Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje??

Pagina's : [1] 2 3

Soukaina22
21-07-2007, 11:31

het valt me op dat mensen elkaar hier heel goed kennen enzo, is het zo dat jullie vriendeinnen zijn, of komen jullie uit dezelfde stad. of zijn jullie familie??? ik voel me een buitenstaander:traan1: :traan1:

Pantera
21-07-2007, 11:34
wahahaha nee joh! ik ben hier vrienden met niemand :hihi: ik ben hier om 2 redenen: 1) verveling 2) sensatie 3) mensen jennen, en sommige domme koeien trappen er nog in ook! (weet je gelijk wat het gemiddelde IQ gehalte is hiero :hihi: )

Soukaina22
21-07-2007, 11:42
wahahaha nee joh! ik ben hier vrienden met niemand :hihi: ik ben hier om 2 redenen: 1) verveling 2) sensatie 3) mensen jennen, en sommige domme koeien trappen er nog ik ook! (weet je gelijk wat het gemiddelde IQ gehalte is hiero :hihi: ) :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

tangia19
21-07-2007, 11:47
JA HEB een paar vriendinnen hier :D en familie ook,maar die mogen van mij verbannen worden

noona
21-07-2007, 11:57

kwam hier ook als eenling binnen nu ken ik zowat iedereen. maal er niet om zou ik zeggen. meng je in discussies, geef je mening en voor je het weet hoor je bij de oude garde;) ik heb er wel een paar vriendinnen aan overgehouden, m.nl, dat vind ik wel het leukste eraan.

OemAbdoellah
21-07-2007, 12:23
Geloof me... deze ladys wil je nie leren kennen! je krijgt gelijk spijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee joh.. klets gezellig mee.. en je leert iedereen vanzelf kennen! heb hier ook leuke vriendinnen aan over gehouden!!

noona
21-07-2007, 12:25
Geloof me... deze ladys wil je nie leren kennen! je krijgt gelijk spijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nee joh.. klets gezellig mee.. en je leert iedereen vanzelf kennen! heb hier ook leuke vriendinnen aan over gehouden!! oemab, je bent me de laatste tijd pas ECHT opgevallen. what's up? yèk labas? ik zie dat je op de helft van je zwangerschap bent maar zou dat DE reden zijn dat je graag schenen schopt op dit moment? (een bezorgde mede-m.nl'ster) ((niet slaan:o))

sgatje22
21-07-2007, 12:27
wahahaha nee joh! ik ben hier vrienden met niemand :hihi: ik ben hier om 2 redenen: 1) verveling 2) sensatie 3) mensen jennen, en sommige domme koeien trappen er nog in ook! (weet je gelijk wat het gemiddelde IQ gehalte is hiero :hihi: ) :hihi: :hihi: Ik heb me gisteren weer kostelijk vermaakt...:hihi: Wat zijn sommige wijven dom...:maf:

OemAbdoellah
21-07-2007, 12:28
oemab, je bent me de laatste tijd pas ECHT opgevallen. what's up? yèk labas? ik zie dat je op de helft van je zwangerschap bent maar zou dat DE reden zijn dat je graag schenen schopt op dit moment? (een bezorgde mede-m.nl'ster) ((niet slaan:o)) gelienie.. en 3eich.. 7yaatie :o Mn hormonen slaan soms op holl.. laatste tijd ja.. doe ik hier afreageren :o Ba3dienie.. wela en derbek :moe:

Kwebbel_24
21-07-2007, 12:32
:hihi: je bent niet de enige... tis netalsof iemand anders haar nick heeft overggenomen :o :haha: het is mij ook al opgevallen :hihi:

raufvaugel
21-07-2007, 12:33
Ik ben hier om te kijken hoe onze toegevoegden zijn. Of ze ook nog humor hebben en of ze het echte Amsterdamse voeren begrijpen.

OemAbdoellah
21-07-2007, 12:34
:hihi: je bent niet de enige... tis netalsof iemand anders haar nick heeft overggenomen :o trrr 3liekoem.. malkoe m3aya :o :o

tangia19
21-07-2007, 12:35
mag ze alleen lezen en jullie alleen reageren wella? :rolleyes:

fatt
21-07-2007, 12:37
oeiiii oeiiiiiiii De ware aard van Oemabdoellah komt naar bovennn.... jahhhh jahhhh geef je je hormonen maar de schuld.... 3la smoes...

OemAbdoellah
21-07-2007, 12:37

Op dit moment is dat lang niet zoo een slecht idee:haha: wagaaa fiek.. :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh derbie rassek be dek el7iet li qodamek :hihi:

Pagina's : [1] 2 3