Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een jaar getrouwd

naimaatje
03-10-2003, 22:02

Salaam meiden, Ik ben een jaar getrouwd en wil het vieren samen met mijn man. Alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. heeft iemand van jullie misschien een leuke idee? Alvast bedankt, naima

Serendipity
03-10-2003, 22:27
Origineel gepost door naimaatje Salaam meiden, Ik ben een jaar getrouwd en wil het vieren samen met mijn man. Alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. heeft iemand van jullie misschien een leuke idee? Alvast bedankt, naima Weekendje Parijs :Iluvu:

Kusje
04-10-2003, 10:15
Origineel gepost door naimaatje Salaam meiden, Ik ben een jaar getrouwd en wil het vieren samen met mijn man. Alleen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. heeft iemand van jullie misschien een leuke idee? Alvast bedankt, naima Laat hem voor de verandering eens een lekker diner voor je koken.

Liloesh
04-10-2003, 10:19
Origineel gepost door Kusje Laat hem voor de verandering eens een lekker diner voor je koken. :goedzo: dit is wel een goed idee...neem de proef op de som ;) :D

celine_4ever
04-10-2003, 15:07

ga de hele dag gezellige dingen doen... s'avonds bioscoop en daarna lekker uit eten in een resturant.... schrijf een mooie gedichtje en dat moet je voorlezen tijdens het etentje.... en daarna een leuk kadootje geven... zo heb ik het ook gedaan toen we 1 jaar getrouwd waren... volgende jaar zijn we insallah 5 jaar getrouwd.... :verliefd: :Iluvu: :verliefd:

Sjabakkia
04-10-2003, 21:50
Origineel gepost door NadinaNadina Waarom moet jij je man verrassen???? laat hem lekker jou verassen! Hij is de man! Het is leuker om ELKAAR te verrassen..... ;) Sjabakkia

naimaatje
04-10-2003, 22:44
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Mijn man heeft mij al verast en nu wil ik dat bij hem doen. Ik vind het zo moeilijk om iets te verzinnen. weekendje parijs is heel erg leuk, maar we hebben een kleine, dus het is moeilijk om dat nu te veroorloven. ik heb er ook aan gedacht maar ja het kan gewoon niet. Weten jullie misschien iets anders? sokran, naima

Serendipity
04-10-2003, 23:50
Origineel gepost door naimaatje Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Mijn man heeft mij al verast en nu wil ik dat bij hem doen. Ik vind het zo moeilijk om iets te verzinnen. weekendje parijs is heel erg leuk, maar we hebben een kleine, dus het is moeilijk om dat nu te veroorloven. ik heb er ook aan gedacht maar ja het kan gewoon niet. Weten jullie misschien iets anders? sokran, naima Weekendje center parks misschien heeft mijn tante ook gedaan en ze vond het echt:goedzo: voor de kleine is er genoeg te doen en voor jullie ook van sauna tot massage en ga zo door heeeeeeeerlijk gewoon :Iluvu: