Bekijk originele versie : Iemand zin om met me te eten???
saidaaatje
09-08-2002, 15:33
hey mensjes ik denk dat ik me maar wat te eten ga maken.ik heb zon zakje bami gekocht,dinner for two???wie heeft zin om langs te komen????ik woon in t boeregat,by de tweede berg naar links en dan achter die container waar de schapen en de koeien staan :D
ik verveel m,e weer eens doesssss
Origineel gepost door saidaaatje
hey mensjes ik denk dat ik me maar wat te eten ga maken.ik heb zon zakje bami gekocht,dinner for two???wie heeft zin om langs te komen????ik woon in t boeregat,by de tweede berg naar links en dan achter die container waar de schapen en de koeien staan :D
als je nou zo'n schaap vangt en er shoarma van maakt dan wil ik wel langs komen .. :D
I'll be thereeeeeeeeeeeeeeee, en ik neem wel een toetje mee..... ;)
Is daar ook een diepvries, want dan haal wat Italiaans ijs....mmm.... Nog voorkeur voor smaken?
ik heb best honger, mag ik ook langskomen???
leg me wel eens goed uit welke afrit ik moet nemen, oké
saidaaatje
09-08-2002, 15:37
hmmm ja doe maar chocolade met walnoten hmmmmmm
en wat betreft de shoarma,als je me helpt remii dan rennen we zon schaap achterna,slachten we hem en maken we shoarma voor de hele marokko.nl familia :D
Sarahsalima
09-08-2002, 15:37
ik moet ook zo gaan koken
mijn broertje komt zo van voetballen en ik heb mijn moeder beloofd die in marokko zit dat ik elke dag voor hem zal zorgen in ruil voor 3 wit gouden armbanden die ze voor me zal menemen .
en mijn broertje had al gebeld en geklaagd over mij dat ik niks doe in huis, en dat het een zootje is
saidaaatje
09-08-2002, 15:38
leuk broertje heb je dan,koop hem om zou ik zeggen!!!! :D
Sarahsalima
09-08-2002, 15:41
waarmee ???
ik ben zo SKERE als de nacht !
ik smeek bij hem altijd voor 5 euro, zodat ik in de pauze even kan gaan eten
saidaaatje
09-08-2002, 15:47
haha je werkt toch??wat doe je dan met al geld meisje???
Sarahsalima
09-08-2002, 15:49
internet betalen, telefoonrekening betalen die hoger is dan de mount everest, elke week nieuwe schoenen, elke nieuwe film in de Bios moet ik zien, uiteindelijk blijft er niks over voor voedsel !
saidaaatje
09-08-2002, 16:09
hmm ik d8 dat ik er was met geld,maar blijkt van niet :D,heb je internet via de kabel???das toch hardstikke goedkoop en als je broertje er ook zop zit moet je hem ook laten betalen
Sarahsalima
09-08-2002, 16:13
ja via kabel, hij zit er niet vaak op, mag niet van mij, want hij betaalt nooit mee, sukkel, hij mag weleens iets opzoeken maar meer niet !
Origineel gepost door Sarahsalima
internet betalen, telefoonrekening betalen die hoger is dan de mount everest, elke week nieuwe schoenen, elke nieuwe film in de Bios moet ik zien, uiteindelijk blijft er niks over voor voedsel !
haha saidaatje ...gelukkig weet jij waar je je prioriteiten liggen ... :D
saidaaatje
09-08-2002, 16:17
ja man ik dacht al dat ik de enige was die veel geld uitgeeft.,aar ik geef t wel uit aan zinvolle dingen dus kleren en schoenen enz.aan eten en telefoonrekening niet veel anders was ik altijd blut.ik heb ook rijles en das 34 euro per les,zeer duur maar wel t gaat om de kwaliteit en niet kwantiteit does
en wat betreft die broertje ja zo ken ik er ook een paar.me ouders betalen dat gewoon per maand en ik geef me ma best vaak geld en als me zusjes nix geven of als ze irritant komen ze er helemaal niet in want de pc staaat op mun bureau does :D t voelt goed om de macht te hebben!!!!!
_crazy2000
09-08-2002, 16:18
Origineel gepost door saidaaatje
jawelllllllll
maar toen ik dit las naast je naam:
boerenland..........oftwel limburg had ik zoiets voordat ik daar ben is het alweer ochtend en heeft ze zelf alles opgegeten kich kich kcih
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.