Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet dat dit erg gevaarlijk is maar tog wil ik jullie ervaring horen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ta7rimt
19-07-2007, 01:35

hallo allemaal. ik ben een dame die een overgewicht heeft van ongv 95 kilo en weet sinds kort dat ik mn bruiloft in november ga geven. ik heb van alles geprobeert, soms met resultaat maar na een tijdje ben ik gewoon weer de oude. ik ben zo depressief geworden omdat ik er zo graag goed wil uitzien op de mooiste dag van mn leven :traan1: ( dit wil ik trouwens voor mezelf doen en niet voor mn man). Ik denk sinds kort aan laxeerpillen. ik weet dat dat ten strengste wordt afgeraden en alleen mag worden gebruikt voor wat het hoort te werken. maar toch wil ik weten van de mensen die het hebben gebruikt wat het resultaat was met het gebruiken hiervan. hoeveel,wanneer,welke tijden je ze innam. ik hoop dat ik wat meer over jullie ervaringen kan weten zoals : hoe het je leven heeft veranderd, hoeveel kilo je bent kwijtgeraakt en in hoeveel tijd. M3a sallama :goedzo:

nadoriaaa_
19-07-2007, 09:13
selaam lieve zuster ik kan je niet de informatie geven waar je het liefst een antwoord op wilt maar ik begrijp je helemaal. ik heb ook overgewicht soms heb ik dagen dat ik besluit om alleen avondeten te eten in de hoop dat de kilo's er af vliegen of ik eet helemaal nix maar dat hou ik toch niet zo lang vol ik ben altijd al een vreter geweest waar ik erg van baal alleen denk ik dat ik nu een oplossing heb gevonden steeds als ik iets lekkers zie staan zoals drop (hmmmmmmmm) dan ruik ik er alleen aan.. haha ja het klinkt heel raar maar het helpt wel wat ook helpt is als je voor het avond eten 1 of 2 glazen water drink 5 minuutjes wacht en dan aan je avondeten beginnen het water zorgt er voor dat je sneller vol raakt SLIM HE haha mijn eetlust is veel minder geworden alhamdoulilah! insha'allah zal alles goed komen op jouw mooiste dag meid ma3a selama

R_achida
19-07-2007, 10:32
Hey meid, ik heb je reactie net gelezen. Wil je dan ook al preventief te werk gaan en al een afspraakje bij het ziekenhuis maken? Voor de komende darmoperatie? Of mss nog wel wat ergers? (Allahi fed:jammer:) Wist je dat je hierdoor een acute hartstilstand kunt krijgen? Doordat je een kaliumtekort hierdoor gaat creeëren. De grap van al is, je zult zelf niet afvallen! Eerst en vooral moet je van die denkwijze afkomen. Je gaat insha'Allah trouwen met een man die reeds heeft te kennen gegeven je te aanvaarden met je maatje meer. Vind je jezelf lelijk nu je dat maatje meer draagt? Dus al die kilo's kwijt, zouden je wel laten stralen tijdens een bruiloft? Dat "vet" staat dus letterlijk in de weg om er een gelukkige dag van te maken? Nee! Dat beeld je je allemaal in. IK kan het zeker begrijpen dat je wil afvallen, aangezien dit om een ongezond gewicht gaat. Wellicht als je zo verder gaat zul je in de kortste keren diabetes krijgen, evt hart-en vaatziekten, cholesterol en noem maar op! Ben je al naar een fitcentre gegaan om je in te schrijven? Daar zullen ze je perfect adviseren over de beweging die bij je zal passen. Door beweging val je af (kilo's en centimeters!) en je zult er een strakker en mooier lichaam aan overhouden. Overigens: wat heb je zoal geprobeerd om af te vallen? Wellicht een of ander crashdieet? Daar val je idd wel de eerste weken vanaf, maar je lichaam komt in spaarstand-toestand terecht en zelf met niets eten val je niet meer af. Heel je metabolisme maak je zo om zeep. Wil je even aangeven wat je zoal op een dagje eet meid? Sowieso goede tips om af te vallen zijn: in de morgend drink je een glas warm water met citroen. Citroen zet je vetverbranding in werking en het warm water zal je darmen spoelen. Verder hoor je dagelijks minstens een half uurtje te bewegen. 2.25 l water is het ideaal voor afvallers om te drinken! Ik wil je zeker adviseren meid. Eventueel pm je me maar:kus: Wat je ook doet, niet aan de pilletjes beginnen lieverd. Die eerste zinnen zijn niet om je bang te maken, maar zijn je toekomst als je met die drastische middelen begint. Wil je voor eens en altijd blijvend afvallen of weer altijd hervallen? Lijkt het niet leuk op een dag te mogen zondigen en amper aan te komen? Het is wel degelijk mogelijk en je krijgt nu de kans om het goed aan te pakken!!! November is nog 3.5 maand verwijderd en daar kun je toch een aantal kilootjes in afvallen. De kunst van afvallen is gewoon de eerste daagjes door te komen, want je drang naar zoetigeid zal sowieso afnemen! En even off-topic: Allahi kmel bighier:hoera::hoera::hoera: Moge Allah swt je een gezegend huwelijk geven insha'Allah:sjans:

R_achida
19-07-2007, 10:37
selaam lieve zuster ik kan je niet de informatie geven waar je het liefst een antwoord op wilt maar ik begrijp je helemaal. ik heb ook overgewicht soms heb ik dagen dat ik besluit om alleen avondeten te eten in de hoop dat de kilo's er af vliegen of ik eet helemaal nix maar dat hou ik toch niet zo lang vol ik ben altijd al een vreter geweest waar ik erg van baal alleen denk ik dat ik nu een oplossing heb gevonden steeds als ik iets lekkers zie staan zoals drop (hmmmmmmmm) dan ruik ik er alleen aan.. haha ja het klinkt heel raar maar het helpt wel wat ook helpt is als je voor het avond eten 1 of 2 glazen water drink 5 minuutjes wacht en dan aan je avondeten beginnen het water zorgt er voor dat je sneller vol raakt SLIM HE haha mijn eetlust is veel minder geworden alhamdoulilah! insha'allah zal alles goed komen op jouw mooiste dag meid ma3a selama Weet je wat het is met water? Je lichaam maakt het verschil niet tussen eten en drank. Als je idd water drinkt, zal je hierdoor ook vol geraken en zal het hongergevoel wegebben. Extra voordeel hierbij is dat water tegelijk ook je afvalstoffen zal stimuleren uit je lichaam te gaan!

Vlampje
19-07-2007, 10:37

hallo allemaal. ik ben een dame die een overgewicht heeft van ongv 95 kilo en weet sinds kort dat ik mn bruiloft in november ga geven. ik heb van alles geprobeert, soms met resultaat maar na een tijdje ben ik gewoon weer de oude. ik ben zo depressief geworden omdat ik er zo graag goed wil uitzien op de mooiste dag van mn leven :traan1: ( dit wil ik trouwens voor mezelf doen en niet voor mn man). Ik denk sinds kort aan laxeerpillen. ik weet dat dat ten strengste wordt afgeraden en alleen mag worden gebruikt voor wat het hoort te werken. maar toch wil ik weten van de mensen die het hebben gebruikt wat het resultaat was met het gebruiken hiervan. hoeveel,wanneer,welke tijden je ze innam. ik hoop dat ik wat meer over jullie ervaringen kan weten zoals : hoe het je leven heeft veranderd, hoeveel kilo je bent kwijtgeraakt en in hoeveel tijd. M3a sallama :goedzo: Waarom ga je gewoon niet intensief sporten en probeer het aantal calorieen dat je eet onder de 2000 te houden dan val je geheid af.

Bachelorette
19-07-2007, 10:46
heb op de radio gehoorddat chinese kruidenthee goed is om af te vallen?

