Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~zogenaamde oorlog op het werk!!!~

NaamLooS17
07-09-2007, 10:47

ga verder nieuwe fan:goedzo:

niama
07-09-2007, 11:21
okee dan!!!! kus kus naima

Sara_Nador
07-09-2007, 12:04
leuk verhaal

riffia_angel_h
10-09-2007, 22:32
heey dames ik ga nu weerverder oki:D kusjes

riffia_angel_h
10-09-2007, 22:53

faris kwam aanlopen en tikte safouan bij zijn schouder. faris: he mattie naar waar sta jij te kijken? saf: wahah walou, heb je die ding af di ik tegn je zei? faris: ja baas saf: hahah ok, ga dan maar weer aan het werk. saf liep door en faris die leip naar de kantine hij wou weten naar waar safouan zat te kijken, toen ie binnekwam zag ie romi zitten aan tafl weg te dromen. hij tikte haar ook op de schouder. faris: het lijkt net of ik vandaag iedereen op de schouder moet tikken om door te werken. romi: huh wat, uhhm srry ik was aan het werkn hoor. aris: ja tuurlijk, dat d8 safouan zkr ook toen ie hier aan het glurn was. romi: huh saf zat hij t gluren dan? faris: jeps:Dhij keek naar jou want ik zie hier niemand anders, behalve die kantine juffrouw van 130 kilo, en ik wed dat ie niet naar haar zatt staren;) romi: hoe weet je dat mischien vind ie haar wel leuk. faris: ja tuurlijk en ik ben jantje smit, geloof me als ie ergens aan het starn was dan ben jij dat;). en hij liep weg. romi: jij ook werkse faris. faris: wahah ow ja rry werkse. ik werkte nog ff door en het was tijd om naar huis te gaan. ik pakte alles bij elkaar en liep naar mijn werkplek. daar aangekomen zag ik sander en monick ook hun spullen pakken. romi: heey ben r weer, monick keek me niet aan en sander zei hoi trug. romi: ik wil ff wat zeggen, monick srry van mijn gedrag ik was boos en heb me dag gewoon niet en ik moesthet niet op jou afreageren. dus srry:S monick: geeft niet meid ik meende het ook niet. sander: ik laat jullie dames wl ff alleen. romi: nee sander w8, ik wil me ook verontschuldigen tegen over jou., het pijt me ik had zoals ik net tegn moncik zei me dag gewoon niet. sander: geeft niet:) monick: als je maar morgen de oude leuke romi bent;). romi: wahah ja zkkr, ik hoop ht tenminste. we liepen naar de lift en ging naar beneden. ik liep naar mijn bushalte en w8te daar geduldig op mijn bus. faris kwam aanreiden met safouan. safouan: heey romi, lift nodig? romi: hoezo dat, willen je 2 kontelikkers niet mee dan? safouan: nee geen zin, ik d8 laat me eens een keer een leuke meid hebben op de achterbank. romi: srry, wat dnk je van mij dat ik een of ander hortje ben, om op je achterbank te zitten, please ik ga nog liever met een hond. safouan: ik zei het je faris,ze is net zo koppig als een ezel, saf ik ga doorreiden z kan me nu egt niks schelen. faris keek me somber aan en safouan reed weg. dit wordt nog een lange dag, me buik maakte wel een sprong toen ik heb zag in zijn mooie auto, maar er zit ook iets anders in m buik, namelijk narigheid:S ik kwam thuis aan en liep naar me kamer. me ma zei dat ik meteen naar beneden moest komen. romi: ja ik ga me eerst omkleden. na het omkleden ging ik naar beneden. romi: ja? mama: kom kind ik uhhm wij moeten je watvertellen. romi: ok zeg het maar. mama: nou kijk, uhhmm zeg jij het. papa: nee zeg jij het was jou idee, hou me er buiten. mama: ok gaan we zo doen, waga. romi: zeg het nou, ik moet ngo veel doen voor me werk. mama: ok rustig, uhhm je bent n wel oud genoeg om te trouwen mijn kind. romi: okey:rolleyes: daar gaan we weer. mama: nee laat me uit praten, we.. papa: jij niet ik hou me erbuitn. mama: waga waga ik heb een leuke jonge voor je gevonden en ik en je vader zijn naar hun gegaan. zijn moeder is een goede vriendin van mij en ze heft een leuke zoon, je gaat hem wel leuk vinden hij is knap wees niet bang. en ja ze komen zaterdag. romi: :moe: hoelaat mama: om 7 uur:D romi: joy:rolleyes: mama: ewa is leuk, en je moet tog nit werken dus komt goed uit. papa: nee w8, wil je het wel mijn kind, als je niet wil moet je het zeggen. romi: laat ze maar komen, en als ik het niet wil dan zeg ik het ok. mama: zie je ze wil wel. papa: ja dat zou ik ook zeggen als jij aan het woord was, dat was geen praatje dat was dwangbevel op een rustige toon. romi: wahahah gekke paps. maar ja ik ga weer, moet me opdr8 afmaken. doei mama: stena, moet j niks eten? romi: straks ok. ik liep naar boven en maakte me opdr8 af, het was al 1 uur weer en ik ging maar slapen. ik hoop dat julli het nog leuk vinden. maar ik ga nu stoppen. morgen inshallah weer oki kusjes

