Bekijk originele versie : Break
LELIJKERD
09-08-2002, 14:03
ik heb pauze, ik ga lekker VRETENNNN
EN NATUURLIJK DAMES BEKIJKEN
mij zien jullie weer over klein uurtje
THALLAWWW
nee ga alsjeblieft niet weg , we kunnen niet zonder jou ....en als je terug komt kun je ons dan ook vertellen wat voor onderbroek je aanhebt
pfff sommige mensen .....
Origineel gepost door Timoucha
Bleef van hem toch dat ie aangeeft dat ie ff weg is.......... voor het geval iemand hem gaat missen?
ja en als ie over een uur nog niet terug is dan moeten we alarm slaan
en met zn allen een zoektocht organiseren ..want je weet maar nooit
oh gosh lelijkerd is nog niet terug ....ik denk dat hij is opgepakt toen ie wat bij blokker wilde stelen hahah :D
LELIJKERD
09-08-2002, 15:22
welke teken TIMOUCHA ?
ik ben nu pas terug, mijn baas zit me al vies aan te kijken dat ik een kwartier te laat ben
REMIA SAUS je hebt me gemist geef gewoon toe !
LELIJKERD
09-08-2002, 15:24
Origineel gepost door FarD
Niet roddelen achter zijn rug om he...
Hij zal zo wel terugkomen en dan krijgen jullie er misschien wel flink van langs..
:D:D
:zwaai:
FARD ik ben al terug ;)
en ik geef niemand er van langs, maar wat ik wel weet, mensen RODDELEN over mij !!!!!
saidaaatje
09-08-2002, 15:26
hey lelijkerd
zie je soms op je werlk en dan achter internet!!!!!!tbakkalah 3hlik!!xeg je baasje er dan nix van
LELIJKERD
09-08-2002, 15:29
ja, maar ik heb de beste plek op de afdeling, helemaal achter in bij het raam naast een enorme grote PLANT waarvan de bladeren in de weg staan van het zicht tussen mij en van mijn baas :D
Voor mijn werk heb ik een ook internet nodig, ik moet veel mails beantwoorden en dingen opzoeken, dus niet dat ik alleen op yasmina zit, ook al lijkt dat wel zo :D
ik had al een keer een waarschuwing gehad, maar hij kan me niks maken want ik presteer goed ;) , trouwens die Hollanders hier zitten ook alleen maar te chatten enzo
saidaaatje
09-08-2002, 15:30
ow ok dan is t goed,maake me al een beetje zorgen hih :D wat vor werk je doe je dan eigelijk????
Sarahsalima
09-08-2002, 15:34
hij is president van Amerika
tenminste dat denkt hij, want zo komt hij over
Missrapster
09-08-2002, 19:04
hahaha...he roddelen is een hobby geworden voor de mocro's je loopt op straat..en er word al over je geroddeld...je kent ze niet eens,maar tog denken zij je beter te kennen dan jij jezelf..rarara...
ewa als hij president van amerika is dan moet hij tog wat an die oorlog doen tussen Palestina en israel...
En lelijkerd heb je al een mooie meid zien langs lopen??Hahaha;)
LELIJKERD
09-08-2002, 19:31
SARAH vind je me arrogant ofzo ?
iewa missrapster how's life ?
Missrapster
09-08-2002, 19:46
het gaat ze gangetje...elhamdoellilah is alles op ze pootjes gekomen..en hoe gaat het met jou??
Missrapster
09-08-2002, 20:09
he laat die boy met rust...meskien hij is net van ze werk gekomen...
Mizz_Teeq
09-08-2002, 20:16
he laat die boy met rust...meskien hij is net van ze werk gekomen...
BIJ DE HAND :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.