Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens kunnen niet goed zoenen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
marocbabe81
09-08-2002, 10:53
wat is jullie mening hierover........kunnen ze nou wel of niet zoenen...bij is het vaak tegengevallen, soms spugen ze gewoon in je mond.....gatver......jammer soms.....
Ik kan wel goed zoenen... Ik weet wat een vrouw wil!
Zoenen moet je met gevoel doen!!!!
marocbabe81
09-08-2002, 10:59
hmm vertel eens meer........ :verliefd:
mocro207
09-08-2002, 12:05
mijn eerste marokkaanse vriend daar ging ik mee zoenen. ik schrok me dood hij kon niet eens zoenen. Hij deed in en uit blazen en veel spuug ik ging echt voor zijn neus overgeven.
maar ja ik hoop dat er een marokkaanse jongen is die heel lekker kan zoenen zo ja dan wil ik dat graag uitproberen. (maar dan zit je wel gelijk vast aan me)
DintelOx
09-08-2002, 12:50
flip maaar.................
Probeer eens een junkie {xl}
fikriaatje
09-08-2002, 13:33
Origineel gepost door Rajaa21
Ik kan wel goed zoenen... Ik weet wat een vrouw wil!
Zoenen moet je met gevoel doen!!!!
Hoi schatje,
Jij weet zeker hoe je moet zoenen!!!!!!
saidaaatje
09-08-2002, 13:37
marokaanse jongens kunne niet goed zoenen??waarop baseer je dze uitspraak heb je dan met alle marokaanse jongens op de wereld gezoend?? :D
HEEEEE FRIKANDELLETJE VAN ME!!!
Ja vond je het echt zo lekker???? :o
Ik vind het belangrijk dat ik met mijn handen het meisje streel tijdens het zoenen... Niet spugen bah!!!!
Verder je tong niet naar binnen dringen zoals sommigen schijnen te doen..hahaha...klunzen!
Eigenlijk ben ik gewoon een natuurtalent!
Fikriaatje, jij mag er trouwens ook wezen hoor :verliefd:
chamalgirl
09-08-2002, 13:40
hahahahha volgens mij kunnen marokkaanse jongens meer niet hahhahha nee nee jongens is maar een grapje ;) nou hier kan ik dus geen mening over hebben,heb er nooit aangedaan gelukkig maar als ik het zo lees
Miss_Banana
09-08-2002, 13:42
hahahahha volgens mij kunnen marokkaanse jongens meer niet hahhahha nee nee jongens is maar een grapje nou hier kan ik dus geen mening over hebben,heb er nooit aangedaan gelukkig maar als ik het zo lees
De mensen die het hardst ontkennen... :rolleyes:
fikriaatje
09-08-2002, 13:43
Origineel gepost door Rajaa21
HEEEEE FRIKANDELLETJE VAN ME!!!
Ja vond je het echt zo lekker???? :o
Ik vind het belangrijk dat ik met mijn handen het meisje streel tijdens het zoenen... Niet spugen bah!!!!
Verder je tong niet naar binnen dringen zoals sommigen schijnen te doen..hahaha...klunzen!
Eigenlijk ben ik gewoon een natuurtalent!
Fikriaatje, jij mag er trouwens ook wezen hoor :verliefd:
Hoi schatje,hoor ik nog van je voordat je op vakantie gaat!!!!
Mijn eerste vriendje was echt een natuurtalent :verliefd: alleen ging het voor me wat te snel, ik kon haast niet volgen , vooral de bewegingen van z'n tong
Ik weet niet of de marokkaanse mannen niet goed kunnen zoenen maar aan de reacties van de dames te horen valt dat nogal eens tegen. Misschien toch maar eens een nederlander proberen ??????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.