___Tangaouia___
11-09-2007, 23:00
moooooi vervolg ga gauw verderr meid:banana:

niama
12-09-2007, 13:05
okee dan was weer geweldig!! kus kus naima

riffia_angel_h
12-09-2007, 21:39
de volgende ochtend werd ik wakker, ik was weer druk in de weer en heb niet goed geslapen. safouan volgde in me dromen, n het was geen pretje. ik was niet egt chagi maar deed wel drukjes anders kwam ik te laat. ik douchte, at wat en ging de deur uit naar me bus toe... rennend, hij wou binna wegaan. op me werk liep ik meteen door na me werkplek, daar aangekomen zag ik safouan en sander en monick samen praten, ik liep langs hun heen en groete sander en moncik. saf? nee daar had ik dus geen zin in. saf: ook hallo romi, ja ik heb heerlijk geslapen jij? romi: 1 voor jou is het romaisa en 2 het boeit me niet of je nu wel lkkr heb geslapen of niet, als ik maar niet in jou dromen voor kom vind ik alles goed. saf: kijk dat is het hem nou juist, jij komt alleen maar voor in me dromen:D sander en monck: oewwww romi: yeah whatever, ik zie jullie straks tog jongens. sander en monick: jeps saf: ja romi: uhhhmmm nee jij niet, jij werkt een etage hoger weetje nog? saf: ja dat weet ik, alleen ik zit vandaag met jullie, we moeten even met elkaar evalueren om te kijken of ze alles hebben gedaan. romi: en dat moet persee in ons kantoortje? saf: ja:D romi: damn, ik deed de deur open en liep naar binnen. niet veel later kwamen ze binnen met saf:moe:. ik keek ff naar saf en zag hem naar me kijken, ik keek weer naar me pc en werkte door. ze zaten druk in gesprek en behandelde de laatste punten. ik keek steeds naar hun n betrad saf naar mij kijken terwijl hij tegen hun praate. ik trok een wenkbrauw en hij gaf me een luchtkusjes, d andere zagen het niet, omdat ze op hun blaadjes aan het zoeken waren. ik stak me vinger half in me mond en maakte een kots beweging. Hij lachte en sander en monick kekn raar van hem naar mij. ik keek hun ook vragend aan (zogenaamd) en werkte gauw door. ik ga zo verder, me ma roept me. kusjes

niama
13-09-2007, 11:34
hahahaha.. okee dan ga aguw verder kus kus naima

riffia_angel_h
13-09-2007, 18:12
heeey dames, aller eerst mabrouk ramadan, moge allah jullie deze maand helpen en al julli zondes wegvegen. ten 2e wil ik me verontschuldigen, maar ik typ nu een vervolg oki. en ja jullie kunnen hem zo wel verw8en:D kusjes

