Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen tegen ....

M_eisjuhh
18-07-2007, 18:53

Olaaa mensen, Gisteren werd ik wakker en HUPA ... mijn neus zat helemaal dicht, ik kan nauwlijks ademen SUPER ERG ! Plus ik vertrek ook nog eens morgen naar marokko, Kom ik aan met een verstopte neus ! :( Wie weet wat ik hieraan kan doen ... ??? :confused: Groetjesss M_eisjuhh

Sparklepop
18-07-2007, 19:05
Hier een paar tips van www.omaweetraad.com: Bij verstopte neus: snuif via een lepel, zout met afgekoeld gekookt water op: 1 theelepel zout op 1 beker heet water. - Esther Blokpoel Heb je een verstopte neus? Lekker heet gekruid eten, dan is hij zo weer open (al is het maar voor een uurtje of 3, je kan even goed diep ademen wat vaak een opluchting is in letterlijke zin). - Margriet Verstopte neus? Snij een ui in stukjes en doe die stukjes op een schoteltje. Schoteltje naast je bed plaatsen en 's morgens adem je weer vrij door je neus! - Eva Hier een truukje die je kan toepassen zonder dat je iets nodig hebt. Ga met je tong over je gehemelte tot je jeuk krijgt, duw dan (niet overdreven hard maar ook niet zacht) op het bovenste van je neus, dus tussen je wenkbrauwen. Doe dit 20 seconden. Je neus is nu vrij! - Max als je een verstopte neus hebt dan moet je een ui in je kamer neerlegen als je gaat slapen. - Anoniem Last van verstopte neus? Gebruik nooit langer dan een paar weken neusspray. De polipen in je neus gaan aan de stofjes wennen en zogauw je het niet gebruikt zwellen ze weer op..Oftewel je raakt er verslaafd aan en uiteindelijk moet je in het ziekenhuis bij de KNO Je polipen laten wegsnijden. Veel beter is dus goed je neus snuiten..een keertje dampen met vicks. & als je in de zomer gevoelig bent voor pollen gras etc..ga bij de drogist of dokter pilletjes halen. - S.

M_eisjuhh
18-07-2007, 19:57
Thankk you darling ... ga gelijk ALLES proberen .. hahah Koesjaahhh !

Sparklepop
18-07-2007, 23:13
Suc6 en veel plezier in Marokko :banana: :D

oujda_meisje
19-07-2007, 00:15

Je kunt ook een neusspray kopen bij de Etos, daar gaat je neus gelijk van open. De spray kost rond de 2,50 en is handig mee te nemen op vakantie.

rifia_nador
19-07-2007, 00:19
ja oujda_mesije heeft gelijk of je koopt vicks vaporub,,doet er een beetje in een kommetje met gekookt water erdoorheen en dan die stoom komt in je neusgaten..als je me begrijpt;), die geur is egt sterk..:wow:

Sweetmarocia
19-07-2007, 08:53
Zoutoplossing! Te koop bij drogist en apotheek.

Goodwife
19-07-2007, 10:29
leuke tips