Bekijk originele versie : Mensen help ff...
MaRoCcInA
20-07-2007, 15:54
Ik heb nog een lijstje die ik nog moet afkrijgen voordatk klaar ben met inkopen voor de vakantie:
- Bruine / witte legging ( Niet van de markt, maar gewoon echt van de winkel , stof is namelijk beter en anders)
- Witte / Zwarte / Roze Teenslippers nodig
- Witte / Zwarte Brede Riemen ( Die je om je middel draagt bij een jurkje enz)
Waar kan ik deze het beste halen, en wat zijn de prijzen ervan? :confused:
Voor die brede riemen hebben ze in de stad bij de piesces.. En leggings kan je proberen bij de hm..
En voor de slippers moet je ff kijken bij invito die hebben ze meestal
Ik wens je succes met je laatste inkopen.. En veel plezier tijdens je vakantie...
bent_Quemado
21-07-2007, 16:04
Ik heb nog een lijstje die ik nog moet afkrijgen voordatk klaar ben met inkopen voor de vakantie:
- Bruine / witte legging ( Niet van de markt, maar gewoon echt van de winkel , stof is namelijk beter en anders)
- Witte / Zwarte / Roze Teenslippers nodig
- Witte / Zwarte Brede Riemen ( Die je om je middel draagt bij een jurkje enz)
Waar kan ik deze het beste halen, en wat zijn de prijzen ervan? :confused:
Meid, de leggings kun je het beste bij de Bijenkorf halen. Die zijn supermooi en zacht. Ik heb ze voor € 7,- per stuk. Heb een zwarte en een bruine. Maar ze hebben verschillende kleuren, dus ook wit!
Voor de riemen kun je bij Pieces en de Vero's en Only's kijken. En bij de boetiekjes waat je niet zo gauw naar binnen gaat.
De teenslippers kun je overal halen. Heb vorige week nog zwarte in de sale bij Zara in Rotterdam zien liggen. Gewoon rondkijken!
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.