kunnen het alleen ga lkkr zitten alles komt er zo aan.
Mimi: oke ik ga wel met er mee.
Mama: jij blijft hier helpen. Romi doe de salade, mimi ruim van tafel af.
Romi: Yess Sir!
Mama: doen niet zo gek je bent volwassen nu. A kleine kinderen.
Romi; hahah mama stop geen nederlands voor jou.
Mama: lach ej me uit brutaal kind, komt allemaal door je vader.
Romi: de salade is af. Anders nog iets.
Mama: nee hoor, je bent helemaal klaar de borden lopen vanzelf wel naar de woonkamer.
Romi: is dat een hint.
Mama: ga die bordn brengen nu. Masgota.
Siham: hahah jullie zijn egt grappig.
Romi: siham mijn kind, wil jij ons helpen met de borden brengen.
Siham: ja tuurlijk haha.
Mama: haha ze maakt een grapje mimi ga jij met siham naar de woonkamer, romi en ik kunne alles zelf.
Romi: ik breng de salade.
En toen de vorken en de glazen, en de rest.
Toen kwam het eten, eindelijk.
Ik ging naast me vader zitten, als ik naats me moeder zou zitten zou het een hel worden.
Na het eten ruimde we af en gingen aan de koffie, en mimi moest het inschenken.
Mimi: hoe wilt ie zijn koffie khalti?
Khalti: doe maar veel koffie en een beetje melk voor hem.
Mimi: oke....en u
Khalti: ik wil helft helft. En 2 suiker.
Mimi: owke komt eraan. En jij siham.
Siham: doe mij maar ook helft helft.
Mimi: oke, en uhhm romi.
Romi: ik drink geen koffie dat weet je tog
Mimi: srry hoor, samir hoe wil jij je koffie
Samir: ik drink geen koffie
Mimi: zoo dat is voor het eerst, een jonge die geen koffie drinkt ok.
Samir: is dat raar dan?
Mimi: haha nou, wel een beetje ja, ik bedoel het is wel koffie, elke jonge drinkt koffie.
Romi: het kan tog dat er een iemand is die dat gewoon niet lust.
Mimi: je bedoelt net als jou. Nee dit kan niet er kunnen geen mensen zijn die op jou lijken jij bent weird.
Siham: hahah wollah jullie zij grappig gaat het altijd zo.
Romi: ow nu zijn we juist superlief tegen elkaar. Komt nooit voor dit.
Mimi: je bedoelt jij, ik ben altijd al lief hoor.
Samir: ja dat heb ik gemerkt, hoe je lief je doet tegen je oudere zus.
Mimi: haha je kent romi nog niet, ze is egt een sgat van een heks.
Romi: zij is juist degene die een heks is. geloof me ze is op der liefst nu.
Siham: hahah jullie zijn egt gek.
Samir: hahah oke, zusterliefde wordt at genoemd.
Romi: het is maar wat je liefde noemt.
Mimi: owja romi gelooft niet in de liefde.
Samir: oww is dat zo.
Mimi: jep
Romi: ja het bestaat niet, en het is onzin.
Samir: srry maar je zit egt fout hoor.
Mimi: ownee samir dat had je nou niet moeten zggen.
Romi: ik en fout zitten, je bedoelt jij hebt er geen verstand van
Siham: oke, uhm ander onderwerp heeft iemand zin in een koekje, dit gaat ie niet leuk vinden fluisterde ze naar mimi.
Heey,
Bedankt voor het uppen.
Ik ben moe, ik ga mischien zo verder, maar moet vandaag nog een paar verslagen maken voor morgen en dinsdag. Dames leesze en mischien komt er een vervolg in de avond.
kusjes
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.