Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vrouwen worden dik na zwangerschap

Pagina's : [1] 2 3

mocro207
09-08-2002, 14:04

marokkaanse vrouwen worden dik na zwangerschap Is dat zo dat marokkaanse vrouwen na een zwangerschap dikker worden dus dikke billen enzo. Zelf hoor ik dat maar je zit ze ook lopen en dan denk je bij je zelf ik wil niet zo worden want je bent blij met je maatje 36. Denk jij zelf dat je ook dikker gaat worden na een zwangerschap? Dus met dikker bedoel ik met grootte breede billen.

LELIJKERD
09-08-2002, 14:08
MAATJE 36 IGGGG ZO ENGGG NET EEN SKELET IK VIND MAAT 40 MOOI BIJ EEN VROUW, MOOIE RONDE VORMEN, JE WEET WEL !!

mocro207
09-08-2002, 14:09
met maatje 36 kan je als nog ronde billen hebben maar dan wel wat kleiner. Maar ik weet nog steeds niet of het zo is dat marokkaanse vrouwen dikker worden bij de billen (breeder)

SaraZena
09-08-2002, 14:10
niet alleen marokkaanse vrouwen worden dikker na een bevalling hoor. En dat dikker worden verschilt per persoon. De een wordt wel dik en de ander weer niet.

Miss_Banana
09-08-2002, 14:11

Origineel gepost door mocro207 marokkaanse vrouwen worden dik na zwangerschap Is dat zo dat marokkaanse vrouwen na een zwangerschap dikker worden dus dikke billen enzo. Zelf hoor ik dat maar je zit ze ook lopen en dan denk je bij je zelf ik wil niet zo worden want je bent blij met je maatje 36. Denk jij zelf dat je ook dikker gaat worden na een zwangerschap? Dus met dikker bedoel ik met grootte breede billen. Een vriendin van me heeft een dochtertje gekregen, maar ze is niet aangekomen. Heeft gewoon nog steeds hetzelfde figuurtje als voordat ze zwanger was. het ligt denk ik aan je manier van eten tijdens je zwangerschap! Als je niet van je touaginat en couscousat af kan blijven, dan krijg je denk ik wel een groter lichaam na je zwangerschap!

Rajaa
09-08-2002, 14:17
Maatje 36 is wat aan de dunne kant, maar een mooi bol kontje compenseert al wat... Zelf ben ik niet vies van maatje 40 zolang alles maar op de juiste plek zit; je weet wel brede heupen en volle billen met een wat slenkere taille.... wow!

mocro207
09-08-2002, 14:20
zelf denk ik dat het aan de beweging ligt. tewijl marrokkaanse veel doen . zwangere vrouwen moeten wel goed eten voor het kindje. waar het aan ligt ????????????????

chamalgirl
09-08-2002, 14:21
yep zoals sabrinat zei niet alleen marokkaanse vrouwen worden dikker hoor ,elke nationaliteit na een zwangerschap kan dat worden en wat bereft qua dikkere billen meestal is het zo na de bevalling dat je een buik eraan over houdt in plaats van breedere billen

mocro207
09-08-2002, 14:21
Origineel gepost door elmarocani nou meid...of je zwanger wordt of niet, je figuur veranderd toch!!!! dus....geen capsones met jullie schoonheid meiden, want die gaat ooit weg :D duuuuuuuu dat weet ik maar nu hebben we het over zwangerschap

mocro207
09-08-2002, 14:22
Origineel gepost door chamalgirl yep zoals sabrinat zei niet alleen marokkaanse vrouwen worden dikker hoor ,elke nationaliteit na een zwangerschap kan dat worden en wat bereft qua dikkere billen meestal is het zo na de bevalling dat je een buik eraan over houdt in plaats van breedere billen breedere billen ook want je bekken worden groter om het kindje erdoor te laten. dus je wordt echt wel breeder

chamalgirl
09-08-2002, 14:24
oke bedankt voor de info dat wist ik nog niet maar als het zo is dan kan het blijkbaar wel ewa als het zo wordt dan kan ik je maar 1 ding zeggen sta op van die billen en ga maar trainen

Miss_Banana
09-08-2002, 14:25
Ben je zwanger, oula? Zo niet, waarom die interesse? :D

mocro207
09-08-2002, 14:27
heb je het tegen mij miss banana

mocro207
09-08-2002, 14:28
nee ik ben niet zwanger mijn tante is een tijdje geleden bevallen van een jongen en zij is breeder geworden bij de billen vandaar.

HAJET75
09-08-2002, 14:28

na mijn trouwen begon ik met de pil Nouuuuuuuuu baf in no time 20 kilo erbij vreselijk van alle pillen gebruikt bleef een olifantje toen heb ik een spiraaltje laten zetten en weeg weer normaal 1,64 en weeg 60 kilo heerlijk toen al die hormonen van die pil in mijn lichaam zaten werd ik modderdik en als je zwanger bent en je ben daar gevoelig voor dan merk je het wel ...

Pagina's : [1] 2 3