Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse keukenprincess gevraagd

Umayma
16-07-2007, 21:39

Asalaam aleikum zusters! Hoop dat iedereen in goede gezondheid verkeerd en alle nieuwe mama's WELKOM! Ik heb een verzoekje...... Is er iemand bereidt hierzo om mij Marokkaans te leren koken bij je thuis? Waarom bij jouw thuis, omdat mijn moeder het heel erg moeilijk heeft met mijn besluit om mij tot het ware geloof de Islam te bekeren. Uiteraard betaal ik zelf voor alle boodschappen en ik geef jouw ook wat voor je tijd en moeite. Ik woon in Amsterdam en ik kan overal naartoe reizen in Amsterdam en omgeving. Gewoon gezellig koken en als je wil kan je mij ook meer leren over de Islam. Kan begrijpen dat het moeilijk is om iemand die je niet kent uit te nodigen in je huis, dus wat je ook maar wilt weten, vraag het! je kan mij zien op de webcam als je dat zou willen. Trouwens dames, ik heb het hier over echt marokkaans koken en niet een wereldmix voor couscous van Knorr!:lekkerpuh Dames ik hoop echt van jullie te horen! Salaam

Miss_BenTayeb
16-07-2007, 21:58
Leuke initiatief van je! En TbarkAllah dat je je wilt bekeren tot de Islam.!! :goedzo: Moge Allah jou bijstaan.. Jammer genoeg woon ik niet alleen en ben ik zelf niet een super op het gebied van Marokkaans koken.. Ken het wel een beetje hier en daar maar meer niet.. Hopen dat je iemand vind die er voor open staat jou daarbij te helpen!! Succes..:goedzo: :D

Umayma
17-07-2007, 00:00
Dank je wel!!!!