Bekijk originele versie : Hoe een vrouw te bevredigen?
Handyman
09-08-2002, 13:32
Uit mijn landelijke onderzoek is gebleken dat de mannen vaak falen, bij het bevredigen van hun vriendin of vrouw. Vaak denken ze maar aan een ding. En dat is klaarkomen!! Helaas is dat niet alles. Want een vrouw heeft niks aan een spuugde aanhangsel die vervolgens gaat slapen.
Een tip aan de mannen: Inhouden, dat is je gevoel proberen te beheersen. Ik weet dat het heel moeilijk is. Maar het is hetzelfde als je tranen inhouden. Gewoon een kwestie van concentratie.
Mocht dat toch moeilijk gaan, dan adviseer ik het volgende:
Ga voor de geslachtsgemeenschap effe naar de douche en ga je zelf *********. Daarna kan je rustig met je vrouwtje het werk doen, meestal duurt het wat langer, omdat de eikel minder gevoel is geworden.
word vervolg...moet echt weg
Miss_Banana
09-08-2002, 13:53
Wat een wending heeft je leventje genomen, zeg! Eergisteren stond je nog op het punt om een einde te maken aan je leventje. Nu ben je alweer over die depressie heen en heb je het over het bevredigen van de vrouw!
Het is al eerder gezegd, maar je bent net zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland!
Handyman
09-08-2002, 13:55
Origineel gepost door Miss_Banana
Wat een wending heeft je leventje genomen, zeg! Eergisteren stond je nog op het punt om een einde te maken aan je leventje. Nu ben je alweer over die depressie heen en heb je het over het bevredigen van de vrouw!
Het is al eerder gezegd, maar je bent net zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland!
He banana, zullen weer vrede gaan sluiten.......
pannenkoek
09-08-2002, 13:57
hahaha.............hey handymans ben je er nog steedsss ????
ik dacht dat je er nie meer was joh !!
Ik had me voorgenomen niet meer in te haken op de topics van Handyman. Maar nu ik zie dat je nog leeft ben ik toch wel weer opgelucht.
LELIJKERD
09-08-2002, 14:01
HANDYMAN ben je psychisch niet in orde ofzo ?
ken je KADOR PSYCHITITATOR ?
marokkaanse versie van de psychiater, ik zal je nummer wel geven
0900-7878 (7 euro per minuut) Hij is duur, je weet marokkanen willen floes !
jemig HANDYMAN = HANDIGE VENT nou moet je echt ophouden hoor om dit preutse meidje zo te doen schokken!!! :0
Steek je slurf tussen de deur en doe met een klap de deur dicht dat is jou enige medicijn.
sterkte
Hamer......................KNAL
CASE CLOSED!!
Wat doen jullie weer kinderachtig! Als de kippen zijn ze er weer bij om iemand af te kraken
Wa bazz
Miss_Banana
09-08-2002, 14:07
Origineel gepost door Handyman
He banana, zullen weer vrede gaan sluiten.......
Ik heb geen ruzie met jou, hoor. Ik irriteer me alleen aan jouw manier van aandacht zoeken!
Zodra jij in mijn ogen normaal doet, dan zal ik ook normaal op jouw posts reageren. Dus het is niet aan mij, maar aan jou!
Abidaminjus
09-08-2002, 14:22
oke dat was dan voor de vrouw, handyman maar kan je me vertellen wat een vrouw moet doen om haar vriend/man te verwennen. waar houden de mannen nog al van wie oh wie kan dat mij vertellen van de heren en damens ook graag als jullie ervaring hiermee hebben
bijvoorbaat dank
saidaaatje
09-08-2002, 14:49
heel leuke topic handyman,hmmm was je niet van de familia van maroc.nl???????
Abidaminjus
09-08-2002, 14:54
komen er nog reactie of niet
Origineel gepost door Imhotep
Voor de mannen: Geef je meid gewoon een d.i.l.d.o. of v.i.b.r.a.t.o.r. kado. Is zij tevreden en dan kan jij lekker voetballen kijken of computeren. :D
hahahahaha ... de al bundy aanpak he....
iwa ja love and marriage is like a horse and carrage ...
SaraZena
09-08-2002, 15:15
Origineel gepost door louza
je praat uit ervaring zeker met d.i.l.do.of zo misshien is het geen slecht
eede dan moeten we geen mannen meer
:kwaad: :D :zwaai:
Voordeel van een d. ildo :D
* Je hoeft niet voor em te koken
* je krijgt er geen hoofdpijn van
* en je kan er niet zwanger van raken
salaam allemaal,
ik heb met grote interesse dat bericht van je gelezen en toen heb ik dat ene geprobeerd van naar de badkamer gaan alleen is het bij mij zo extreem dat ik daarna ook in slaap viel.
misschien weet die ene dame een oplossing voor me nadia25 dan kunnen we samen oefenen hihihi mohiem thalla allemaal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.