R_achida
19-07-2007, 10:48
heb op de radio gehoorddat chinese kruidenthee goed is om af te vallen? Pue erh tea is inderdaad een goed hulmiddel, maar mensen gaan denken dat ze enkel met de thee zelf zullen afvallen. Als je je eetstijl en levenswijze niet aanpast, zal het zeker niet helpen. Bij afvallen bestaat er niet zoiets als een wondermiddel! Wil je er mooi uitzien, dan zul je daar aan mogen werken PUNT.

Bachelorette
19-07-2007, 10:50
Pue erh tea is inderdaad een goed hulmiddel, maar mensen gaan denken dat ze enkel met de thee zelf zullen afvallen. Als je je eetstijl en levenswijze niet aanpast, zal het zeker niet helpen. Bij afvallen bestaat er niet zoiets als een wondermiddel! Wil je er mooi uitzien, dan zul je daar aan mogen werken PUNT. niet meer snoepen, geen tussendoortjes, geen rijst meer veel water en veel sporten...dagelijks een uurtje langlaufen. dan moet het wel lukken :o

R_achida
19-07-2007, 10:59
niet meer snoepen, geen tussendoortjes, geen rijst meer veel water en veel sporten...dagelijks een uurtje langlaufen. dan moet het wel lukken :o :) Rijst is gezond hoor en behoort tot de groene producten (ideale doelgroep). Zilvervliesrijst wel en niet die witte.

Bachelorette
19-07-2007, 11:04
:) Rijst is gezond hoor en behoort tot de groene producten (ideale doelgroep). Zilvervliesrijst wel en niet die witte. ik heb hier geen verstand van eigenlijk. Mijn collega is, door wat ik hierboven beschreven had, een paar kilo's afgevallen

Ariel
19-07-2007, 11:30
Wees blij met wat je hebt

voltooid
19-07-2007, 13:24
Hoi dame, ik heb 1 klein advies en dat is citroensapkuur proberen, Je spoelt je darmen en tegelijktijd val je ongeveer 10 kilo in ongeveer 10 a 13 dagen. Ik heb het zelf geprobeerd en viel 10 kilo, maar na dat ik normaal ben gaan eten ben ik weer aangekomen, maar mijn fout was inderdaad dat ik niet gezond eet en daarom viel ik in mijn oude patroon. Ik train nu en probeer zoveel mogelijk gezond te eten en veel water te drinken en geloof me ik ben nu in 10 weken tijd 1 kilo vet kwijt geraakt. Dus kortom lieve zuster ik wens je heel erg veel strekte en succes met afvallen en alvast geficiteerd met je huwelijk inchallah.

insaf18
19-07-2007, 13:56
Hey meid ik wil u wel helpen met afvallen.. je kan mij pm'en mn pauze is voorbij ! doeg

insaf18
19-07-2007, 13:57
en ik garandeer u da ge zult afvallen .. tzal mss u droomgewicht niet zijn maar je zult die kilo's verliezen

insaf18
19-07-2007, 13:58

Hoi dame, ik heb 1 klein advies en dat is citroensapkuur proberen, Je spoelt je darmen en tegelijktijd val je ongeveer 10 kilo in ongeveer 10 a 13 dagen. Ik heb het zelf geprobeerd en viel 10 kilo, maar na dat ik normaal ben gaan eten ben ik weer aangekomen, maar mijn fout was inderdaad dat ik niet gezond eet en daarom viel ik in mijn oude patroon. Ik train nu en probeer zoveel mogelijk gezond te eten en veel water te drinken en geloof me ik ben nu in 10 weken tijd 1 kilo vet kwijt geraakt. Dus kortom lieve zuster ik wens je heel erg veel strekte en succes met afvallen en alvast geficiteerd met je huwelijk inchallah. Dit is heel slecht voor uw hart..this gwn te zuur! wat je wel kan doen is bv één keer in de week ipv elke dag twee citroenen persen ;) kheb alles geprobeert

Pagina's : [1] 2 3 4 5