Bekijk originele versie : Nie Nie, ya moe moe...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
:lol:
Voor de mama's...
Wie zingt dit wel eens voor zijn kindje om in slaap te vallen...
Kent uberhaupt iemand het orginele tekst... of is het allemaal verwaterd en zijn het onze ouders en overgrootouders die het voor ons zongen...
Me man zong altijd ongeveer deze tekst, en hij kwam het toenstrakke tijdens het surfen, en vond hem zo grappig en wou het met jullie delen :o
Groetjes
Fat
Zo lief de kinderstem :love:
http://www.maroczik.com/Mp3-Lhbal__32.html
nie nie ya moe moe,heta ietieb 3sena.wiela matab e3sana .ietieb e3cha jierana.zing ik altijd nou bijna altijd voor mijn zoontje.
Mozhima1
15-07-2007, 22:24
:lol:
Dat liedje doet me denken aan de arabische lessen waar we dat liedje moesten leren :maf:
En het liedje KIETATOEN SAGHIERRA :hihi:
me man slaapt op de bank.... terwijl hij pas 10 uur wakker was... zal het aan het liedje liggen :hihi:
kitatoen sariratoen, ismoeha jamilatoen... verder ken ik hem niet meer joh...
mozhima :maf: moest je dit liedje nou echt op arabische les leren... luxe zeg... waar kreeg jij arabische les... daar zou ik graag naar toe zijn gegaan.. :hihi:
Muhtajiba
15-07-2007, 22:28
mijn moeder zong hemo ok voor ons :)
nie nie ya moe moe,heta ietieb 3sena.wiela matab e3sana .ietieb e3cha jierana.zing ik altijd nou bijna altijd voor mijn zoontje.
Maar is dit de orginele tekst??? Ik dacht dat het dat is, wat er van gemaakt was.... Wallah... dacht dat me man me altijd voor de gek hield...
Mozhima1
15-07-2007, 22:29
me man slaapt op de bank.... terwijl hij pas 10 uur wakker was... zal het aan het liedje liggen :hihi:
kitatoen sariratoen, ismoeha jamilatoen... verder ken ik hem niet meer joh...
Kietatoen saghiera
wa ismoeha namiera
wa daghlat fel koeziena
oe serkat serdiena :maf: en nog wat...
Mozhima1
15-07-2007, 22:31
mozhima :maf: moest je dit liedje nou echt op arabische les leren... luxe zeg... waar kreeg jij arabische les... daar zou ik graag naar toe zijn gegaan.. :hihi:
Ja echt waar. Ik ben namelijk berbers en mijn ouders hebben dat niet voor mij gezongen toen ik jong was:maf:
Wij kregen diverse liedjes, ik heb ze nog ergens in mijn schriften van die tijd staan.
arabische les op school na schooltijd op woensdagmiddag in mijn jeugd en op zondagmiddag.:banana:
E shta ta ta ta, ba msha el 7erata, el m3elem bouzekri tayebli goubzi bekri..
Hoe ging deze verder?
achermijnpc
15-07-2007, 22:45
Zingt mijn schoonmoeder altijd voor mijn zoontje en ik dacht altijd :maf: maar vind het wel schattig
f_mouslima2
15-07-2007, 22:49
wij heben n eigen versie: na ni ya moe moe hta itieb 3iehsa 7emoe.. mn dochter ligt dan helemal n deuk waarom weet k ni hihi
k heb ze ook allemaal van mijn man die zingt ze vaak voor onze dochtertje..ook die van ashta ta ta
wie kent er die van: 3endi baba 3endie mama??
:hihi: ewaywaa.. ik ken hem zelf niet... maar zal voor je navragen..
:hihi: ewaywaa.. ik ken hem zelf niet... maar zal voor je navragen..
wij heben n eigen versie: na ni ya moe moe hta itieb 3iehsa 7emoe.. mn dochter ligt dan helemal n deuk waarom weet k ni hihi
k heb ze ook allemaal van mijn man die zingt ze vaak voor onze dochtertje..ook die van ashta ta ta
wie kent er die van: 3endi baba 3endie mama??
Deze komt mij ook heel erg bekend voor : )!
Thx Fatt.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.