Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~

amira2007
01-05-2008, 19:27

GA VERDERRRRRRRRRRRRRR IK MOET EEN VERVOLG uP JE DOET HET GOED HE.....

moslimaatjee
02-05-2008, 11:25
ga snel verder kan niet w8 ben verliefd op deze verhaal

amira2007
02-05-2008, 11:35
Ga snel verder!!!

Yassz
02-05-2008, 14:18
Leuk ga verder :kus:

meryem_meisje
03-05-2008, 20:46

snell verder.. ehy keileukverhaal,.@

amira2007
03-05-2008, 22:15
Ga zo door prachtig meid!!!

moslimaatjee
04-05-2008, 14:34
..uppzzzz:nijn: :nijn: ga snel verder pleasss:traan1: :traan1: :traan1:

riffia_angel_h
04-05-2008, 14:48
hello dames, hier is ie dan, jullie vervolg. leesze:kus: Romi: oke, jij hebt gewonnen , maar bijt me niet:S Iedereen kijk ons aan, iedereen wist als safouan en ik alleen waren, wisten zedat er weer wat gaat gebeuren.sommige riepen collega’s erbij die nog aan het werk waren. Saf: heey jongens, jullie zijn pas over een paaruur vrij, en maak jullie niet druk ik doe haar niks Romi: je bedoelt ik doe jou niks. Saf: haha wat een grapjas is het ook. Ik wil je alleen zggen dat we niet daar moeten zijn maar een deur verderop. Ik keek achterom en zag dat ik tegen de deur van de vergaderzaal leunde. Romi: oeww jaa, haha vergissing, nee mensen er is niks aan de hand tog safouan Saf: nee nee. Iedereen liep weer weg, en safouan had nogsteeds me armen vast. Hij deed me handen op me rug en lip met me alsof ik een dief was. Saf: hier moeten we zijn. Terwijl hij me zijn ene hand me handen vast had en dmet de andere dedeur opende zei ik: wwrm denken die mensen dat we weergaan vechten. Saf: ach ze dnken niet dat w gaan vechten, maar iets anders gaan doen. Ik liep met een rode hoofd naar binnen nog steeds met dezelfde houding. Saf: zo dames, hardgewerkt. Fadoua en soraya lachte maar toen ze naar ons 2 keken, verging hun gelach. Soraya: wat doet zij hier safouan? Safouan: oow gewoon ze joint mij. Romi: nee hoor hij joint mij, jij wou met me meegaan, heey maria. Ik wou naar haar toe lopen maar ik zat nog steeds vast. Maria: heey romi Saf: waar wou jij naartoe? Romi: maria groeten, wil je me nu loslaten. Saf: uhhm nee, ik ben bang dat je van me weggaat. Omi: waa ik ga niet weg, ik ga haar alleen ff groetenn, ik blijf hier. Saf: nee je gaat vluchten ik ken jou langer dan vandaag. Fadoua: laathaar los dan, wrm heb je der eigenlijk zo vast Soraya: jaa , je handen zijn nu vies Saf: ja oke dnk wat je wil, jullie zijn voor haar jek, is goed Soraya: dat had ze gewild. Romi: hahahah die was goed. Maar maria kan jij me mischien los krijgen, want het doet best wel pijn. Saf: oow sgatje tog, doet het pijn Romi: uuhmm srry maarhet is niog steeds romi. Saf: yess nu mag ik wel romi zggen Romi: als je dat andere maar diep wegstopt. Saf: wat jij wilt. Romi: jallah laat me los, doet pijn. Saf: nee Romi: toe nou Saf: beloof me dat we weer samen weggaan Romi: wat heb jij, ik d8 je wou me alleen lijden naar de deur, maar niet levenslang vast houd. Saf: kon dat maar. Maria: dat kan ook:D Romi: mariaaa, Maria: hihih srry. Oke safouan laat haar los, je krijgt haar zo weerterug. Fadoua: ja hou op metdat zielige toneelstukje. Soraya: als je iemand heel graag wil vasthouden, hou mij dan vast. Ik vind ht niet erg:o Saf: owkeeyy, uuhmm nee laat maar ik kan haar wel ff missen. Maar je kotm terug. Romi: weetje we maken een deal, terug weg ga ik je vasthouden oke? Saf: mag ik zelf weten op welke manier.. Romi: neee!! Net zoals hoe jij me vast houd, zo houd ik je vast. Saf: shit man, had ik je maar anders vastgehouden. Romi: pech gehad. Saf: van elke fout kan je leren;) Omi: oke laat me los. Saf: vooruit dan maar En eindelijk hij liet me los, ik werd smerig aangekekn door die 2 heksen. En lief maar gehiemzinnig door maria. Safouan heeft zich weer vastgebonden aan soraya die me met een lkkr voor je blik aan keek. Ik keek haar weer aan met een grijns van ach meid straks is ie met mij en is ie jou vergeten. Maria: wauw ik wist nit dat je dat kon. Romi: hahah wat niet. Maria: nou moet ik het voor doen, die blik van net Romi: oow hahah ze vraagt erom;) Maria: maar vertel hoe is het. Omi: hoe is wat. Maria: om daar met die 2 gekke tewerken. Romi: hahah lachen man. Saf: jaa ze is gekroond tot onz mattie(h) Maria: mat wat:maf: Romi: hahah en hartsvriendin zegmaar. Maria: heey ze is mijn mattie al ‘saf: jaa maar, wij zijn haar matties, jij bent haar hartsvriendin beste vriendin of wat dan ook, n wij zijn matties, we chillen relaxen enz, enjullie met ze 2 roddelen, lakken ekaars nagels, praten over kleren en andere meisjes dingen. Romi: dat doen w helemaal niet. Maria: nee, we lakken erlkaars nagles niet, hoe kom je daarbij, dat is tog ziek kan je het niet alleen ofzo. Saf: oww jaa ik d8 jullie doen dat. Romi: nou nee, geef mij maar de nagels knipper, in plaats van nagellak. Jak Maria: ik doe het wel, maar dat doe ik dan ook gewoon alleen. Saf: oke oke mooi. Hey maar we moeten gaan. Romi: kunnen we niet nog ff blijven. Saf: nee nee, we moeten nog veel doen:D Romi: oke is goed, maria ik zie je snel en werkse;) Maria: jij ook lieverd. Romi: doei doei. Die andere dames gunde ik geen blik. Saf: je bent wat vergeten. Romi: owja wat dan. Saf: je moet me vasthouden toooog. Omi: owja , hahah gekke zied handen op je rug. Saf: dag dames, zie jullie later. En we gingen weg. Romi: bij de lift mag ik je loslaten tog? Saf: ja oke, je bent best wel sterk. Je handen mogen best wel losser, ik ga heus niet wegglippen. Romi: hahah weetje wat ik laat je helemaal los. En zo stapte we lachend om niks d lift in.

