Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !help hoe moet je het overleven in de auto

Pagina's : [1] 2 3

marokko11
20-07-2007, 22:48

hoii ik ga dit jaar op vakantie en ik ga met de auto maar heb niks tedoen ik zou het leuk vind als ik een paar tips kreeg me vader heeft al cd's gebrand en we heben 4 fancy tijdschriften en 2 van celbrity en we hebben maar een spellteje en eten enzo maar dat ik ligt weer bij me moeder verstopt je raakt een keer die zak aan en je vliegt al naar tokiya :likje: ik zou wel tips willen:goedzo:

marokko11
20-07-2007, 22:49
we gaan pas donderdag dus doe het rusig aan :P

Chaimav
20-07-2007, 22:50
verhalen uit de verhalenrubriek uitprinten, samen bundelen per verhaal en je hebt genoeg leesvoer

marokko11
20-07-2007, 22:59
verhalen uit de verhalenrubriek uitprinten, samen bundelen per verhaal en je hebt genoeg leesvoer ja maar heb ook geen zin om drie dagen lang tegaan lezen:maf2:

marokko11
20-07-2007, 23:00

verder niemand ???/

WitChie
21-07-2007, 00:30
Ik lees meestal een spannende boek en luister naar muziek! :love:

missbeautiful
21-07-2007, 08:19
bij hebben portabel dvd in de auto kunnen we lekker dvd 's kijke:banana: je kan ook muziek luistere op je ipod of mp3 als je die hebt lekker tijdschrifte lezen :)

marokko11
21-07-2007, 10:45
bij hebben portabel dvd in de auto kunnen we lekker dvd 's kijke:banana: je kan ook muziek luistere op je ipod of mp3 als je die hebt lekker tijdschrifte lezen :) ja maar als ik 1 uur muziek aan het luister ben heb al geen zin meer :maf2:

Rihaam
22-07-2007, 18:35
:hihi: Grappig !!! Kijk maar uit het raam, er valt genoeg te zien. Zoals die oranje bash van al die Marokkanen ( je weet wel bagagebedekking ) :hihi: En als je echt oplet .. zie je echt grappige rare dingen, ik zal je eens wat vertellen : We zijn eens een keertje op vakantie gegaan, we waren onderweg en stopten op een benzinestation. Tijdens het tanken, waren er uiteraard ook andere mensen op die benzinestation in Frankrijk. Op een gegeven moment zegt mijn broer, waarom kijken die mensen ons kant op ? Dus wij kijken allemaal om te kijken wat mijn broer bedoeld. In de eerste instantie dachten we dat er iets mis was met onze auto. Wat zagen wij nou : die mensen kwamen uit Frankrijk en ze hadden allemaal, en ik lieg echt niet, ook de ouders !! een bril op, en ze zaten allemaal een pakje limonade te drinken en keken allemaal onze kant op. Echt allemaal. Echte NERDS :nerd: Waarom weten wij niet, nog steeds niet tot op de dag van vandaag. Met de auto was er niks mis, integendeel auto was zeer luxe. En wij waren allemaal ook netjes :o Een doodnormaal Marokkaans gezinnetje op weg naar Marokko :o Op een gegeven moment schoten wij in de lach en niemand kon zich meer inhouden, we zijn toen maar vertrokken :maf: Geloof me, je komt altijd grappige dingen tegen. En het zijn vooral die mensen die uit Frankrijk komen. In die Peugot bestelwagens, die grote. En die supergrote bagage boven :hihi: Kortom, je verveelt je niet hoor :goedzo: Fijne vakantie nog ;)

missbeautiful
22-07-2007, 19:44
ja maar als ik 1 uur muziek aan het luister ben heb al geen zin meer :maf2: nou dan lekker slapen:likje:

lala_oujdia15
22-07-2007, 19:47
slapen,muziek luisteren,lezen,spelletjes doen,eten,door het raam kijken genoeg te doen :D

Lella_Gzella
22-07-2007, 20:03
Ik neem elk jaar paar goeie spannende boeken mee! Leuke tijdschriften Je kunt ook van die woordenzoekers sudoki blabla die shit meeneme als je daar van houd Mp3/I-pod en wat ik persoonlijk veel doe is slapen slapen en nog eens slapen! voordat je het weet ben je dan in marokko..:D Gelukkig heeft me pa nu van die schermen gezet waar we lekker dvd's op kunnen kijken...zijn de kinderen ook lekker stil :moe:

marokko11
23-07-2007, 16:15
:hihi: Grappig !!! Kijk maar uit het raam, er valt genoeg te zien. Zoals die oranje bash van al die Marokkanen ( je weet wel bagagebedekking ) :hihi: En als je echt oplet .. zie je echt grappige rare dingen, ik zal je eens wat vertellen : We zijn eens een keertje op vakantie gegaan, we waren onderweg en stopten op een benzinestation. Tijdens het tanken, waren er uiteraard ook andere mensen op die benzinestation in Frankrijk. Op een gegeven moment zegt mijn broer, waarom kijken die mensen ons kant op ? Dus wij kijken allemaal om te kijken wat mijn broer bedoeld. In de eerste instantie dachten we dat er iets mis was met onze auto. Wat zagen wij nou : die mensen kwamen uit Frankrijk en ze hadden allemaal, en ik lieg echt niet, ook de ouders !! een bril op, en ze zaten allemaal een pakje limonade te drinken en keken allemaal onze kant op. Echt allemaal. Echte NERDS :nerd: Waarom weten wij niet, nog steeds niet tot op de dag van vandaag. Met de auto was er niks mis, integendeel auto was zeer luxe. En wij waren allemaal ook netjes :o Een doodnormaal Marokkaans gezinnetje op weg naar Marokko :o Op een gegeven moment schoten wij in de lach en niemand kon zich meer inhouden, we zijn toen maar vertrokken :maf: Geloof me, je komt altijd grappige dingen tegen. En het zijn vooral die mensen die uit Frankrijk komen. In die Peugot bestelwagens, die grote. En die supergrote bagage boven :hihi: Kortom, je verveelt je niet hoor :goedzo: Fijne vakantie nog ;) hahaha:hihi: thanks jij ook fijne vakantie

lala_oujdia15
23-07-2007, 16:22
Ik neem elk jaar paar goeie spannende boeken mee! Leuke tijdschriften Je kunt ook van die woordenzoekers sudoki blabla die shit meeneme als je daar van houd Mp3/I-pod en wat ik persoonlijk veel doe is slapen slapen en nog eens slapen! voordat je het weet ben je dan in marokko..:D Gelukkig heeft me pa nu van die schermen gezet waar we lekker dvd's op kunnen kijken...zijn de kinderen ook lekker stil :moe: hadden wij dat maar:(

rifia_nador
23-07-2007, 18:38

spelletjes,, lesen,,musiekje luisteren,, gwn uit de raam kijken,, slapen,, praten,, en filmpje kijke:)

Pagina's : [1] 2 3