Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~
riffia_angel_h
25-12-2007, 16:25
heey ladys,
thx voor jullie lieve reacties, ik ga vandaag verder. ik ga het alvast typen, ht komt er zo aan oki, nog ff geduld:D
kusjes
Princi__Pessa
25-12-2007, 16:45
Okey Shokraan,
Ik wacht
:sjans:
riffia_angel_h
25-12-2007, 16:54
thx voor het w8en princi__pessa:kus: hier is ie dan.:)
Ik pakte de bus naar centraal station, na een reis van een half uur, was ik er eindelijk. Ik liep naar binnen en kocht een trein kaartje. Ik w8te op het perron voor me trein. Hij was er eindelijk en ik stapte in.
Intussen bij safouan en de baas:
Baas: hey saf kan j nog ff blijven? Of heb je nog werk liggen?
Saf: ja ik kan wel ff blijven, is het ernstig?
Baas: nou uhm, ik wil het ff over jou hebben,
Saf: oke
Baas: en romi.
Saf: oowwkeeey, en wrm over romaisa?:s
Baas: ik heb het idee dat jullie een beetje, ja hoe moet ik het zeggen
Saf: een beetje niet met elkaar kunnen opschieten? Bedoel je dat
Baas: ja zoiets, elke keer als jullie samen zijn, hbben jullie wel een conflict om niks, ik snap het niet, wrm doen jullie zo tegen elkaar, j weet dat we een goede werk sfeer willen hebben hier en ik wil niemand van jullie weg hbben,
Saf: ik heb geen idee, het klikte niet sinds haar eerste dag, je weet wel met mijn ‘’grapje’’ ze voelde zich vernederd, dus pakte ze me terug.
Baas: zo die romi is wel een pittige dame.
Saf: hahah jaa zeg dat wel, en zijn ogen begonnen te twinkelen. De baas keek hem aan met een glimlach.
Baas: hahah gekke mensen, jullie lijken wel puberss.
Saf: ahum hahah hoe bedoel je?:S
Baas: ik hoef alleen haar roepnaam te zggen en je bent al in dromenland. J vind haar leuk hea?
Saf: huh hahaha nee hoe kom je der bij, ik en romi passsen niet bij elkaar, heb je haar stijl gezien, ze ziet er vandaag sportief uit op een nette manier, terwijl we er hier zakelijk eruit horen te zien.
Baas: oow dus jij houd van die mantelpakjes, net als , ahum oke. Nou safouan ik wil je een ding zggen, kleding en uiterlijk is niet belangrijk, maar het innerlijke is wat eigenlijk telt in het leven, als bij jou uiterlijk de mantelpakjes belangrijker zijn, dan kan je beter achter die 2 sneeuwheksen lopen, want die hebbn het, je moet romi is meemaken in der egt ik. En dan merk je wat voor engel het is;)
Saf: hahah kom op, ik en romi gaat niet, zij is koppig en zo ja, ze wil altijd der zin hebben een verwaand nest, ze pakt je altijd terug als je een grap uithaalt, en bij die andere was het anders.
Baas: ja ik snap het, zij begonnen over hun nagels die nieuw zijn en hun pakje van 200 euro D&G die ze in de uitverkoop hebben gekocht. Dat dat vies is geworden en later konden ze niks doen, omdat ze it zijn naar jou en je goede innerlijk terwijl zij verrot zijn van binnen, ze hebben iemand nodig die ze later in de toekomst kaal kunnen plukken, en als ik zo kijk ben jij doelwit van soraya en fadoua is haar hoe noemen jullie dat, billnlikker, die jou eigenlijk voor der zelf wil, maar soraya laat merken dat ze haar helpt. Safouan je bnt een wijze man en ik zie je als mijn zoon die ik nooit heb gehad. Je kan zef je keuzes maken, en je weet zelf wat ht beste voor je is. Ga nu maar aan ht werk, en let goed op wat je doet. En hij liep weg. Safouan bleef daar alleen achter, denkend aan de woorden van zijn baas. Zou hij ook zo tegen romi praten, ze hebben wel vaak gesprekken met elkaar. Safouan en romi.
Safouan: hahahhah dat kan tog helmaal niet, zij en ik whuhahahalaat me nit lachen. En hij liep ook weg.
Terug naar romi:
Nadat ik betaald heb, en dat hele gedoe wat erbij komt ging ik terug naar me werk. Ik rij de garage in, ik maak hem open met een kaatje di ik net van debaas heb gekregen. Ik rij naar binnen en zag safouan naar zijn auto lopen samne met Faris. Er was helemaal geen plek glukkig gaat hij weg. Faris keek naar de auto en ik deed het raampje naar beneden.
Faris: zo zo zo, chickies hoor, eign wagie alles, klasse;)
Romi: gekke, dus je vind hem mooi:D
Faris: jep hij is goedgekeurt. Safouan zag ons praten en keek naar me auto.
Safouan: zoo jij zit hier in hea, bsahha.
Romi: ik werd rood en zij dankje. Maar uhm jullie gaan weg zie ik.
Safouan: oww je hebt geen parkeer plek gevonden.
Romi: ja klopt, dus als jullie snel weggaan, kan ik parkeren.
Faris: oke kom safouan snel.
Saf: weetje wat faris we doen lkkr gek, we gaan lopens, wrm zou ik me auto weghalen als datrestaurantje om de hoek is.:D
Faris: om de hoek? Wash ben je gek ofzo, dat is 8 straten lopen gek gelek lkkr lopen mezian, stap die auto in stap.