riffia_angel_h
13-09-2007, 18:41
kort daarna ging saf weg, hij moest de andere 2 dames ook ff nachecken, maar wrm mij niet? hij groete iedereen en hij keek me aan en gaf me een knipoog. ik draaide met me ogen en werkte door. damn wat maakt hij me gek zeg. ik kan niet eens normaal meer werken, ik zie alleen zijn hoofd voor me. niemand zei wat en het was alweer pauze. monick: heyy romi ga je weer geen pauze houden? romi: nee, ik moet nog veel doen snappie en morgen is de deadline, dus het gaat egt niet. monick: moet ik iets voor je meenemen? romi: nee dankje sgat hoeft niet, gaan jullie lkkr pauze houden en veel plezier. sander: ok:) ik werkte dus door en dit keer was ik bezig om alles weer bij elkaar te fiksen. iemand klopte opeens op de deur. romi: binnen! faris verscheen vanuit de deuropening en lachte naar me. romi: heey faris, wat kom jij doen, ga je gen pauze houden? faris: heey romi, ik kom je gezelschap houden en me pauze brneg ik wel met jou door:D romi: ahaha ok, maar ik moet wel werken hea. faris: ja en, kan je niet ff pauze houdn ff wat eten? romi: nee gaat niet ik wil alles morgen af hebben, ga jij nou maar pauze houde ik wil niet dat je jezelf uithongerd voor mij. faris: ok ok, ik ga dan maar weer. hij liep weg, maar vond het wel jammer, kon wel wat geze;schap houden. ik wou net ff weer achter de pc duiken klopte weer iemand op de deur. romi: binnen! niemand deed open en klopte weer, het was meer schoppen tegen de deur. ik liep maar naar die deur en deed hem open om te kijken welk imbeciel er op onze deur aan het schoppen is. en ja hoor daar heb je hem weer, faris met 2 dienbladen in zijn handen. ik keek hem vragend aan. faris: ja als jij niet wil pauzeren dan kom de pauze wel naar jou toe:) romi: aaaww dat is egt aardig van je maar dat hoefde je niet te doen hoor. faris: het is maar een lunch geen dine, dat zou iedereen gedaan hebben. romi: waga, mohiem dankjewel, en hoeveel krijg je van me? faris: uhhhmm dat was 100 euro. romi: serieus? ik d8 veel minder voor een broodje gezond en wat te drinken en ook nog eens een toetej zo zo, en dat 100 euro? faris: jaaaa, ik kan er ook niks aan doen, ik mats je nog wel hea. romi: ahahah sir sir( ga ga) zeg me hoeveel krijg je van me voor dit ''dineetje''. faris: ga eerst eten want ht is zo voorbij hoor. en je hoefthet niet terug te betalen, want ik heb getrakteerd. romi: nee hshouma, zeg me hoeveel. faris: romi ga zitten en eten en verder wil ik niks horen. romi: ga jij het maar eten, mea ik eet niks ga verder met me werk. faris: kijk weetje wat we doen. romi: nou? faris: kijk ik heb je nu getrakteerd, volgnde keer mag jij dat doen safi? romi: hmmm ik keek hem met samen geknepen ogen aan en hij lachte en zei: geloof je me niet, egt waar je gaat me dan meenemen naar shi egyptische restaurant. oki:D? romi: wahahahah, hoor die grap ik trakteer je maar die egyptische restaurant daar mag je met je vriendin naar toegaan. faris: waga safi ga nu maar eten, heb honger man. we aten rustig door en praate wat tussendoor en lachte. niet veel later kwam saf binnen lopen. saf: zo zo gezellige boel hiero, en wrm ben ik niet uitgenodig? faris: ja, was wel een beetje raar dat ze hier altijd moet werkn in der pauze, en morgen die deadline moet halen door een of ander collega, toen d8 ik ik ga haar joinen en breng ook meteen de pauze naar haar toe:D saf: zoo wat aardig van je zeg, egt romantisch. faris: ja ik weet:D je hebt style nodig a sahbi styl. saf: en jij hebt die style? faris; dat zie je tog. een broodje gezond watte drinken erbij en ook nog eens een toetje wat wil je nog meer. romi: wahaha gekke mensen.. maar uuh, wat kom je eigenlijk doen? saf: ik kom met je evalueren. net als bij snader en monick en fadoua en soraya. romi: oww ok. saf: maar gaan jullie gerust verder ik wil jullie moment niet verstoren. faris: fayn 3adi, je doet net of we een relatie hebben, ik weet ze vallen allemaal op mij, maar ja ik kan niet iedereen tegelijk nemen is niet eerlijk. saf: wahahah, ga verder faris: ik moet tog gaan, moet ff wat papieren bij elkaar fiksen voor die nieuwe solicitant. saf: oww wanneer komt diegene? faris: die kotm een van deze dagen. saf: oww ok, maar ja als je klaar bent ga ik ffmet haar evalueren dus en dan kom ik werterug ik zo gedaan safi? faris: safi klaar, en owja romi? romi: ja? faris; als er wat is,bv hij is vervelend aan het doen of weet ik veel wat, roepen dan hea, want hij is nit te vertrouwen. saf: wa gaaa, je moet niet naar hem luisteren, hij spoort niet, ga niks bij je doen. en faris hoepel op ga je autos zoeken en speel er mee, maar wij gaan nu ff serieus aan het werk. faris: oww jullie willen allen zijn. oww ok zeg dat dan, dan was ik allang weggegaan. saf: ok weer een persoon minder vandaag in me auto, hoef ik niethelemaal naar de ovekant te rijden. faris: safi ik neem me woorden terug. saf: beter. faris: ik mag tog nog wel mee hea:D? saf: ga a hond, je mag wel mee. faris: safi is goed ik spreek j nog wel hea romi? romi: jaa zkrs. faris: ok, toedels met een homo 8ige stem en houding. romi: hahah hij is geeek. saf: hahah zkr, vooral als je met hem smane werkt in een kantoor. je wordt helemaal gek. romi: wahah gelof ik best.:) dit was de eerste keer dat wij tegen elkaar lachte en niet tegen elkaar uitvielen, we keken elkaar aan met ee glimlach en we bleven zo 2 min staan. wewerden verstoord door sander en monick. sander: heey saf jongen moest je nog wat zggen? saf: nee ik ga met romi evaluern. monick: oww ok. nou dan hebben jullie dit kantoortje voor jullie alleen, we zijn al klaar met alles we hebben het door gegeven aan de baas en w mochten gaan als w willen, succes romi romi: dankjewel meid.:) sander: spreek jullie morgen hea. romi en saf: ja, jeps:) en zi liepen weg, nu is het saf ik en de vier muren om ons heen. zo ik ga in de avond inshallah verder, smakelijk eten iedereen. kusjes

___Tangaouia___
13-09-2007, 22:39
sokrannn moooi vervolg en mabroek ramadan:D

Riffia_Kebdania
14-09-2007, 14:59

Upp meid dankje wel voor je vervolg

sweetzairilover
14-09-2007, 18:21
my god ga verder ga !!!!!! i love this story :love:

kareena
14-09-2007, 18:27
verderrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53