dragonfly
08-02-2008, 00:02
het wordt steeds maar weer spannender...
tmezight_chika
09-02-2008, 22:23
bedankt voor je super vervolg schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dragonfly
09-02-2008, 22:41
:nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn:
gizlane1988
09-02-2008, 22:44
:nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :nijn:
Je bent hier ook :hihi:
riffia_angel_h
10-02-2008, 12:09
heey lady's
alles goed met jullie, het is weer weekend dusdat betekent vervolg vervlg en nog een vervolg. ik ga nu ff snel wat typen en daarna plaats ik het hier.
heb noh ff geduld dames.
kusjess
natura_hoceima
10-02-2008, 12:10
heey lady's
alles goed met jullie, het is weer weekend dusdat betekent vervolg vervlg en nog een vervolg. ik ga nu ff snel wat typen en daarna plaats ik het hier.
heb noh ff geduld dames.
kusjess
:hihi: lekker :o
riffia_angel_h
10-02-2008, 13:32
heey dames,
ik had net een hele grotevervolg getypt op word, maar toen ik het wou plakken hier op m.nl zat mijn pc vast, ik heb wel een deel, maardat wil ik pas plaatsen bij dat andere vervolg. Ik moet helaas nu naar een verjaardag ik ben al te laat. maar ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik plaats hem in de avond als ik terug ben. srry dames, ik ben zelf nu een beetje geirriteerd omdat dat hele stuk weg is, waar ik een kwatier mee bezig ben. dus inshallah plaats ik wat in de avond.
kusjess
1krullibollJ6
10-02-2008, 15:47
Geweldig VERHAAAAAAAAAAL MEID echt super !!!! GA gauw dooor EEN SUPER TROuwe FAN!!!!
X
riffia_angel_h
10-02-2008, 19:25
Na en half uur weg blijven kwam hij eindelijk, ik maakte me een beetje zorgen maar toen hij binnenkwam met glimlach wist ik dat ie bij die heksen was.
Hij ging op zijn stoel zitten en bladerde wat met papieren, tikte wat op de pc, mohiem hij ging aan het werk.
Faris: What have I got to do to make you love me?
Romi: wahahah
Faris: What have I got to do to make you care?
What do I do when lightning strikes me?
And I wake to find that you're not there.
Safouan: oefff daar begint ie weer hoor.
Faris:What have I got to do to make you want me?
What have I got to do to be heard?
Faris: It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Oh it seems to me
That sorry seems the be the hardest word.
Safouan: faris als je nu niet stopt breek ik je tanden en dan kan jenooit meer zo lelijk zingen
Faris: wa sahbi het enige wat je hoeft te doen is te luisteren naar de tekst niet naar mijn prachtige nachtegaal stem.
Romi: wahahh prachtig wahahahaha, 1 tip zing nooit voor een meisje NOOOIITT.
Faris: wolahila dit is niet leuk meer, romiasa is bij ons nieuw, we zijn nu met ze 3en en half uur in 1 kamer, en niemand heeftwat gezegd. Ey jullie moeten srry zeggen wollah, dit is egt niet goed.
Safouan: wrm moet ik srry zggen, heb je mij iets vrkeerds horen zggen?
Romi: ooh met andere woorden ik zit fout?
Safouan: ja idd, jij begint je stem teverheffen en begint me te beschuldigen van iets dat niet waar is.
Romi: ooh en wie noemt mij hier een wijf. Je dnkt egtdat iedereen net als hun is hea, maar hmdllh ik weet dat niet iedereen zoals hun is, en dat zij de enige zijn die de egt goldiggers zijn, heeft iedereen gemerkt
Safouan: kijk nu doe je het weer, je moet nietover hun gaan praten als je niks over hun weet, en van wie hb jij ehoord dat zij golddiggers zijn. De enige golddigger die ik heb gezien dat ben jij.
Faris: STOOOOPPP!!! Wejo wejo, rustig aan mensen wollah ik heb het gehad met jullie allebij, ik ga weg, ik hoef jullie cat fight niette horen, praat het maar uit zal ik zggen.
Safouan: nee laat maar blijf zitten ik ga wel weg, ik wist dat dit niet goed was om haar hierte hebben.
Faris: ik ga weg klaar, ik kom pasterug als jullie klaa zijn, al duurt het tot 8 uur in de avond. Doei
En hij liep weg, ik vond het zielig voor faris, hij verw8 dat het leuk is op zijn werk en niet de hele tijd collega’s zien bekvechten. We zeiden helemaal niks toen hij weg was. Safouan belde faris op.
Safouan: ewa rare, waar ben je... oeff doe normaal hoor.... nee we hebben nog niks gezegd.....wa wat valt er goedte praten doe ff normaal man.....waga safi we praten wel rustig aan man.... en dan kom je terug....safi we gaanvandaag samen lunchen hea, dat is een date..... neee man benje gek.....oke oke ik vraaag wel....ik doe het alleen voor jou hoor.... safi beslama....doeii
En hij hing op. Hij ging gewoon door met werken, vond ik niet erg, want ik ga nooit beginnen, never, laathem maar zijn excusses aanbieden.
Na 10 min.
Safouan: uhhmm, pfff srry oke
Ik keek hem raar aan.
Safouan: wrm kijk je me zo raar aan, ik hb tog srry gzegd?
