Bekijk originele versie : Meiden, wat zit er standaard in jullie tas?
Hoi meiden!
Ik zou graag willen weten wat er bij jullie standaard in je tas zit en of het daarin geordend of een zooitje is.
Nou in mijn tas zit standaard: sleutels, portemonnee, spiegeltje, lippenbalsem en bonnetjes, veel bonnetjes hahaha. Een zooitje dus!
Ik ben benieuwd naar jullie inhoud!
Liefs
Sahra
spiegeltje, kaugum, lippenstift, portemonnee, agenda, telefoonboekje, mobieltje, sleutels, mini deo van Dove en een monstertje van parfum,
(.......grabbel................grabbel)
Ik heb dat soort dingen altijd in mijn jaszakken zitten.
Bij het kopen van jassen en dergelijke let ik dus altijd erg op de hoeveelheid en grootte van de zakken.
karima_lal
Het mag dan een rotzooitje zijn, het is tenminste iets waar je een topic mee vol krijgt....zou nie lukken als we het over de inhoud van jullie ' brains' zouden hebben!
boeiende topic...
vrouwdesvrouwen
09-08-2002, 10:59
hahaha, die karima echt typisch een manwijf!
Ieeeg!
Oeeee Ilhem zei meid tegen me!!!! :huil: je hebt je haar vast en zeker platgestreken en geel gekleurd..dom blondje!
Rajaa, niemand dwingt je te reageren op de topic. En wat betreft die opmerking over brains. Soms is het ook gewoon leuk om een oppervlakkige topic te openen, dat wil dus niks zeggen over het IQ.
Sahra
LELIJKERD
09-08-2002, 11:31
rajaa 21 wat doe jij met Ernesto Che als avatar ?
Missyhollanda
09-08-2002, 11:52
Bij mij zit erin:
Sleutels, mobiel, fotos, makeup tasje, sportlife, geld
weinig he, maargoed, het belangrijkste
mocro207
09-08-2002, 11:54
bij mij......... sleutels, agenda, portomonne, kauwgom, lipgloss, pepperspray
dat was het
Mobiel, ligloss van bourjois, spiegeltje, portemonnee, sleutels, buskaart, kauwgom en dat was het wel zo een beetje.....
snoeppapiertjes, losse eurocentjes, spiegeltje, lippenbalsem, en nog meeeer snoeppapiertjes
Nou meid, daaar gaat ie:" Minimaal drie halve liters bier, reservepakje Rizla blauw, sleutels van mijn ex, opblaaspop, gestolen pasjes, eveneens gestolen mobieltjes, een boekje met SOFI-nummers, twee valse rijbewijzen, portefeuille van mijn moeder etc. .....oh ja, en een Koran in pocketformaat
DintelOx
09-08-2002, 12:53
niemand condooms??? hahahaha of zijn dit allemaal brave meiden???
chamalgirl
09-08-2002, 13:52
ikke zoals babycake zei hangt af van de grootte van de tas maar standaard dingen zijn: portemonee,mobiel,lippgloss,lippenbalsem en deo zo dat is wel genoeg en nee bij mij is het haast nooit een rotzooi en als dat het geval wel is dan raak ik meestal dingen kwijt integendeel van me beste vriendin dat wil je niet zien hoe het er bij haar uitziet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.