Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mss een rare vraag maar...

nihadjj
17-07-2007, 23:27

.............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. .............. ............. Kan je afvallen door de zon?dus gwn door te zonne ofso... Online iPhone *********** - be the first to win! my***********s.info/media/iphone*****

ladylike17
18-07-2007, 08:30
Bij een hoog temperatuur kan je vet verbranden, dus afvallen. Denk maar aan een sauna. Gewoon zonnen haalt niet veel uit ben ik bang. Als je al naar de sauna gaat moet je heel vaak en lang gaan. Ik hoop je hiermee geholpen et hebben.

SweetRose
18-07-2007, 09:02
de zon doet je zweten en van veeel zweten val je af..... maar tis ni als je 2 uuur er gelegen hebt dat je direct 5 kg afvalt hé :hihi:

AmazighPearl_
18-07-2007, 13:01
Het enige wat je verliest is vocht, geen vet.

nihadjj
19-07-2007, 22:25

Bij een hoog temperatuur kan je vet verbranden, dus afvallen. Denk maar aan een sauna. Gewoon zonnen haalt niet veel uit ben ik bang. Als je al naar de sauna gaat moet je heel vaak en lang gaan. Ik hoop je hiermee geholpen et hebben. ja bedankt:D Online iPhone *********** - be the first to win! my***********s.info/media/iphone*****

nihadjj
19-07-2007, 22:25
de zon doet je zweten en van veeel zweten val je af..... maar tis ni als je 2 uuur er gelegen hebt dat je direct 5 kg afvalt hé :hihi: WEL JAMMER HE:maf2: Online iPhone *********** - be the first to win! my***********s.info/media/iphone*****