Bekijk originele versie : Alle marokkanen worden door de nederlanders over een kam geschoren!!!!!!!!!!!!
hallo marokkaanse meiden en jongens.
ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik begin het echt spuugzat te worden dat wij marokkanen allemaal over een kam worden geschoren. :kwaad:
ja echt ik ben boos op de nederlandse media en de nederlanders die dit doen en ik ben nog bozer op de marokkanen waardoor wij zo een slechte naam heb gekregen dus dan heb ik het over de criminelen en de drugs gebruikers ,mensen die altijd relletjes veroorzaken en weer in het nieuws moeten komen en de mensen die niet willen werken en dus een sociale dienst krijgen of weet ik wat voor dienst.en er gewoon schijt aan hebben.
deze marokkanen verpesten het voor alle rustige marokkanen die gewoon rustig werken en rustig hun school willen afmaken en hun diploma willen halen.
ik zou graag willen weten of er nog meer marokkaanse mensen zijn die het zelfde als ik erover denken.
en wees eens eerlijk zijn jullie het ook zat.nou ik wel.
reageer!
en ik ben boos op de marokkanen die lopen te klagen terwijl ze een broertje of een zusje hebben die loopt te stelen en in aanraking komt met justitie en die worden helemaal niet aangesproken op hun gedrag
door hun broers en vaders etc.
ik denk niet dat criminele marokanen uit de lucht komen vallen , ze moeten dus famillie hebben , en ironisch genoeg zien ze hun daden vaak tussen de vingers want ja het is famillie
het zou enorm helpen als betrokkene criminelen op zn minst door hun famillie gecorrigeerd worden ..onder het motto een beter milieu begint bij je zelf
ik zelf heb nooit iemand beroofd of inelkaar geslagen of wat dan ook
maar ik moet me wel steeds verantwoorden over het gedrag van landgenoten ..soms denk ik kwam ik maar uit alaska ofzo ..dan hoefde ik me nergens wat van aan te rekken en werd ik met rust gelaten
whalla je hebt gelijk die was ik dus even vergeten,dat gebeurt ook,al die mensen weten dat hun broers of zoons dat doen enn toch doen ze net of ze heilgen zijn ,nee mijn zoon doet dat niet mijn zoon studeert terwijl hij de hele dag op bed ligt en het ergste is dat ook meestal mensen zijn met een baard die net uit mekka komen zegma moslims nou dat zijn de ergste hoor
even voor de duidelijkheid niet alle mensen met baard en die naar mekka zijn gegaan zijn zo.maar wel heel veel,de gene waar dit op slaat sie herkennen zich zelf wel
ook fard heeft gelijk we moeten eens wat minder opvallen en daar zijn we niet zo goed in blijkt,heb je ooit gehoord dat er iets goeds is verteld over marokkanen op tv nou ikke niet hoor.
ik weet het niet meer mischien moet justitie die criminelen maar in marokko hun straf laten uit zitten,dan piepen ze wel anders als ze weer vrij zijn.
BZZZZZZZZ
09-08-2002, 18:37
Hoe spijtig het ook is het is toch vaak de waarheid. Vooral mbt die Marokkanen die niks doen en zich bezighouden met criminele activiteiten.
he fard even over die projecten dat waren ze van plan,maar dat is nooit door gegaan,enigste wat ze nu hebben bereikt is dat nederlanders in marokko hun straf hier mogen uitzitten,maar ze moeten het gewoon als een les zien en dit verplichten ,ban je een marokkaan en je bent eerder in aanraking geweest met justitie naar marokko,je straf uitzitten en je krijgt weer een kans om in de maatschappij terug te keren en te blijven doe je dan weer iets slscht terug en daar blijven klaar.wedden dat dan de criminaliteit in nederland drastisch gaat verminderen,geloof me
Missrapster
09-08-2002, 18:45
ik heb een keer iets goeds gehoord op tv en dat was een tijdje geleden...het zou goed gaan met de prestaties op school...ze willen studeren..enz.
Maar geloof me we doe zoveel goede dingen maar dat hoor je nooit..alleen maar slechte dingen pikken ze op....in den haag wordt er nu veel tijd besteed aan het helpen van deze jongeren...ze komen vaker op tv en dan bedoel ik het positief...maar kzie dat het weer achteruit gaat...begrijp niet waarom ze zo doen..wat is de aanleiding?Als we dat weten dan kunnen we ze helpen,maar ze praten nooit als je met hun praat beginnen ze er gelijk op los...woellah als het mijn kids waren..ik zou ze kapot slaan op straat...als ze verkeerde dingen zouden doen...maar jah..en als je die ouderz aan spreekt voelen ze zich bedreigt..ze denken meteen oh..dus jij denkt dat ik me kids niet goed opvoed...ze moeten gewoon netals vroeger klappen krijgen..klaar..kword er echt doodziek van..iedereen loopt te zeiken mocro's dit mocro's dat...we hebben ook goede mensen..maar die zie je echt nooit...jammer genoeg...:kwaad:
BZZZZZZZZ
09-08-2002, 18:46
Origineel gepost door alij
he fard even over die projecten dat waren ze van plan,maar dat is nooit door gegaan,enigste wat ze nu hebben beruikt is dat nederlanders in marokko hun straf hier mogen uitzitten,maar ze moeten het gewoon als een les zien en dit verplichten ,ban je een marokkaan en je bent eerder in aanraking geweest met justitie naar marokko,je straf uitzitten en je krijgt weer een kans om in de maatschappij terug te keren en te blijven doe je dan weer iets slscht terug en daar blijvfen klaar.wedden dat dan de criminaliteit in nderland drastisch gaat verminderen,geloof me
Nee de criminaliteit vermindert niet joh, dat "werk" wordt gewoon overgenomen door Antilianen, Surinamers, Joegoslaven en al die andere allochtonen.
