Bekijk originele versie : Rijlessen..........
saidaaatje
09-08-2002, 22:37
hey mensen,ik vroeg me af wie er hier allemaal zijn rijbewijs heeft.by de hoeveelste les je hem gehaad heb en hoeveel keer je op ben gt weest voor zowel de theorie als de praktijk.
en heb je misschien tips voor me die ik tijdens t praktijkexamen kan gebruiken??
ik heb zelf 30 lessen gehad,theorie heb ik in 1 keer gehaald...
graag alleen serieuze reacties en geen reacties van 'ik heb me rijbewijs gekocht........
saidaaatje
09-08-2002, 22:41
hmm 3 rijbewijzen ik ben al blij als ik er 1 heb :D
BZZZZZZZZ
09-08-2002, 22:45
Je moet voordat je op moet voor je examen je helemaal vol gooien met rode wodka, dan gaat er zeker te weten niets mis. Je haalt m dan gegarandeerd :D :D :D
saidaaatje
09-08-2002, 22:48
hmm thnx for the advice bzzzzzzzzzzz
SaraZena
09-08-2002, 22:50
ha saidaaatje
Ik heb mijn rijbewijs al 5 1/2 jaar.
Ik heb 25 lessen gehad.
heb mijn theorie in 1 keer gehaald en praktijk heb ik ook in 1 keer gehaald. (ik reed al vanaf mijn 13e in het busje van mijn papa;) )
een tip van mij voor je praktijk examen.
Je moet echt niet zenuwachtig zijn, zie het als een normale rijles.
Ik wens je heel veel succes en incha'allah ga je em de eerste keer meteen halen!! :)
Groetjes Sabrin
saidaaatje
09-08-2002, 22:55
ok bednakt voor jullie racties ik hoop ook dat ik m in 1 keer haal inshallah want t kost echt veel geld,34 euro per les!!!maar ik moet zeggen die vrouw is echt goed by wie ik les,bijna iedreen slaagt biij haar voor de eerste keer,nu hoop ik dat ik ook by die bijna iedreen hoor :D
Salaam Saidaaatje,
Ik heb ruim 3 en een half jaar al mijn rijbewijs. Binnen twee maanden had ik hem en alles in een keer theorie en rijbewijs.
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, want ik had dus echt een hekel aan die lessen. Maar ja, het was eigenlijk een kadootje van mijn moeder die rijlessen en ik wilde niet zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal geen zin in had.
By the way..........nooit spijt van gehad hoor dat ik het wel van mijn moeder had aangenomen!!
Succes en onthou blijf rustig en zie het niet als een examen, denk gewoon het is een moment opname en ook al heb je honderd lessen gehad als het tegenzit zit het tegen.....
GOOD LUCK!!!
Norah :zwaai:
Origineel gepost door Norah
Salaam Saidaaatje,
Ik heb ruim 3 en een half jaar al mijn rijbewijs. Binnen twee maanden had ik hem en alles in een keer theorie en rijbewijs.
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, want ik had dus echt een hekel aan die lessen. Maar ja, het was eigenlijk een kadootje van mijn moeder die rijlessen en ik wilde niet zeggen dat ik eigenlijk nog helemaal geen zin in had.
By the way..........nooit spijt van gehad hoor dat ik het wel van mijn moeder had aangenomen!!
Succes en onthou blijf rustig en zie het niet als een examen, denk gewoon het is een moment opname en ook al heb je honderd lessen gehad als het tegenzit zit het tegen.....
GOOD LUCK!!!
Norah :zwaai:
Had je een hekel aan je lessen?? Bij mij was t elke les weer groot feest. Elke keer weer laten zien dat je beter bent dan de instructeur en onverwachts gekke dingen doen zodat ie aan je stuur gaat trekken...Hahaha. Wat je zeker in 1 van je lessen moet doen is als je op de snelweg rijdt plotseling terugschakelen naar de 3. Neem van mij aan: Is Lachuuuuh (als je weer thuis bent)
Ali Z.
Missrapster
09-08-2002, 23:10
Ik ben nog veelste jong om een rijbewijs te hebben,mar ik kan wel rijden..alleen niet parkeren..kheb de achterkant van mn papa's auto aan garde geslagen..hahaha
roosje22
09-08-2002, 23:12
Origineel gepost door saidaaatje
hey mensen,ik vroeg me af wie er hier allemaal zijn rijbewijs heeft.by de hoeveelste les je hem gehaad heb en hoeveel keer je op ben gt weest voor zowel de theorie als de praktijk.
en heb je misschien tips voor me die ik tijdens t praktijkexamen kan gebruiken??
ik heb zelf 30 lessen gehad,theorie heb ik in 1 keer gehaald...
graag alleen serieuze reacties en geen reacties van 'ik heb me rijbewijs gekocht........
Ik heb mn rijbewijs in oktober twee jaar geleden gehaald. Het allerbelangrijkste voor je praktijkexamen is dat je heel erg rustig en relaxt blijft en zo blijft rijden zoals je in een les doet. Probeer het nu niet te perfect en te overdreven zoals overdreven in spiegels kijken want dan kunnen ze je laten zakken en zeggen dat je te onzeker bent. Geloof me ik weet waar ik het over heb.
Heel erg veel succes... en incha'allah haal je m. en zo niet geen ramp, volgende keer beter.
saidaaatje
09-08-2002, 23:12
hmmm nee vantevoren heb ik nooit in een auto gezeten want hier worden verdomd veel controles gehouden voor elke scheet word je aangehouden en dat riskeer ik maar niet,ja ik zal wel zien hoe t gaat he??in ieder geval bedankt voor de reacties.tja is fijn als iemand je lessen betaalt,ik betaal t zelf maar ja..t zal er toch een keer van moeten komen doessss
knufffelbeertje
09-08-2002, 23:15
salam alaikoum
ik heb 1 jaar mijn rijbewijs ne ,alleen het file parkeren hahaha da's echt nog een ramp.
ik heb mijn theorie de 2de gehaald had 6 fouten en mijn praktijk de eertse keer, heb 35 lessen gehad, oja 1 tip niet zenuwachtig zijn was ik ook niet en oja vergeet je koran niet mee te nemen.
liefs van mij.
saidaaatje
09-08-2002, 23:16
thnnnxxx 4 all the advice......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.