Sterretje_S
04-05-2008, 14:55
ee meid weer een leuk vervolg ga door je bent online nog een klein vervolgje pleas of straks

riffia_angel_h
04-05-2008, 14:59
hahah, ik ga straks verder inshallah, ga nu weg, ik wou vandaag wat plaatsen voordat ik weg ou gaan. andersvergeet ik het in de avond. maar mischien in de avond zal ik er een plaatsen. moet nog een vervolg bedenken. kusjes en mischien tot in de avond

m_riffiaa
04-05-2008, 15:32
up mooi verhaal bn nieuwe fan

amira2007
04-05-2008, 15:35
Up um jah!!! ga zo door ik wil wel een groot vervolg Vandaag

khadijaatje_
04-05-2008, 15:43

prachtig:love:! upp!

Mocrootjuuh
04-05-2008, 15:49
:nijn: gaa snell verder mooii verhaal je doet het goed masha'allah verder ik w8 met smart op je verhaal ofso iets:hihi: xxrachida:goedzo: :nijn:

Sterretje_S
04-05-2008, 15:51
hahah, ik ga straks verder inshallah, ga nu weg, ik wou vandaag wat plaatsen voordat ik weg ou gaan. andersvergeet ik het in de avond. maar mischien in de avond zal ik er een plaatsen. moet nog een vervolg bedenken. kusjes en mischien tot in de avond oke wel een goeie bedenken maak maar een grapje de jouwe zin altijd goed :lekkerpuh ;)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53