Saf: ey het is nog altijd mijn auto en frisse lucht gaat ons goed doen, srry romAisa wegaan niet weg dus zoek maar een andere plek om te parkeren.
Romi: maar maar maar, je zou weggaan met je auto en je zei dat ik daar mag parkeren, ja dat mag morgen als je tenminste vroeg bent, anders is het weer vol. En hij liep weg zonder pardon. Ik was woest, ik weet zkr dat hij me terug aan het pakken is, grrrrrrrwat kan die man me boos maken zeg, tfoe kleuter. Ik stond een half uur in die garage te w8en tot iemand eindelijk wegging. Ik was al telaat. Ik parkeerde me auto en liep naar boven. Ik liep vloekend naar e lift vloekend naa me kantoor en vloekens werkte ik door. Hij komt niet van me af dat zweer ik.
Princi__Pessa
25-12-2007, 17:02
wauww! :love:
I Love This Story,
Ga snel verder :sjans:
kom op meid ga door...:D"
Je verhaal is lauw lauw..;)
Dus begin maar met je volgende vervolgje kan niet wachten..........:goedzo:
Riffia_Kebdania
26-12-2007, 13:20
wauwiiiiiiiii mooie vervolg meid ga gauw verder
cheba_berkania
26-12-2007, 16:43
ga gauw verder
gizlane1988
26-12-2007, 21:17
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppp
ga snel verder
MarociiaGiirl_S
26-12-2007, 21:56
leuk dat je weer verder bent gegaan joh.. :)
okee dan:::
ga gauw door:
kus naima
wajow ben in marokko maar die toetsenbroden zijn daar gatar§
kus
gizlane1988
27-12-2007, 18:55
up up
25-12-2007, 16:54
wel een hele tijd geleden meid...:(
riffia_angel_h
01-02-2008, 12:09
hey lieve dames,
alles goed met jullie? zo dat is een tijdje geleden, heb hetheel druk gehad, nog steeds eigenlijk, vind het wel jammer dan ik steeds niet verder ga, ikzal watvaker typen. er komt zo ook een vervolg dus niet getreurd ik ga gewoon verder:D. jullie zien wel wanneer het komt, maar het is zkr vandaag en straks nog, ik ga alvast beginnen. nog ff geduld.
dikke boussa voor allemaal.
What_About_Us
01-02-2008, 12:26
Gelukkig, je gaat nog verder :o
Up
Ik wacht wel, hah
riffia_angel_h
01-02-2008, 13:08
De volgende dag
Ik reed naar me werk denkend aan mijn gekke ouders en gisteravond. Toen ze me auto zagen wouden ze meteen een ritje maken. Ik weet nu al dat mijn moeder haar vriendinnen gaat uitnodigen en gaat opscheppen over haar dochter. Ik was lkkr vroeg vandaag, ik zal safouan laten zien wat lkkr vroeg betekent. Ik reed de garage in en zocht een plekje, na goed zoeken parkeerde ik de auto n liep naar de deur. Ik zag safouan aan komen rijden.:D ik glimlachten omdat ik wist dat er geen plek meer is. faris zat ook in de auto, hij stapte uit en liep mijn kant op.
Faris: hee romi, alles goed?
Romi;: ja gaat lkkr tog met jou dan
Faris: goed goed hmdllh.
Romi: haha oke daan.
Faris: kifesh jij lacht altijd, in de ochtend zelfs en je bent nog eens vroeg ook.
Romi: weetje ik heb er zin in vandaag, er zullen veel emoties vallen vandaag:D
Faris: hahah ga je huilen, of nee w8, ik wistniet dat jij gemeen kon zijn, je gaat safouan weer boos maken hea, hahahah gekke
Romi: ewa ja hij laat me ook niet met rust hea.
Faris: ey roep me als je bent begonnen ja
Romi: weetje eigenlijk hoef ik je niet eens te roepen, want ik ben al begonnen
Faris: neee, er is zkr geen plek meer
Romi: jeps:D goed geraden.
Faris: nee man, ik moet altijd op hem w8en
Romi: dan ga je tog een kerjte zonder hem naar boven.
Faris: weetje romi hij brengt me altijd en dan moet ik zomaarweggaan. Nee man hij is net een broer voor me, ik heb alleen zusjes. Oke en 1 zus. Me zwager ja daar praat ik niet mee als safouan, want hij begrijpt me snapje, wakila ga ik met hem trouwen, ik zal nooit een vrouw vinden die me begrijpt, dus dan maar homo worden met safouan.
Romi: wahahah, weetje faris je bent gestoord, en als hij nou een meisje vind waamee hij gaat trouwen, wat ga je dan doen.
Faris: dan wordt ik zijn zoon, hij gaat me dan maar adopteren, of we delen die vrouw, een keer mag zij bij hem en de andere keer mag ik bij hem.
Romi: wahahah meskieen, je bent egt hopeloos hahaha zied naar boven zied.
Faris: nee ik w8 wel.
Romi: is goed wat jij wil, je gaat lang w8en:D
En ik liep naar boven, die gekke faris meskieen, hij is egt een topper, en ook op zijn werk. Wat zal hij zonder safouan m0eten doen, wat zou ik zonder safouan moeten doen. Huh nee w8, wie wat huh, zei ik dat:S:S, ownee ik begin gek te worden
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.