Bekijk originele versie : Eerwraak?
celine_4ever
03-10-2003, 19:17
ben jij het mee eens met eerwraak...
dus stel dat je man of vrouw vreemdgaat dat je hem gaat vermoorden of dat iemand anders het voor je doet....
(een famillielid)
of de gene wie er vreemdgaat met je vrouw of man...
of vind je het echt niet kunnen...
celine_4ever
03-10-2003, 19:25
negen keer bekeken en 2 stemmen dat klopt niet....
kom op mensen vertel ook waarom....
SAMMYGIRL
03-10-2003, 20:17
U hebt gezocht op eerwraak:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
eer·wraak (de ~)
1 uit het gewoonterecht voortvloeiend recht en plicht om de familie-eer te zuiveren door moord op de schender
ONEENS.................De man /Vrouw moet zich vrijwillig laten bestenigen in mekka volgens mij is dat de straf die je krijgt...als je vergeven wil worden
kan iemand me dan ook eerst eens vertellen waar in de koran staat dat op overspel steniging tot de dood staat??
Origineel gepost door nessa
kan iemand me dan ook eerst eens vertellen waar in de koran staat dat op overspel steniging tot de dood staat??
heeej meiss ik heb het ook maar gehoort..... en heb het er ook bij gezet en las pas weer een verhaal va Mohamed (sws) maar die vrouw kreeg zweep slage
Wat ik vreemd vind is dat je (of tenminste, ik) nooit hoort van een jongen/man die uit eerwraak wordt vermoord. Het zijn altijd meisjes/vrouwen. Maar de aanleiding is vaak dat het meisje of de vrouw iets had met een man wat niet werd goedgekeurd. Dan is er toch ook een man bij betrokken?
Hebben mannen geen eer ofzo?
Hoe zit dat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.