Bekijk originele versie : Zeepbakje Wasmachine (vraagje)
Salaam Aleikum,
Ik wil graag mijn zeepbakje van de wasmachine schoonmaken.
Heeft iemand idee hoe je dat eruit haalt? (het is een siemens wasmachine)
Graag jullie hulp...:o
Zainab2.
OemAbdoellah
20-07-2007, 19:34
bij die van mij (is geen siemens model hoor) zit een klepje aan de onderkant.. kan je inklikken.. en dan klik je het er zeg maar uit..
probeer maar eens..
bij die van mij (is geen siemens model hoor) zit een klepje aan de onderkant.. kan je inklikken.. en dan klik je het er zeg maar uit..
probeer maar eens..
Ja heb net geprobeert, bij mij zit het bovenin maar heb nog niet volledig eruit gekregen... :confused:
OemAbdoellah
20-07-2007, 19:39
Ja heb net geprobeert, bij mij zit het bovenin maar heb nog niet volledig eruit gekregen... :confused:
dan is dat em.. goedklikken erop.. en voorzichtig trekken..
dan is dat em.. goedklikken erop.. en voorzichtig trekken..
Ja ik probeerde het net, maar was bang om het plastic te breken want hij zit echt stug vast. Zal nog eens proberen :hihi:
Samira_C
20-07-2007, 19:46
Ik heb zelf een Zanussi in de binnenkant van het zeepbakje, links zit er een speciaal knop ( push) als je daarop klikt, komt hij er uit.
Maar elke wasmachine is natuurlijk anders.
Succes.
Ik heb zelf een Zanussi in de binnenkant van het zeepbakje, links zit er een speciaal knop ( push) als je daarop klikt, komt hij er uit.
Maar elke wasmachine is natuurlijk anders.
Succes.
Hmmm jammer mijn wasmachine heeft niet zo'n knop!
Maar toch bedankt voor je reactie. :goedzo:
tangia19
20-07-2007, 19:50
ik trek dat ding met alle kracht naar voren :hihi:
Miss_Magrebia
20-07-2007, 19:55
Nu we het toch over wasmachines hebben. Die van mij lekt alles al geprobeerd maar blijft water uit stromen, moet iedere keer de kraan uitdraaien. Iemand weleens meegemaakt?
he dat vroeg ik me ook af hoe het eruit ging en trok er ook altijd aan maar kwam er niet uit dus was bang om hem te breken.
bollebuik
20-07-2007, 20:04
bij mij moet je hem opendoen en dan naar boven nemen en dan pas trekken
ik trek dat ding met alle kracht naar voren :hihi:
Het is me eindelijk gelukt :banana: :banana:
Ik stop er altijd teveel zeep in, waardoor het bakje van de wasverzachter steeds onder water staat :maf2:
Hij is nu weer schoon en kan weer volop wasverzachter gebruiken alhamdoulillah. :o
bij mij moet je hem opendoen en dan naar boven nemen en dan pas trekken
Ja bij mij ook heb eindelijk ondervonden hoe het werkt :maf:
VoteForKerry_
21-07-2007, 00:38
Ik weet nog steeds niet helemaal zeker welke bakjes waarvoor dienen. Volgens moederlief hoor je in het eerste bakje een beetje waspoeder te doen, in het tweede bakje wat meer en in het derde wasverzachter.
Volgens manlief hoor je in het eerste bakje waspoeder te doen , in het tweede verzachter en in het derde niks....
2_Heartbreak_3
21-07-2007, 00:49
In 3de ook waspoeder doen maar iets minder dan in de 1ste.
Zo doe ik het toch??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.