die zie je wel maar omdat er zo veel slechte zijn worden de nederlanders een beetje blind het zicht word op een gegeven moment wazig ,ze kunnen niks meer onderscheiden.marokkanen =slecht klaar.waarom hoor ik zeer weinig over turken op de tv.
wij hebben het echt gedaan wat dat betreft,en we mogen blij zijn dat een nederlander pim fortyun vermoord heeft want als het een marokkaan geweest was dan was het hier niet zo rustig geweest tegen de marokkanen
he fard oh ik weet het alweer klopt,maar dat waren geen criminelen toch dat waren jongeren die net hun diploma hadden en mee wouden helpen met de opbouw van arme buurten in marokko
dacht ik hoor maar jij kan best wel eens gelijk hebben
he bzzzzzzzzzzzzzzz,dat maakt niet uit het belangrijkste is dat het geen marokkaan is die die slechte dingen doet dus komen die vaker in het nieuws en niet wij ,krijgen wij misschien toch weer een goede naam
jazeker het gaat goed maar er zijn en er blijven en er komen steeds meer criminelen bij en al die goed opgeleide mensen worden daar mee geconfronteerd,ook al heb je goed gestudeerd en heb je een topbaan ,ze zullen toch wel vragen waar kom jij oorspronkelijk vandaan,zeg jij marokko ,dan voel jij je ook wel klote want je weet niet wat er door die mensen heen gaat,begrijp je
Jamal2002
09-08-2002, 19:07
hallo marokkaanse meiden en jongens.
ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik begin het echt spuugzat te worden dat wij marokkanen allemaal over een kam worden geschoren. :kwaad:
ja echt ik ben boos op de nederlandse media en de nederlanders die dit doen en ik ben nog bozer op de marokkanen waardoor wij zo een slechte naam heb gekregen dus dan heb ik het over de criminelen en de drugs gebruikers ,mensen die altijd relletjes veroorzaken en weer in het nieuws moeten komen en de mensen die niet willen werken en dus een sociale dienst krijgen of weet ik wat voor dienst.en er gewoon schijt aan hebben.
deze marokkanen verpesten het voor alle rustige marokkanen die gewoon rustig werken en rustig hun school willen afmaken en hun diploma willen halen.
ik zou graag willen weten of er nog meer marokkaanse mensen zijn die het zelfde als ik erover denken.
en wees eens eerlijk zijn jullie het ook zat.nou ik wel.
reageer!
Eerlijk kan ik die nederlanders geen ongelijk geven.
Maar doen de marokkanen er wat aan om dit te veranderen????
Nee alleen maar zielig doen en de schuld geven aan de nederlanders als of zij alleen verantwoordelijk zijn voor jullie ondergang?
Laat juist zien dat jullie niet zo zijn, doe juist het tegenovergestelde van wat zij van jullie verwachten. Kijk hoe snel ze dan van gedachten zullen veranderen.
Nederlander is een van de landen waar ze het minst discrimineren. En dat is echt zo vergelijk nederland met duitsland, oosterrijk, frankrijk, denemarken, spanje...etc. Daar is het erger dan nederland.
Maak daar ook gebruik van!
STAND UP FOR YOUR RIGHTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamal2002
10-08-2002, 02:09
mooi gezegd jamal 2002
All praise to Allah (swt)
Zo te zien aan de aantal reacties, dat het Marokkanen weinig kan schelen wat Nederlanders over hun denken, met zo een mentaliteit kom je nergens.......en dat blijkt :(
Zo verwaarlozen Marokkanen hun status. Veel klagen over discriminatie en vooroordelen die Nederlanders hebben over Marokkanen.
Maar doen ze er wat op tegen......hum :rolleyes: nee!
Ooit waren de Marokkanen (Moren) groot, geleerd en machtig.
Nu.......hebben Marokkanen ze zich zelf verlaagd tot zielige dieven, drugsdealer en straatvuil.
Hoe wil jij herinnerd worden zoals dit, of als GROOT,GELEERD EN MACHTIG.
Er is een ouwe engelse gezegde (ruw vertaald) dat gaat zo: Om te weten waar je naar toe gaat moet je weten waar je vandaan komt.
In andere woorden Marokkanen waren ooit groot , geleerd en machtig. Het centrum van de islamitischerijk, de beste handelaren, wetenschappers, islamitische geleerde kwamen uit Marokko of gingen daar heen.
En dit kunnen jullie ook weer worden! Insha’allah!
!!
Nu weten jullie waar jullie weer heen moeten………….Doe er wat aan!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.