Bekijk originele versie : eindelijk???
Soukaina22
19-07-2007, 22:41
volgende week is het eindelijk zo ver, mijn man en ik en ons zoontje zullen eindelijk bij elkaar zijn als gezin, na anderhalfjaar ellende.
Mijn man werkt sinds anderhalfjaar in belgie en heeft zn best gedaan daar een bestaan op te bouwen voor ons, hij heeft een vaste baan in de bouw en we hebben een heel mooi groot huis.
hij is heel de week in belgie en ik hier in holland met onze zoon van anderhalf, hij is dus sinds de geboorte van onze zoon doordeweeks in belgie en komt vrijdag thuis en gaat maandag weer weg.
en nu is het zo ver, we gaan daar wonen als gezin!
hoe zal het gaan???ik heb zoveel vragen, maar geen antwoorden, ik ben alleen blij, maar tegelijkertijd ook weer bang,ik ga hem nu iedere dag zien, voor andere getrouwde stelletjes zo gewoon, maar voor ons een hele nieuwe uitdaging??
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Miss_Magrebia
19-07-2007, 22:43
Roeien met de riemen die je hebt. Het zal in het begin wel weer wennen zijn, maar insahallah zal alles goed komen! Nieuwe start insahallah
spannenddddddddddd
alsof je weer net getrouwd bent.
Soukaina22
19-07-2007, 22:54
ja idd!!
ik heb hier een heel eigen leventje, ik doe mijn eigen ding, wanneer ik wil enz, en nu gaat dat toch veranderen en ook nog in een ander land!!
bollebuik
19-07-2007, 23:04
ja gaat effe aanpassen zijn maar goed...hij werkt overdag dus dat is al een hele verademing :hihi:
Kwebbel_24
19-07-2007, 23:31
wees blij dat jullie weer samen.. zo'n relatie op afstand lijkt me echt niets..
dusssssss...... :banana:
Wow, dat je dat hebt kunnen volhouden pff.. Het gaat jullie best lukken hoor. Het zal even wennen maar het komt goed InshaAllah!
spannenddddddddddd
alsof je weer net getrouwd bent.
Ja, denk ook dat het zo gaat voelen. Wowieeeee:love:
SweetRose
20-07-2007, 08:42
We worden hier overspoeld door shab hollanda die hier komen wonen :maf2:
ééntje minder of ééntje meer kan geen kwaad :hihi:...
tgaat zekers een nieuwe uitdaging voor je worden..maar ook voor je man hooor ;)...
en je zoontje krijgt zijn papa eindelijk meer te zien...:D
b_karima
20-07-2007, 08:45
Mash Allah ben heel blij voor je zuster, zeker wennen, maar echt fijn om te horen dat jullie weer samen gaan wonen onder een dak :kus: moge Allah ej huwelijk zegenen/
achermijnpc
20-07-2007, 09:01
We worden hier overspoeld door shab hollanda die hier komen wonen :maf2:
ééntje minder of ééntje meer kan geen kwaad :hihi:...
tgaat zekers een nieuwe uitdaging voor je worden..maar ook voor je man hooor ;)...
en je zoontje krijgt zijn papa eindelijk meer te zien...:D
Wah je wilt niet weten,iedereen hier in adam-west is bijna naar BE vertrokken, vertelde me iemand van de gemeente dat ze elke dag super veel aanvragen binnen kregen :maf2:
TS: Meid is toch leukk eindelijk samen met je mannetje zijn ipv altijd alleen :maf:
HoneyBee
20-07-2007, 09:29
Alhamdullilah. Wel spannend hoor.
SweetRose
20-07-2007, 11:25
Wah je wilt niet weten,iedereen hier in adam-west is bijna naar BE vertrokken, vertelde me iemand van de gemeente dat ze elke dag super veel aanvragen binnen kregen :maf2:
TS: Meid is toch leukk eindelijk samen met je mannetje zijn ipv altijd alleen :maf:
binnekort looop je daar alleen rond :hihi:...
snap ni ...wat is er dan mis met hollanda dat ze dan allemaal naar hier trekke??? :maf:
achermijnpc
20-07-2007, 11:35
binnekort looop je daar alleen rond :hihi:...
snap ni ...wat is er dan mis met hollanda dat ze dan allemaal naar hier trekke??? :maf:
Dat vroeg die van de gemeente mij ook omdat ik een BE pas had en hij zag dat , hij zo iedereen gaat die kant op en jij komt hier :hihi:
Ik denk voor illis binnen te kunnen halen :moe: en omdat het goedkoper is :D
Soukaina22
20-07-2007, 12:28
he meiden allemall bedankt voor jullie goed wensen!!!
nou bij mij is de reden waarom ik naar belgie anders, mijn man komt uit frankrijk en ik dus uit holland en we gaan dus eigenlijk allebei niet in ons "eigen" land wonen en geven allebei ons vertrouwd leventje op en beginnen ergens anders samen een nieuw leven op!!
we zijn al 5 jaar getrouwd, hij heeft in nederland gewoond, maar kon geen baan vinden, dat vond tie verschrikkelijk, want hij is echt iemand die voor zn gezin wil zorgen, ik heb ook 6 maanden in zuid frankrijk gewoond, ik werd daar depri, het was verschrikkelijk, zo dichtbij mijn schoonouders, en dus heeft het lot ons gebracht naar belgie en we houden verschrikkelijk veel van elkaar, hij heeft een heel rustig karakter, dus inschallah gaat het lukken, met de hulp van allah swt en heel vaal sbar!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.