Romi: wrm zeg je iets dat je niet meent, zeg dan beter niks. Je hoeft niet te liegen, je hoeft je excusses niet aan te bieden als je hetniet meent.
Safouan: jij bent juist diegen die zijn excusses moet aanbieden, de fout is aan jou.
Romi: weetje safouan, er komt niks zinnigs uitjemond, je kan bete r je mond houden, ik vind dit ookniet leuk oke, ik begrijp faris volkomen. En als jij je te dapper voelt om egt srry te zggen en weet ik veel allemaal wat doe het dan voor faris
Safouan: ik doe het ook allemaal voorhem. En ja je hebt gelijk, ik meende het niet. En dat komt alleen door jou, hoe jij doet is ookniet bepaald leuk.
Romi: jij bent degene die mij hoofdpijn bezorgd, je kan gewoon beter niks zggen, want je maakt het alleen ergr.
Safouan: ik erger, dnk je dat ik met een lach naar huis ga alsik jou heb gezien, zodra ik jou in de ochtend zie, is mijn hele dag verpest, ik ga met hoofdpijn naar huis en dat allemaal door jou. Je kan nooit aardig doen, je kan nooit een keergeze;lig doen, je bent gewoon een saaierd.
Romi: ik ben hier gekomen om serieus me beroep uit te voeren, ik ben hier gekomen om rustig mijn ding te doen, en hoezo dnk je dat ik niet gezellig ben heb je me ooit meegemaakt dan, je moet niet dnken dat iedereen zo’n heks is als je 2 heksen.
Safouan: jij weet niks van hun, en jij bent net zo schijnheilig, je doet zem3a aardigenzoo en je slijmt en alles, maar je bent geen haarbeter, jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde.
Romi: nee jullie mannen zijn perfect, jullie hebben alles jullie zijn lief, aardig, doen alles voor jullie vrouw menen alles wat ze zggen, nou geus what, bij jou zie ik niks, j meent niks van wat je zegt tegenovr mij, als je iets aardigs zegt of doet, ik weet niet wat je tegen mij hebt, of wat je wil bereiken met je kinderahctige gedoe, maar het zal je niet lukken.
Safouan: zie je me hoofd begint al te bonken, jou stem bezorgt dnk ik niet alleen mij hoofdpijn. Je moet eens normaal doen drama queen. Ga j nagels vijlen, of lakken, maar dit is egt niks voor jou.
Romi: weetje safouan, ik ben hetgewoon zat, met jou, jij kan mensen hel erg kwetsn en nu zeg ik niet dat je mij kan kwetsen, want wat jij over mijtezggen hebt kan me niks schelen. Maar je zal een keer die bal teruggekaatst krijgen en dan ga je zien, wat je met je grote mond alemaal te zeggn hebt, ik wil geen ruzie met niemand niet, zelfs met jou niet, maar je laat me geen keus. Ik zeg srry, voor mijn woorden en mijn daden, maar ik ze je als jewat flikt krijgjehet keihard terug.
Safouan: jij dreigementen doen mij niks, en weetje ik heb ook geen zin om ruzie te maken, wil ook gewoon rstig naar mijn werk gaan, we maken een deal, we doen normaal tegenover elkaar voor faris. Oke
Romi: ik ga erme akkoord.
Safouan: safi dat is afgsproken.
‘romi: oke
Safouan: pfffff,
Na een kwartier kwam faris vrolijk binnen.
Faris: zo mensen van het goed leven. Het is pauze dus we gaan lkkr naar rotterdam.
Safouan: is oed w8 ik maak me zin ff af en dan kom ik.
Faris: ben jij al klaar romi?
Omi: uuhm voor wat
Faris: we gaan tog nu wat eten, heeft safouan je niet verteld dan?
Romi: wat niet?
Faris: safouan j zou het tog zggen, cheezes man.
Safouan: we zouden tog samen gaan jij en ik, met niemand anderss
Faris: nee ik zei nogtegen je zegtegen romi dat ze ook mee gaat, en daarna zei je ok
Safouan: ewa ik was hetvergeten
Romi: uuhm srry jongens, maar ik ga niet mee, ik eet hierbeneden wel.
Saf: oke:D
Faris: nee ben je gek, je gaat met ons mee.
Saf: asahbi ze wil niet, je kan der tog niet dwingen’
Faris: ne zegaat mee, al wil ze niet, ik ga der niet laten eten in deze vieze cafetaria. Je gaat met ons mee en daarmee uit.
Romi: oke ik pak me tas wel.
Saf: en ik haal soraya ff op.
Faris: wejoo deze maaan, hoezo soraya gaat zemee dan? We zouden tog samen gaan
Saf: kijk jij neemt romi mee tog, ik neem soraya mee klaar, anders ga ik niet
Faris: pfff wollah jij maakt me ziek, haal der snel dan.
Safouan is soraya gaan halen en ik en faris waren alvast naar beneden gegaan.
Xxberkania__
10-02-2008, 20:03
Dankjewel:sjans:
Spannend ga snel verder!
dragonfly
10-02-2008, 22:29
Je bent hier ook :hihi:
ja haha serieus ik hou van spannende en boeiende verhalen daar ben ik niet weg te krijgen
natura_hoceima
11-02-2008, 00:02
Die Soufiane is echt een duvel :boos:
mocrochik_5314
11-02-2008, 20:42
meiiiiiiiiiiiiiiid gaaa snel veder
we w8ten op een vervolgje:D
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.