Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie slaat Wie!!!!!

adiltje
03-10-2003, 21:13

Mannen toch, ik was een beetje aan het rondsnuffelen, en kwam een topic tegen met onderwerp: Is het normaal om vrouwen te slaan!!! of zo iets, heb er niet zoveel aandacht aan besteed, maar opmerkelijk was dat de meeste (mannen) ik weet niet of ik ze zo wel kan noemen het dood normaal vinden om vrouwen te slaan, en moedigen het zelfs aan. Beetje jammer allemaal, kennen jullie de hadiet niet: Oemie Oemie Oemie, thoema Awie...vertelde mohammed (vzmh) oftewel Moeder moeder moeder, en dan pas vader. Dus laat ik duidelijk zijn voor alle getrouwde, geliefde, gebroederde mannen sla het ander geslacht niet............... :hammer:

Lady_moi
03-10-2003, 21:15
alhamdoulilah iemand met verstand :goedzo: een man moe mij maar aanraken die ga zien :ego:

Selina
03-10-2003, 21:43
Origineel gepost door adiltje Mannen toch, ik was een beetje aan het rondsnuffelen, en kwam een topic tegen met onderwerp: Is het normaal om vrouwen te slaan!!! of zo iets, heb er niet zoveel aandacht aan besteed, maar opmerkelijk was dat de meeste (mannen) ik weet niet of ik ze zo wel kan noemen het dood normaal vinden om vrouwen te slaan, en moedigen het zelfs aan. Beetje jammer allemaal, kennen jullie de hadiet niet: Oemie Oemie Oemie, thoema Awie...vertelde mohammed (vzmh) oftewel Moeder moeder moeder, en dan pas vader. Dus laat ik duidelijk zijn voor alle getrouwde, geliefde, gebroederde mannen sla het ander geslacht niet............... :hammer: Nou Het Is Wel Toegestaan Om Een Vrouw Te Slaaan Als Zij Niet Luisteren Wil,Er Is Zelfs Een Sourat Over

misSanae
03-10-2003, 21:49
Origineel gepost door Selina Nou Het Is Wel Toegestaan Om Een Vrouw Te Slaaan Als Zij Niet Luisteren Wil,Er Is Zelfs Een Sourat Over Het is dan misschien wel toegestaan, maar als een man een vrouw slaat dan gaat het er echt niet om, dat zij niet heeft geluisterd of wat dan ook. Ze reageren de kleinste dingen op de vrouw af, en raken daar aan gewend, het is echt niet goed te praten. En als mannen hun vrouwen willen slaan, dan moeten ze dat niet doen in een land waar dat verboden is, want ze zetten zichzelf alleen voor schut, heb het zelf zien gebeuren.

adiltje
03-10-2003, 21:54

Origineel gepost door Selina Nou Het Is Wel Toegestaan Om Een Vrouw Te Slaaan Als Zij Niet Luisteren Wil,Er Is Zelfs Een Sourat Over Ik heb helemaal niet gezegd dat het niet toegestaan is, allen ik wil duidelijk maken dat het overbodig is..........

chicamaroquia
03-10-2003, 21:56
Sla haar dan alsof je haar met een veer slaat! En niet in het gezicht! vrouwen hebben dat recht ook hoor, het wordt nergens als verboden geschreven, maar let wel, alsof je met een veer slaat!!

Lady_moi
04-10-2003, 11:47
met een veer? :hihi: dan mag hij mij elke dag slaan als ik niet luister :melig: nee maar een vrouw moet ook proberen haar man tevreden te stellen :rolleyes: door te luisteren enzo ik bedoel de man moet dan ook nie gaan overdrijven :jammer: met commanderen enzo :eek: ik vind dat de man en vrouw mekaar moeten gehoorzamen :) dan zijn ze allebei tevreden :D

C_warrior
04-10-2003, 11:55
Soms Een kopstootje kan niet kwijt :)

Tijn
04-10-2003, 12:24
De meinigen over de koran lopen misschien nog een beetje uiteen, maar de Nederlandse wet lijkt me duidelijk genoeg.......(en ik geloof dat Allah de Moslims oproept zich aan de plaatselijke regels te houden of vergis ik me nou?)

zinalady
04-10-2003, 13:13
ALs een man respect heeft voor zijn vrouw dan zal hij haar niet slaan...als zij iets doet wat niet goed is dan zijn er talloze andere manieren om haar dat duidelijk te laten maken. Vergeet niet een vrouw is ook een mens. WIe is hij? Het zijn beide gelijken! En wat lost slaan op? ALs iemand mij dat kan vertellen graag...een Vrouw gaat daardoor heus niet gehoorzamen hoor. Of ze zal zich sterk van haar man afkeren en alles nog 10 keer erger gaan doen...of ze zal net doen of het haar niks doet en hem haar keer op keer laten slaan...Ze zal haar man gaan haten en hem erge dingen toewensen...en vroeg of laat zal ze bij hem weg zijn! Een man hoort zijn vrouw met liefde te behandelen en omgekeerd natuurlijk ook! Je bent toch van plan om derest van je leven bij elkaar te blijven toch!!!!

LQwaad4life
04-10-2003, 13:17
je bedoelt oemi oemi oemi toema abi