Bekijk originele versie : Kenitrya Back In Zaanse Mdina!!
Na 3 dagen op de Route te hebben doorgebracht in onze Toyotatje waarin, raar maar waar, 5 personen passen incl. bagage en ingekochte artikelen onderweg...
Hell was het.
Dag 1:
Dolblij was ik! eindelijk back 2 holland! ik schaam me nog steeds zeer diep dat ik Hollanda boven marokko kan verkiezen, maar ja; na 3 weken marokko en zijn lage wc's had ik het wel gezien. Daar gingen we dan, de haven naast onze deur, aangezien we daar in Tanger wonen. Prachtig mooi uitzicht daar op zee, en het leek zo onrealistisch: lieve orka'tjes en dolfijntjes die met de boot mee zwemmen en hup uit het water duiken... jaja, dat was nog mooi.
Toen kreeg je Spanje.
Je tong hangt uit je mond, je ogen prikken door de hitte van die brandende zon, je lichaam lijkt een waterval aan zweet te produceren...NOOIT MEER! denk je dan...
Dag 2:
De dag ervoor overnachtten we in een pension in spanje: super relaxed en ik kan het al die marokkaantjes die de route naar maroc per auto afleggen aanraden! zoek een hostel met bewaakt parking, en zo rond 21uur ga je naar binnen en rust je heeerlijk uit. douche erbij en ontbijtje en klaar voor de volgende dag!
Dag 2, ook de pyreneen erbij. Ik heb mijn ogen weer uit gekeken op die mooie bergen die je hier in PLAT Nederland niet kan vinden. Tot Tours kwamen we vandaag, waar we een Premier Class Hotel indoken om te overnachten.
Dag 3:
Ik heb nog nooooit, nooooit zo een hoosbui aan regen gezien als vandaag!! heel frankrijk, belgie en nederland stroomden over!! en niet te vergeten de files.... Iets wat ik zeker niet gemist heb!!
Maar goed, ben back in Town en wilde dat ff aan IEDEREEN laten weten!!
Ik Zal weer veelvuldig van me laten horen!! :D
:zwaai:
Harlem69
09-08-2002, 20:41
WELCOME BACK...!!!
Ik ben blij dat je weer terug bent liefie...
XXXX Liefs Alexei
http://www.zeeuwserozentuin.nl/FlowerImg/Roses/Big%20Purple_gr.jpg
Laterzzzzz
:D :zwaai:
Thanx Alexei!!!
Nu nog uitpakken en zo... Ouff.... :(
aSunnyFriend
09-08-2002, 22:21
hallo dit is hollanda ...
Welcome back meid!!!!!! Ps: vraagje...--> waarom de naam Kenitrya als je in Tanger woont ?? :D :zwaai:
Omdat ik tot 3jaar geleden in KEnitra Woon/de. Ben nog altijd in kenitra te vinden, maar mn ouders hebben nu een huis in tanger gekocht. Ze3ma makkelijker voor hen als we net aankomen in maroc uit de Ferry.
Maar Ben dus een Kenitrya 4 Real! :D
Ps: De andere kenitrien (daoya en al Hamka) hangen nog rond in mehdya! Die chica's komen zeeeeekers zwart verbrand trug! :D
Origineel gepost door Kenitrya
Omdat ik tot 3jaar geleden in KEnitra Woon/de. Ben nog altijd in kenitra te vinden, maar mn ouders hebben nu een huis in tanger gekocht. Ze3ma makkelijker voor hen als we net aankomen in maroc uit de Ferry.
Maar Ben dus een Kenitrya 4 Real! :D
Ps: De andere kenitrien (daoya en al Hamka) hangen nog rond in mehdya! Die chica's komen zeeeeekers zwart verbrand trug! :D
Hahah ooh ikke snap :D Maarre al Hamka had het wel naar haar zin daar......
Enne daoya is aan het feesten :)
saidaaatje
09-08-2002, 22:52
welcome back sista girl.je was blij dat je terugkwam??hmm nee dat heb ik nooit ik denk juist altijd shit we moetn weer terug.maar soms had ik wel van die momenten dat ik terugwilde gaan als die illies je maar niet met rust laten.......je bent drie weken gegaan he???hmm vind je dat niet kort??
Ja op zich best kort, maar omdat ik me toch niet optimaal heb vermaakt vond ik het wel genoeg.
Kan je het je voorstellen??
Maar weet je, ik heb zelfs de ZOO in Rabat gezien dit jaar...Zo weinig viel er te doen! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.