Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Tel is in het water gevallen,, en doet het niet meer!!

Bijzonder__
21-07-2007, 00:52

Mijn tel nokia 8800 is in het water gevallen en doet het niet meer!! Maar je hoort wel dat ie aan gaat enzoo, maar je kunt geen beeld zien... Weet iemand waat ik mijn tel kan maken... groetjes

danima
24-07-2007, 16:22
Mijn tel nokia 8800 is in het water gevallen en doet het niet meer!! Maar je hoort wel dat ie aan gaat enzoo, maar je kunt geen beeld zien... Weet iemand waat ik mijn tel kan maken... groetjes hallo je moet hem op de cetrale verwarming zetten en laten drogen maar niet te hoog zetten moet rustig drogen dan doet ie het inchallah wel weer heb ik ook meegemaakt ook afstand bediening veel succes

Sjalalovee
25-07-2007, 10:01
Mijn tel nokia 8800 is in het water gevallen en doet het niet meer!! Maar je hoort wel dat ie aan gaat enzoo, maar je kunt geen beeld zien... Weet iemand waat ik mijn tel kan maken... groetjes haha Gekkie hoe krijg je dat voor elkaar Misschien helpt een fohn wel:)

Bijzonder__
25-07-2007, 22:50
haha Gekkie hoe krijg je dat voor elkaar Misschien helpt een fohn wel:) whahhaa door mijn zus man... vrouwen altijd in de douche, liet ze hem in het water vallen. maja k ga die centrale verwarming maar eens proberen.. Thnxx voor de TIPS

Sjalalovee
26-07-2007, 21:40

whahhaa door mijn zus man... vrouwen altijd in de douche, liet ze hem in het water vallen. maja k ga die centrale verwarming maar eens proberen.. Thnxx voor de TIPS haha:p Aub:o

Bijzonder__
27-07-2007, 00:38
haha:p Aub:o whaha geen dankk :P

Qaleysa
25-09-2007, 06:54
doet ie het al? Zwarte markt kan je hem misschien ook wel laten maken !!

Roemiya
25-09-2007, 12:13
Mijn tel nokia 8800 is in het water gevallen en doet het niet meer!! Maar je hoort wel dat ie aan gaat enzoo, maar je kunt geen beeld zien... Weet iemand waat ik mijn tel kan maken... groetjes Ik heb een keer een mp3 in het water laten vallen...had m uitelkaar gehaald en ben m toen droog gaan fohnen:hihi: Hij deed t gewoon weer daarna:o

Roemiya
25-09-2007, 12:15
Ow ik zie nu pas dat dit onderwerp in jullie is geopend:maf: