Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : coffeeshop!!

LZN
03-10-2003, 14:18

Mensen Mensen, ik heb een vraagje... kent iemand van jullie in amsterdam of omstreken iemand die zijn coffeshop wil verkopen...?? als jullie iemand kennen, laat het me dan horen.... alvast bedankt, allemaal!!.

yosra22
03-10-2003, 14:48
alleen in Rotterdam ...sorry

chicamaroquia
03-10-2003, 15:18
in Tilburg!! De meest allochtone stad van Nederland... (zoals Jorgen Raymann ooit zei...) :hihi:

chicamaroquia
03-10-2003, 15:23
Origineel gepost door mokaltum Zie volgende citaat: hihi...ewa, ben blij dat ik tussen de Hollanders woon...:) Maar ff serieus, die stad zit vol blacka's!! Niet normaal meer, op elke hoek van de straat, elke bus!! En echt van die "thuglife 4 life" types..:mrt: :hihi:

Saidat0en
03-10-2003, 15:25

In Amsterdam staan er zeker de meeste coffeeshops! :D

chicamaroquia
03-10-2003, 15:27
Origineel gepost door mokaltum Ja, echt veel, zie ze altijd als ik onderweg naar school ben...Ik schrok in het begin wel..ik ''Huh wonen er ook zulke types in Tilburg''..hihi...Maar ach ja..ben een buitenbeentje voor de allochtonen hier..:(...beter :bril: Ik zie ze ook elke dag als ik naar school ga, vooral Centraal is er besmet mee... :D

chicamaroquia
03-10-2003, 15:35
Origineel gepost door mokaltum :eek:...Station...haat die plek.. ps. Hoe staat het nu met je hidjaab? Ben er nog steeds niet. Heb moeite met gepaste kleding te vinden, alles lijkt strak en smal te zitten, al koop ik het twee maten groter... :maf:

chicamaroquia
03-10-2003, 15:38
Alles is zo overdreven getailleerd en kort. Ik ga binnenkort ff op de kampeerafdeling van de V&D zoeken, misschien hebben ze nog wat tenten in de aanbieding... :p Maar alle gekheid op 'n stokje! Als ik mijn kleding dus draag en er een hijaab bij doe dan voel ik me nog bloot (door die kleding) terwijl anderen zeggen dat het helemaak niet strak is of kort... Dus ben nog steeds in mijn orientatie fase bezig... :(

chicamaroquia
03-10-2003, 19:33
Inch'allah!! :goedzo: