Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij alsjebleift helpen

Miss_Nadia001
20-07-2007, 21:37

[ Goedenavond dames, ik heb een probleem. bij mij armen en benen zijn mijn aders heel goed zichtbaar,ik kan ze gewoon tellen. Bij mij armen en polsen is het echt heel erg, op mijn kuit zijn er maar paar. Wat is dit?? Ben ik ziek? of hebben er meer meiden last van? wat kan ik eraan doen? ik hoop echt dat jullie reageren,alvast bedankt dikke kus ]

bent_elmagreb
20-07-2007, 21:44
heb je het altijd al gehad?? ik ken mensen die het ook hebben!!

Miss_Nadia001
20-07-2007, 22:04
hi meid, nee eigenlijk niet, ik weet het niet, het valt me gewoon laatste tijd heel erg op. Ik ben echt bang, straks is het iets ergs

bent_elmagreb
20-07-2007, 22:06
hi meid, nee eigenlijk niet, ik weet het niet, het valt me gewoon laatste tijd heel erg op. Ik ben echt bang, straks is het iets ergs neej joh maak je geen zorgen...als het koud is ..zie je mijn aders ook...bel de dokter eens op dan..dan weet je meer....maar ik zou me er geen zorgen over maken schat.....;)

nietalleen
20-07-2007, 22:09

Misschien ben je een beetje bleekjes?

Miss_Nadia001
20-07-2007, 22:11
"Mijn oma en opa hebben dat (omdat ze oud zijn) Verder wist ik niet dat mensen het hadden:o Zijn je oma en opa geen mensen dan??

Miss_Nadia001
20-07-2007, 22:12
Misschien ben je een beetje bleekjes? Ja dat is het ook, ik ben wel heel wit van huidskleur. Gezicht ben ik getint,maar mijn armen,borsten en benen zijn wit.

Miss_Nadia001
20-07-2007, 22:14
neej joh maak je geen zorgen...als het koud is ..zie je mijn aders ook...bel de dokter eens op dan..dan weet je meer....maar ik zou me er geen zorgen over maken schat.....;) Ja ik ga maandag gelijk naar de dokter. Het zijn niet zo gesprongen aders ofzo, je ziet gewoon me aders, Ze zijn zichtbaar. Ik denk dat als jij heel goed kijkt naar je eigen armen,dat je dat ook hebt,iedereen heeft het,maar die van mij vallen gewoon heel erg op. Niet door anderen,maar door mezelf :(

bent_elmagreb
20-07-2007, 22:26
Ja ik ga maandag gelijk naar de dokter. Het zijn niet zo gesprongen aders ofzo, je ziet gewoon me aders, Ze zijn zichtbaar. Ik denk dat als jij heel goed kijkt naar je eigen armen,dat je dat ook hebt,iedereen heeft het,maar die van mij vallen gewoon heel erg op. Niet door anderen,maar door mezelf :( het is shitan die je in zijn macht heeft!!! (twaswies) hij wil je laten denken dat je ziek bent.....meid het is niks om zorgen over te maken...ik heb het ook heel licht op me armen en pols.....ik heb aders onder me ogen lopen.... niet druk maken..anders raakt je gestrest!!! bel gwn de dokter op en dan ben je gerust..saffie..incha allah !!!

nietalleen
20-07-2007, 22:31
Ja dat is het ook, ik ben wel heel wit van huidskleur. Gezicht ben ik getint,maar mijn armen,borsten en benen zijn wit. Ik denk dat dit zichtbaar is, omdat je zoals je zelf zegt heel bleek bent. Dan zijn je aders sneller zichtbaar, dan als je getint bent.

samiratjee
20-07-2007, 22:33
Is normaal je aders zitten gewoon net onder je huid ik heb het ook :moe:

Pure_Beauty
20-07-2007, 22:34
Zijn je oma en opa geen mensen dan?? hhahahhaha wollahilla so dom :hihi:

BeWithYou
20-07-2007, 22:37
hahah is normaal schat! bij mij zijn ze ook erg zichtbaar op mijn borstkas (borsten) ik iriteer me er ook aan maar zoals de anderen ook zeggen; bleeekscheeet! ;-) een paar zonnebankjes en je ziet niks, denk ik!

Miss_Nadia001
21-07-2007, 00:28
hhahahhaha wollahilla so dom :hihi: hahah ja echt een ik-denk-niet-bij-na-wat ik-zeg/doe opmerking haha