Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar val jij op???

Pagina's : [1] 2

iki_mocro
04-10-2003, 00:16

ik val op................grote handen en op een mannelijke kaaklijn..... :D Jij?

Teaser
04-10-2003, 00:17
Origineel gepost door iki_mocro ik val op................grote handen en op een mannelijke kaaklijn..... :D Jij? ik val meestal gewoon op mijn bek, maar soms ben ik snel genoeg om mijn val te breken met mijn handen, maar ja dat is soms..........

iki_mocro
04-10-2003, 00:19
Origineel gepost door Teaser ik val meestal gewoon op mijn bek, maar soms ben ik snel genoeg om mijn val te breken met mijn handen, maar ja dat is soms.......... :giechel:

MissChica
04-10-2003, 00:20
Uhmm ff denken mooie grote ogen lange wimpers mooie mond fatsoenlijke wenkbrouwen mooi lichaam

salimma19
04-10-2003, 00:24

IK val op Isam van outlandish :bril: So sweat, so beautifulllllllll

iki_mocro
04-10-2003, 00:25
Origineel gepost door salimma19 IK val op Isam van outlandish :bril: So sweat, so beautifulllllllll :Iluvu: :cool:

rif_ridster
04-10-2003, 00:28
BUIKSPIERENNNNNNNNNNN ===> als je die hebt dan heb je ook een goed lichaam maar ik val ook op het INNERLIJK!!! :zwaai:

MissChica
04-10-2003, 00:30
rif_ridster waaaaa ik kan nie meer langer naar je avataar kijken :jammer: die jongen maakt me gekkkk met zijn lichaaaaam oeehhhh :Iluvu:

Teaser
Origineel gepost door rif_ridster BUIKSPIERENNNNNNNNNNN ===> als je die hebt dan heb je ook een goed lichaam maar ik val ook op het INNERLIJK!!! :zwaai: Buikspieren onder een bierbuikje dat is toch ook innerlijk!!!

iki_mocro
Origineel gepost door rif_ridster BUIKSPIERENNNNNNNNNNN ===> als je die hebt dan heb je ook een goed lichaam maar ik val ook op het INNERLIJK!!! :zwaai: meid ik zie het!!! :verliefd:

laijla_1
04-10-2003, 00:31
Origineel gepost door salimma19 IK val op Isam van outlandish :bril: So sweat, so beautifulllllllll girlie take a good look at my avatar!!!! me like him too!!! :iluvu: waar ik op val zijn ¨ * mooie ogen ----> om lekker in te verdwalen zodat hij me kan komen zoeken! * volle, mooigevormde lippen ----> om lekker te zoenen * sterke armen ----> oom me lekker stevig te knuffelen en om me te beschermen :zwaai: laijla

iki_mocro
04-10-2003, 00:32
Origineel gepost door laijla_1 girlie take a good look at my avatar!!!! me like him too!!! :iluvu: waar ik op val zijn ¨ * mooie ogen ----> om lekker in te verdwalen zodat hij me kan komen zoeken! * volle, mooigevormde lippen ----> om lekker te zoenen * sterke armen ----> oom me lekker stevig te knuffelen en om me te beschermen :zwaai: laijla en lekkere munthee :Iluvu:

mocromagic
04-10-2003, 00:35
op mooie blauwe ogen, volle lippen, rond gezicht, kaal geschoren, lang, breed, licht tintje :Iluvu:

iki_mocro
04-10-2003, 00:41
Origineel gepost door mocromagic op mooie blauwe ogen, volle lippen, rond gezicht, kaal geschoren, lang, breed, licht tintje :Iluvu: zeldzaam hoor..... :D

rif_ridster
04-10-2003, 00:43

Origineel gepost door Teaser Buikspieren onder een bierbuikje dat is toch ook innerlijk!!! neee ik heb het over die andere, vriend!!

Pagina's : [1] 2