Bekijk originele versie : vader heeft twee vrouwen!?!
wat zouden jullie er van vinden als je vader er een tweede (meerdere) vrouw zou bij nemen naast je moeder, bij mij in de familie komt dat welleens voor :confused: , (gelukkig niet mijn vader!)
ik vind dat gewoon niet kunnen, ook al word dat toegestaan in de islam wat vinden jullie?.
lilmaroc
03-10-2003, 19:21
:maf:
dat je pa met 2 vrouwen gaat?:stoned:
of is hij dan al gescheiden van zijn eerste vrouw natuurlijk...
lilmaroc
03-10-2003, 19:26
Origineel gepost door independent
nee, met twee vrouwen :rolleyes:
:schrik2:
dat die vrouwen dat pikken!!:eek:
noo ik weet precies wat mn ma gaat doen :hihi:
ik zie het al voor me..mn pa!!:haha:
no way. En de mannen mogen de koran wel eens lezen hoe gaan ze voor elk gelijk doen??? Kun je precies evenveel van ze houden en wat met de aya (ben nummer even kwijt zal straks een zoeken) waarinstaat dat Allah geen 2 harten in hun borst heeft geplaatst???
wat zouden jullie er van vinden als je vader er een tweede (meerdere) vrouw zou bij nemen naast je moeder, bij mij in de familie komt dat welleens voor :confused: , (gelukkig niet mijn vader!)
ik vind dat gewoon niet kunnen, ook al word dat toegestaan in de islam wat vinden jullie?
Ik zou het eGt erg vinden,gelukkig is dat bij ons niet zo
an nisa 129. Gij kunt geen volkomen gelijkheid tussen vrouwen handhaven, hoe gaarne gij het ook zoudt wensen.
Ik zou dood gaan va verdried ma ja wat kan je er tegen doen
maa rik weet dat mijn pa dat nooit zou doen :D dus gelukkig maar
VirtualAngel
03-10-2003, 19:55
ik vind dat gewoon niet kunnen, ook al word dat toegestaan in de islam wat vinden jullie?
:(
LaLa_SoFiA
03-10-2003, 22:48
a wielie..!!!! ik zou vet flippen man..!! Ik moet er niet aan denken dat mijn vader zoiets zou doen..!! 2 vrouwen??!!! pff ik zou echt helemaal para worden...mja zoiets zou mijn vader nooit doen! bij de gedachte al haha
SCHIJTTTTTTTTT, ALS HIJ ALLE ERFENIS MAAR OP MIJN NAAM SCHRIJFT DAN VIND IK ALLES GOED HIJ MAG DAN MET EEN ZWIJN TROUWEN
Ja Waarom Niet,Als Hij Ze Maar Kan Onderhouden
noortje1
03-10-2003, 23:31
meestal is het zo dat de papa met 2 vrouwen trouwt en dat daaaaaaaaaarna pas kinderen komen :rolleyes:
dus hoe kun jij het nou verbieden als je er nog niet eens was :D
Jeblia_Tetouania
04-10-2003, 00:03
dan mag ie van mij zn spullen pakken en bij zn andere vrouw gaan wonen :D
freegirl
08-10-2003, 18:02
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania
dan mag ie van mij zn spullen pakken en bij zn andere vrouw gaan wonen :D ja vind ik ook, ik zal het hem egt nooit vergeven !! en ik vind het ook respectloos tegenover de vrouwen, hoe wou hij zijn aandacht gaan verdelen? de een krijgt toch meer aandacht dan de andere :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.